Informacja i decyzja w ekonomii behawioralnej / Adam Biela | Książka w Gandalf.com.pl
Kategorie

Informacja i decyzja w ekonomii behawioralnej (miękka)

książka

  • Wydawnictwo Katolicki Uniwersytet Lubelski
  • Oprawa miękka
  • Ilość stron 222
  • GRATIS! Do każdego zamówienia zakładka mola książkowego!
  • Wysyłamy w 3 - 5 dni + czas dostawy
  • Dostępność mały zapas
    Brak na naszym magazynie.
    Spróbujemy go sprowadzić dla Ciebie.
    Szansa na realizację 60%.
    Potrzebny czas 3-5 dni roboczych.

Informacja i decyzja w ekonomii behawioralnej - opis produktu:

Autor prezentuje kognitywny i aplikacyjny potencjał podejścia behawioralnego w ekonomii i naukach społecznych. Potencjał ten leży głównie w możliwościach teoretycznych i metodologicznych pojęć i metod behawioralnych, a zwłaszcza badań eksperymentalnych. Jednym z pól aplikacji mogłyby być m.in. refleksje nad podejmowaniem decyzji i poszukiwaniem informacji w realiach konkretnego życia człowieka. Na przykład, można sformułować szczegółowe pytania odnoszące się do sytuacji wyboru zawodu/powołania: Ile alternatywnych zawodów bierze pod uwagę student lub absolwent, wybierając swoją drogę życiową? Jakie procesy kognitywne i emocjonalne zachodzą podczas podejmowania decyzji dotyczących wyboru zawodu? Jakiego rodzaju inwestycje podejmuje student lub absolwent, poszukując potrzebnych mu informacji? W jakim stopniu wybór zawodu jest decyzją ekonomiczną i egzystencjalną? Odpowiedź na te pytania dałaby nam orientację pomocną w rozważaniach ontologicznych, epistemologicznych i metodologicznych, mogących posłużyć stworzeniu ram teoretycznych mających praktyczne zastosowanie w doradztwie karier i w polityce gospodarczej. Wybór zawodu bowiem powinien być interpretowany jako decyzja ekonomiczna o długofalowych społeczno-ekonomicznych konsekwencjach - nie tylko dla danej osoby, ale także dla jej rodziny, społeczności lokalnej, pracodawcy, dla regionu, kraju i makrostruktur, na przykład Unii Europejskiej.
S
Szczegóły
  • RRecenzje
  • Książka
  • Informacja i decyzja w ekonomii behawioralnej
0/5 ( brak ocen )
    5
    4
    3
    2
    1
imię, nazwisko lub nick:
Twoja ocena:
Twoja recenzja:
Wprowadź tekst z obrazka:

W przypadku naruszenia Regulaminu Twój wpis zostanie usunięty.

Uwaga!!! Nie jesteś zalogowany. zaloguj się by zgłosić recenzję do konkursu i mieć szansę na wygraną w cotygodniowym plebiscycie!

Podobał Ci się ten tytuł? Zainspirował Cię? A może nie zgadzasz sie z autorem, opowiedz nam o tym, opisz swoje doznania związane z lekturą.
image

Rekomendowane

  • -35%
Strażnicy Ga`hoole Tom 4: Oblężenie

Kathryn Lasky

miękka
22,63 zł 34.82
  • -30%
Królowa marionetek

Mateusz Stypułkowski

20,94 zł 29.91
  • -40%
Zmiana świateł

Marcin Popielarski

17,94 zł 29.91
  • -34%
Cienie zdrady Herezja horusa

PRACA ZBIOROWA

miękka
31,68 zł 48.00
  • -35%
Miasteczko Midnight

Charlaine Harris

twarda
22,74 zł 35.00
Zapowiedź - 24.11.2019
  • -35%
Totalna magia

Alice Hoffman

miękka
25,28 zł 38.89
Zapowiedź - 29.1.2020

Ciekawe pomysły Gandalfa

  • 31.43 zł

    Historia dwóch młodych mężczyzn, którzy po opuszczeniu rodzinnego miejsca próbują znaleźć się w świecie pozbawionym perspektyw. Fedo studiuje w stolicy i zaczyna pracę w międzynarodowej korporacji. Staje się trybikiem w świecie współczesnego, cywilizowanego niewolnictwa. Jego przyjaciel, Vakso,...

  • Unikatowy w skali kraju raport z badań eksploracyjnych przeprowadzonych w 2012 roku wśród pacjentów przychodni warszawskich z wykorzystaniem autorskich narzędzi badawczych. Przedstawiony materiał pozwala naszkicować ścieżki zachowań informacyjnych, kontekst podejmowania decyzji i bodźce motywujące...

  • W roku 1995 Clifford Stoll obserwując niezwykły wzrost popularności Internetu, wieszczył, że ludzkość wkrótce zatonie w śmietnisku informacji. Nikt nie przewidział tylko skali tego zjawiska. Dziś bowiem możemy mówić nie tylko o śmietnisku informacji, ale o śmietnisku komunikacji w ogóle. Ta...

  • Od kilku lat europejskie prawo konsumenckie jest na etapie zmian zmierzających do zupełnej harmonizacji jego wybranych sfer. Aby realizacja praw konsumentów była efektywna w praktyce powinna być ona jednakowa na terenie całej UE. Efektywne funkcjonowanie rynku i zaufanie konsumenta do rynku to...

  • Z ebooka można dowiedzieć się m.in.: - Czy informacja o warunkach zatrudnienia może znaleźć się w umowie o pracę - Czy każda kolejna umowa wymaga nowej informacji - Kto wystawia informację np. dla prezesa zarządu czy kierownika kadr - Co to znaczy, że podaje się normę, a nie wymiar - Czy...

  • Z e-booka można dowiedzieć się m.in.: - Czy informacja o warunkach zatrudnienia może znaleźć się w umowie o pracę; - Czy każda kolejna umowa wymaga nowej informacji; - Kto wystawia informację np. dla prezesa zarządu czy kierownika kadr; - Co to znaczy, że podaje się normę, a nie wymiar; -...