Fotografia produktowa - Eberhard Schuy - Książka | Gandalf.com.pl
Ulubione
Kategorie

Fotografia produktowa (miękka)

Od przedmiotu do martwej natury

książka

  • Wydawnictwo Galaktyka
  • Oprawa miękka
  • Ilość stron 320
  • GRATIS! Do każdego zamówienia zakładka mola książkowego!
  • Wysyłamy w 24h - 48h + czas dostawy

Fotografia produktowa, Od przedmiotu do martwej natury - opis produktu:

Chcesz robić doskonałe zdjęcia produktowe - ucz się od najlepszych w tym zawodzie!

Oto 52 fascynujące fotografie, na których przedmioty codziennego użytku przedstawione są w niezwykły sposób. Jak wykonać takie zdjęcia? Eberhard Schuy odpowiada na to pytanie, szczegółowo i zrozumiale omawiając genezę powstania tych prac, począwszy od wyboru rekwizytów, poprzez aranżację sceny, a na ekspozycji kończąc.

Autor dzieli się także niezbędną wiedzą i zdradza wiele sztuczek, które zazwyczaj przekazują sobie tylko specjaliści. Dowiedz się, nad czym należy się zastanowić przed przystąpieniem do realizacji sesji produktowej i jak połączyć ze sobą przedmiot, ideę i oświetlenie, by uzyskać wspaniały obraz. Fascynującą częścią warsztatu fotograficznego E. Schuya jest umiejętność odwzorowania najdrobniejszych detali wybranych elementów, dzięki czemu stają się one głównym tematem zdjęcia.

Niezależnie od tego, czy będziesz przeglądał zamieszczone w tej książce duże fotografie jak zdjęcia w albumie, czy też od razu zaczniesz przygotowywać własne aranżacje - ta publikacja trwale cię zainspiruje do tworzenia wyjątkowych zdjęć produktowych! Drugie wydanie Fotografii produktowej zawiera 22 nowe aranżacje, będące przykładami komercyjnych realizacji takich tematów jak: fotografowanie szkła, mody, żywności i biżuterii. Autor nie tylko szczegółowo opisuje aranżacje samych scen, ale omawia także sposoby edycji obrazu w Photoshopie i wykorzystywane techniki maskowania oraz łączenia warstw. Niewielkim zmianom uległa również część teoretyczna książki.

Książka Fotografia produktowa Od przedmiotu do martwej natury, pochodzi z wydawnictwa Galaktyka. Autorem książki jest Eberhard Schuy. Należy do gatunków: poradniki, czas wolny/hobby, fotografia. Książka Fotografia produktowa liczy 320 stron. Jej wymiary to 190x240. Oprawa jest miękka.
S
Szczegóły

Książkowe bestsellery z tych samych kategorii

Polecane

  • -33%
Szkoła bohaterek i bohaterów, czyli jak sobie radzić z życiem twarda
26,80 zł 39.99
Wysyłamy jutro
Dodaj do koszyka
  • -35%
Insulinooporność Łatwe lunchboxy miękka
24,58 zł 37.82
Wysyłamy jutro
Dodaj do koszyka
  • -30%
  • -39%
Jedz i chudnij z dietą SIRT miękka
21,35 zł 34.99
Dodaj do koszyka

Recenzje
image Nie wiesz, czy kupić? Sprawdź recenzje
Książka
Fotografia produktowa, Od przedmiotu do martwej natury

4.2/5 ( 32 oceny )
    5
    17
    4
    9
    3
    3
    2
    0
    1
    3

Zaloguj się i napisz recenzję na min. 700 znaków. Akceptując regulamin bierzesz udział w cotygodniowym plebiscycie. Do wygrania kupon 50 PLN i 15 punktów klienta.

imię, nazwisko lub nick:
Twoja ocena:
Twoja recenzja:
Wprowadź tekst z obrazka:

W przypadku naruszenia Regulaminu Twój wpis zostanie usunięty.

brak oceny

Joanna Korneta

-
  • 17-04-2011
  • 23:50

recenzja nagrodzona 2.00pkt

Publikacji poświęconych fotografii produktowej jest na rynku wydawniczym raczej za mało – tymczasem udane zdjęcie reklamowe nie tylko przeciąga wzrok, ale jeszcze sprawia, że odbiorcy zaczynają się zastanawiać, jak zostało zrobione. Oczywiście dzisiaj w opracowaniu fotografii olbrzymią rolę odgrywają programy graficzne – komputerowa obróbka zdjęć może całkowicie zmienić pierwotną pracę. Eberhard Schuy proponuje natomiast mariaż rozwiązań warsztatowych i komputerowych wspomagaczy, czego dowodem jest zamieszczona na okładce praca: zardzewiała, stara i niszczejąca resztka puszki z idealnym wieczkiem, spod którego wylewa się piwo. Autor, co ciekawe, odchodzi od dwóch najbardziej typowych podejść do tematu zdjęć w specjalistycznych poradnikach. Nie interesują go zupełnie kwestie techniczne – i nie poświęca im w ogóle uwagi, wychodząc z założenia, że i tak wszystko zależeć będzie od warunków, potrzeb i indywidualnych upodobań każdego fotografa. Idzie też w kierunku przeciwnym szlakom wytyczanym przez fotografów kreatywnych: nie zajmuje się podrzucaniem czytelnikom inspiracji ani podpowiadaniem, jakie odwzorowanie fotografowanego obiektu byłoby z marketingowego punktu widzenia najbardziej korzystne. Nie rozwodzi się nad jakością swoich kompozycji ani nie próbuje udowadniać ich wyższości nad pracami innych autorów – po prostu analizuje swoje wybrane zdjęcia, omawia schematy oświetlenia i ewentualne poprawki wprowadzane na komputerze. Zwraca za to uwagę na detale, które mają w obręb kadru wprowadzić nieco dynamiki – taką rolę pełni u niego często pojedyncza kropla czy dym z przyklejonego w niewidocznym dla odbiorcy miejscu podgrzewacza. Schuy patrzy na fotografię produktową przez pryzmat własnych upodobań i osiągnięć – nie szuka nowych środków wyrazu, tłumaczy za to, jak udało mu się stworzyć obrazy, które, co trzeba przyznać, są w wielu przypadkach imponujące. Do książki dołączona została płyta z godzinnym nagraniem filmików instruktażowych, poświęconych robieniu zdjęć przedmiotów (między innymi szkła). Jako lektura jest „Fotografia produktowa” tomem ciekawym i wartościowym – podsunie kilka ważnych pomysłów.

Czy recenzja była pomocna?