- Książki Książki
- Podręczniki Podręczniki
- Ebooki Ebooki
- Audiobooki Audiobooki
- Gry / Zabawki Gry / Zabawki
- Drogeria Drogeria
- Muzyka Muzyka
- Filmy Filmy
- Art. pap i szkolne Art. pap i szkolne
O Akcji
Akcja Podziel się książką skupia się zarówno na najmłodszych, jak i tych najstarszych czytelnikach. W jej ramach możesz przekazać książkę oznaczoną ikoną prezentu na rzecz partnerów akcji, którymi zostali Fundacja Dr Clown oraz Centrum Zdrowego i Aktywnego Seniora. Akcja potrwa przez cały okres Świąt Bożego Narodzenia, aż do końca lutego 2023.odukowanie, kopiowanie w urządzeniach przetwarzania danych, odtwarzanie w jakiejkolwiek formie oraz wykorzystywanie w wystąpieniach publicznych tylko za wyłącznym zezwoleniem właściciela praw autorskich. Wydanie I, 2019 ISBN 978-83-8132-114-3 Wydawnictwo Zwierciadło Sp. z ul. Postępu 14, 02-676 Warszawa tel. (22) 312 37 12 Dział handlowy: Konwersja: eLitera . RECENZJE KSIĄŻKI ,,W książce widać przekonanie Kevina, że na dobry pomysł może wpaść każdy, kto jest gotowy, by się do tego odpowiednio przygotować i sumiennie pracować, a nie tylko garstka błyskotliwych wybrańców. Bezcenne". Chris Carmichael, dyrektor ds. mediów i marketingu cyfrowego, EMEA, Hewlett-Packard ,,Udało mu się stworzyć zwięzłą listę istotnych narzędzi i działań, dzięki którym można wpaść na dobry pomysł". Mark Earls, autor Herd i Copy, Copy, Copy ,,Spędziłam wiele lat na uczeniu zespołów, jak prowadzić burze mózgów, prezentując nowe techniki i pokazując, jak przesiewać i filtrować pomysły tak, by wyłonić ten najlepszy. Ta książka ilustruje każdy etap tego procesu w przystępny sposób i przedstawia krótką wizualizację oraz jasne instrukcje stosowania każdej techniki. Z czasem stanie się twoim nieodzownym przewodnikiem, który będziesz mieć zawsze ze sobą w torbie czy tylnej kieszeni spodni". Judy Goldberg, dyrektor wykonawczy, Leadership & Organisation Development, Sony Pictures Entertainment ,,Doskonała, zwięzła pozycja. Wiele z przedstawionych podejść i modeli mam zamiar wypróbować. Dobrze jest również przeczytać książkę, która jasno mówi, że nie każdy może mieć dobry pomysł i że czasem lepiej jest spróbować myśleć schematycznie zamiast kreatywnie!" Neil Duffy, dyrektor zarządzający, Interbrand ,,Pełna praktycznych, sprawdzonych technik tworzenia pomysłów, wypracowanych w ciągu 30 lat i doprowadzonych do perfekcji". Jonathan Harman, dyrektor zarządzający, Media, Royal Mail MarketReach ,,Niewielu posiada dar kreatywności. Jeszcze mniej z nas wie, od czego zacząć, kiedy każe nam się opracować nowy pomysł. Ta książka powinna mieć na okładce wielki napis: NIE PANIKUJ. Łagodnie i bez wysiłku prowadzi z punktu A w zupełnie inne miejsce, a cała podróż na pewno ci się spodoba". Paula Carter, dyrektor ds. planowania, Channel Four TV . DLA ROSANNY, SHAUNAGH I SARAH PRZEDMOWA Za popularyzację wielu ciekawych pomysłów odpowiada kanadyjski dziennikarz Malcolm Gladwell. W swojej przełomowej książce, zatytułowanej - notabene - Punkt przełomowy, ukazuje wagę mechanizmów społecznych w popularyzacji niektórych koncepcji. To, że socjologowie w dużym stopniu obalili jego interpretację literatury przedmiotu, nie ma znaczenia. Fascynującym produktem ubocznym jest fakt, że Punkt przełomowy w zasadzie uwiarygodnił zjawisko znane jako ,,coolhunting", czyli obserwowanie dzieciaków cieszących się popularnością wśród rówieśników (głównie ubogich, z zaniedbanych dzielnic) przez przedsiębiorstwa i kopiowanie ich ,,wpływowych" wyborów i preferencji, fryzur i butów. W Poza schematem Gladwell zajął się kolejną ciekawą, acz sporną koncepcją rodem z zakurzonych korytarzy wydziałów nauk społecznych - aby osiągnąć doskonałe wyniki w jakiejkolwiek dziedzinie, czy to muzyka, sport czy inna aktywność wymagająca odpowiednich umiejętności, trzeba poświęcić na jej ćwiczenie 10000 godzin. Podana wartość to liczba magiczna (i tytuł jednego z rozdziałów książki) - zgodnie ze starym powiedzeniem, że praktyka czyni mistrza. To ważna i ciekawa koncepcja, ponieważ - jak stwierdził Anders Ericsson (profesor Uniwersytetu Kolorado i psycholog, którego praca z 1993 r. The Role of Deliberate Practice in the Acquisition of Expert Performance jest źródłem tej koncepcji) - ,,wiele cech, które kiedyś uważano za emanację wrodzonego talentu, jest tak naprawdę efektem intensywnych ćwiczeń prowadzonych przez przynajmniej 10 lat". Badanie, które Ericsson opisuje w swojej pracy, zostało przeprowadzone przez psychologów na skrzypkach z berlińskiej orkiestry, ale inni pisarze - np. Daniel Coyle i sam Gladwell - przekładają je także na inne sytuacje. Gladwell podkreślał wagę, jaką okres spędzony przez Beatlesów w Hamburgu miał dla szlifowania ich umiejętności muzycznych i scenicznych przed osiągnięciem przez nich sławy. Inni wskazują sportowców jako potwierdzenie analogicznej zasady (golfista Arnold Palmer twierdził, że im więcej ćwiczy, tym bardziej sprzyja mu szczęście, a jego wypowiedź jest często cytowana przez ludzi omawiających to zjawisko w kontekście sportowym). Czy to jednak wystarczy, żeby mieć świetne pomysły? 10000 godzin ,,ideacji", jak to się nazywa w korporacyjnej nowomowie? Czy zalew pomysłów wystarczy, by wybrać z niego kilka dobrych? No cóż... nie. Nie do końca. Z dwóch powodów: Po pierwsze, 10000 godzin nie jest lic
książka
Wydawnictwo Zwierciadło |
Data wydania 2019 |
Oprawa twarda |
Liczba stron 120 |
Szczegóły | |
Dział: | Książki |
Kategoria: | poradniki, praca, biznes, autokreacja, samodoskonalenie |
Wydawnictwo: | Zwierciadło |
Oprawa: | twarda |
Okładka: | twarda |
Rok publikacji: | 2019 |
Wymiary: | 188x128 |
Liczba stron: | 120 |
ISBN: | 9788381321150 |
Wprowadzono: | 15.10.2019 |
Zaloguj się i napisz recenzję - co tydzień do wygrania kod wart 50 zł, darmowa dostawa i punkty Klienta.