Książkowe bestsellery z tych samych kategorii

Przyjaciółka   Książka 37,28 zł
Paderborn Langer Tom 2   Książka 32,93 zł
Tajemnica domu Uklejów   Książka 37,49 zł

Firmowa strona WWW

Idee, strategia, realizacja

książka

Wydawnictwo Helion
Oprawa miękka
  • Dostępność niedostępny

Opis produktu:

Zaplanuj i wprowadź w życie świetny projekt internetowy

Cele strategia technologia precyzyjnie określ potrzeby i przewiduj skutki swoich działań
Internauci klienci sponsorzy uwzględnij ich oczekiwania możliwości i zachowania
Dokumentacja projektu kwestie prawne nie zaniedbuj formalności i tak Cię dopadną


Przygotowanie i wdrożenie profesjonalnego projektu internetowego nie polega wyłącznie na założeniu atrakcyjnej wizualnie strony WWW i biernym oczekiwaniu na spodziewane zyski Za taką stroną pełniącą rolę wizytówki firmy musi przecież stać cała strategia związana z kształtowaniem wizerunku interakcją z użytkownikami budowaniem społeczności internetowej Tylko w taki sposób nowoczesne przedsiębiorstwo jest w stanie dotrzymać kroku swoim konkuren dowiedzieć się jakie elementy jego działalności są najbardziej dochodowe oraz zrozumieć co należy zmienić by usatysfakcjonować klientów Krótko mówiąc każdy firmowy projekt internetowy wymaga sensownego planowania i aktywnego zarządzania na co dzień

W książce Firmowa strona WWW Idee strategia realizacja znajdziesz wszystko to czego zabrakło w innych publikacjach dotyczących projektowania serwisów internetowych Ideą jej autora było pokazanie całego procesu powstawania witryny od wyznaczenia strategii przez określenie profilu użytkowników wybór najlepszej technologii właściwe dokumentowanie działań aż po aspekty prawne Paweł Frankowski nie ograniczał się przy tym do omówienia określonego rodzaju strony dlatego też poradnik ten możesz wykorzystać przy tworzeniu wszelkich projektów blogów i stron firmowych serwisów społecznościowych forów i sklepów internetowych stron produktów i innych Przeczytaj przemyśl i do dzieła


Cele przyświecające projek internetowym
Różne rodzaje stron internetowych
Budowanie strategii i jej założenia
Grupy docelowe i sposoby ich określania
Współpraca z agencją interaktywną
Sponsoring i środki unijne
Wybór technologii dostosowanej do potrzeb
Dokumentacja projektu i zapytania ofertowe
Prototypy oraz specyfikacja strony internetowej
Logotyp i slogan a znaki towarowe
Ochrona konkurencji i prawo autorskie
Regulamin strony internetowej i umowy związane z Internetem
Polityka prywatności i ochrona danych osobowych
Wstęp do zarządzania wykonaniem projektu


Profesjonalne podejście do projektu internetowego to podstawa sukcesu w sieci
S
Szczegóły
Dział: Książki
Wydawnictwo: Helion
Oprawa: miękka
Okładka: miękka
Wprowadzono: 17.02.2010

RECENZJE - książki - Firmowa strona WWW, Idee, strategia, realizacja

4.7/5 ( 3 oceny )
  • 5
    2
  • 4
    1
  • 3
    0
  • 2
    0
  • 1
    0