Funkcjonowanie psychospołeczne przyszłych pedagogów resocjalizacyjnych
Diagnoza weryfikacyjna programu zajęć fakultatywnychksiążka
Wydawnictwo Difin |
Oprawa miękka |
- Dostępność niedostępny
Opis produktu:
Zaprezentowana w publikacji autorska propozycja zajęć fakultatywnych dla studentów pedagogiki resocjalizacyjnej dotyczy przede wszystkim rozwijania ich empatii, postawy egzystencjalnej `być`, przejawiającej się otwartością na drugiego człowieka i odpowiedzialnością za niego, umiejętności radzenia sobie ze złością swoją i innych w różnych sytuacjach społecznych oraz uwrażliwiania ich na obowiązujące normy moralne i ich przestrzeganie.Publikacja skierowana jest do psychologów i pedagogów na co dzień pracujących z osobami niedostosowanymi społecznie, studentów oraz do kadry naukowo-dydaktycznej, która każdego dnia kształci przyszłych pedagogów. Zaproponowany program ma na celu wzbogacenie tych istniejących już na poziomie kształcenia akademickiego o treści umożliwiające przyszłym pracownikom jeszcze sprawniejsze realizowanie planów zawodowych.
Szczegóły | |
Dział: | Książki |
Wydawnictwo: | Difin |
Oprawa: | miękka |
Okładka: | miękka |
Wprowadzono: | 08.09.2015 |