Funkcjonalność stron internetowych banków a zachowania nabywców na rynku usług bankowych
książka
Wydawnictwo Uniwersytet Łódzki |
Oprawa miękka |
- Dostępność niedostępny
Opis produktu:
Głównymi celami prezentowanej publikacji są:- przedstawienie specyfiki decyzji podejmowanych przez nabywców produktów bankowych, czynników tych decyzji oraz procesu decyzyjnego na rynku usług bankowych,
- określenie obszarów funkcjonalności stron internetowych,
- ustalenie kryteriów, na podstawie których nastąpi ocena rozwoju i zmian funkcjonalności tych stron,
- przedstawienie zmian zachodzących w funkcjonalności serwisów internetowych banków na przykładzie wybranych banków na polskim rynku bankowym,
- prezentacja postrzegania i oceny stron internetowych banków przez nabywców produktów bankowych,
- określenie wpływu zmian stron internetowych na zachowania nabywców na rynku usług bankowych.
Szczegóły | |
Dział: | Książki |
Wydawnictwo: | Uniwersytet Łódzki |
Oprawa: | miękka |
Okładka: | miękka |
Wprowadzono: | 19.12.2012 |