Innowacyjność w teorii i praktyce
książka
Wydawnictwo Szkoła Główna Handlowa w Warszawie |
Oprawa miękka |
- Dostępność niedostępny
Opis produktu:
Myślenie kategoriami innowacyjności we współczesnej gospodarce przekłada się na cały system postępu w budowaniu nowych wartości przedsiębiorstwa i ciągłego ulepszania instrumentacji konkurencyjno-rynkowej w zakresie produkcji dóbr i ich dystrybucji. Przygotowana przez doktorantów monografia poświęcona problematyce innowacji świadczy o ambicjach autorów i wysokim poziomie prób życiowych, jakie są podejmowane w pierwszych latach studiów doktoranckich. Monografia jest interesującym studium poznawczym osadzonym w realiach polskiej transformacji, ale równolegle nawiązującym do doświadczeń europejskich i światowych.Współczesny postęp w gospodarce obejmuje swoim zasięgiem wszystkie pola działalności w organizacji i, w szerszym znaczeniu, jest kluczowym elementem polityki europejskiej i światowej. Innowacyjność - prezentowana jest przez autorów jako proces sprawczy - tworzy nowy świat wartości przedsiębiorstwa, nowe odniesienia do stosunków wewnętrznych i zewnętrznych i wreszcie do nowych wartości w gospodarce regionu i całego kraju. Zamierzeniem autorów było pokazanie żywej innowacyjności, tzn. takiej, którą sami obserwowali, w której realizacji uczestniczyli lub którą na podstawie studiów stworzyli sobie jako system wyobrażeń innowacyjnych
o określonych cechach, związkach, zależnościach i wreszcie źródłach powstawania innowacji. Optyka innowacyjności naświetlona w monografii sięga potrzeby edukacji ekonomicznej z tego zakresu, ciągłego rozwoju osobowości zarówno młodych kandydatów do pracy, jak i doświadczonych menedżerów i wykonawców.
Znajdujące się w monografii treści mogą być użyteczne dla każdego, kto poszukuje usystematyzowanej wiedzy o współczesnych instrumentach kreujących innowacje i sposobach ich wykorzystania. Monografia może służyć zarówno studentom na wszystkich szczeblach edukacji, uczestnikom studiów podyplomowych, jak i menedżerom poszukującym żywego, sięgającego do praktyki wsparcia swoich procesów decyzyjnych.
Prof. zw. dr hab. Marian Strużycki
Szczegóły | |
Dział: | Książki |
Wydawnictwo: | Szkoła Główna Handlowa w Warszawie |
Oprawa: | miękka |
Wprowadzono: | 15.01.2007 |