książka
Wydawnictwo Ośrodek Doradztwa i Doskonalenia Kadr |
Oprawa miękka |
- Dostępność niedostępny
Opis produktu:
Publikacja pomocna w opracowaniu i wdrożeniu w organizacjach pozarządowych (fundacje i stowarzyszenia) nowoczesnych systemów zarządzania działalnością administracyjną i statutową.Dzięki tej książce Czytelnik będzie mógł:
poznać zasady prawne funkcjonowania organizacji pozarządowych, fundacji i stowarzyszeń rejestrowych i zwykłych, w tym m.in. konstrukcję statutu, procedury rejestracyjne, obowiązki sprawozdawcze, zasady likwidacji organizacji, przygotować strategiczny plan rozwoju fundacji lub stowarzyszenia z podziałem na poszczególne etapy wdrażania strategii w życie, poznać metody konstrukcji i realizacji projektów społecznych i inwestycyjnych realizowanych w ramach prowadzonej aktywności statutowej, poznać zasady zatrudniania personelu odpłatnego w organizacjach pozarządowych oraz współpracy z wolontariatem niezbędne do prowadzenia bieżącej działalności operacyjnej oraz skutecznego realizowania programów i projektów, zapewnić swojej organizacji dobrą kondycję finansową poprzez pozyskiwanie środków pieniężnych pochodzących z programów dotacyjnych oraz usług i pomocy rzeczowej otrzymywanej w wyniku prowadzonych kampanii społecznych, od darczyńców i sponsorów firmowych i indywidualnych, efektywnie współpracować z organami administracji publicznej podczas realizacji zadań publicznych.
Szczegóły | |
Dział: | Książki |
Wydawnictwo: | Ośrodek Doradztwa i Doskonalenia Kadr |
Oprawa: | miękka |
Okładka: | miękka |
Wprowadzono: | 13.06.2019 |