Książkowe bestsellery z tych samych kategorii

English for Active Communication

Terminy, wyrażenia, zwroty i idiomy

książka

Wydawnictwo Poltext
Oprawa miękka
  • Dostępność niedostępny

Opis produktu:

Publikacja ma na celu ułatwienie skutecznego porozumiewania się po angielsku na tematy związane z szeroko rozumianym biznesem i współpracą międzynarodową. Została opracowana w oryginalnej formie glosariusza - słownika frazeologicznego, w którym bogaty zestaw użytecznych w praktyce sformułowań podano w wersji dwujęzycznej. Zawiera terminy, wyrażenia, zwroty i idiomy używane podczas prezentacji, negocjacji, zawierania umów, kontraktów, traktatów, porozumień, konwencji. Obejmuje terminologię fachową stosowaną w wystąpieniach podczas szkoleń, konferencji, kongresów, zjazdów, narad, debat, posiedzeń komisji, komitetów, rad, organizacji międzynarodowych, stowarzyszeń; wykładów, prelekcji, seminariów, sympozjów.
Książka adresowana jest do przedstawicieli świata ekonomii, handlu, bankowości, finansów, administracji, nauki, techniki; pracowników public relations; organizatorów imprez międzynarodowych; osób związanych z polityką, dyplomatów i parlamentarzystów; negocjatorów, tłumaczy; stypendystów, naukowców, wykładowców i studentów. Może stanowić skuteczny instrument komunikacji w Unii Europejskiej, przyczynić się do wykreowania korzystnego, profesjonalnego wizerunku oraz zdobycia życzliwości, zaufania i sympatii partnerów.WYDANIE 2010
S
Szczegóły
Dział: Książki
Wydawnictwo: Poltext
Oprawa: miękka
Okładka: miękka
Wprowadzono: 10.11.2010

RECENZJE - książki - English for Active Communication, Terminy, wyrażenia, zwroty i idiomy

4/5 ( 2 oceny )
  • 5
    0
  • 4
    2
  • 3
    0
  • 2
    0
  • 1
    0

Paulina

ilość recenzji:1

brak oceny 22-01-2013 14:27

Podręczniki i książki do nauki języka angielskiego mają przeróżny układ. Czasami są przeładowane tabelami, rysunkami i setkami ćwiczeń, a czasem ich forma jest bardziej prosta i tradycyjna. Tak jest w przypadku publikacji "English for active communication". Książka została wydana w 2008 roku nakładem wydawnictwa Poltext, które specjalizuje się nie tylko w tematyce biznesu i marketingu, ale także wydaje bardzo ciekawe publikacje do nauki języków obcych (szczególnie bogata oferta dotyczy języka angielskiego, niemieckiego oraz rosyjskiego).

Książka została specjalnie opracowana dla osób pracujących w biznesie, którzy na co dzień współpracują z rynkami zagranicznymi i prowadzą z nimi negocjacje. Miałam pewne obiekcje przed otwarciem książki, z powodu takiej zapowiedzi na tylnej okładce. Miło się jednak zaskoczyłam. Uważam, że jest niesłychanie uniwersalna i nie powinna być definiowana jako ściśle biznesowa, bo może to zniechęcać samouków.

To, co przydało mi się najbardziej to rozdział poświęcony publikacjom naukowym i wystąpieniom konferencyjnym/publicznym. Bywa to przecież tak stresujące, że wszystkie znane słówka wylatują nam z głowy. Dobrze znam tę sytuację. Już chcę coś powiedzieć, kiedy nagle wszystkie synonimy są poza moim zasięgiem. Poza stresem, który czasem jest trudny do opanowania, należy mieć w zapasie zwroty, które można użyć w zastępstwie tych zapomnianych. I właśnie tę umiejętność można nabyć dzięki wspomnianej wyżej książce. Tym samym uczymy się przepraszać na 13 sposobów czy też składać reklamacje na 27. Autor podręcznika sporo miejsca poświęcić na omówienie zasad poprawnej korespondencji w języku angielskim, zarówno formalnym jak i nieformalnym.

Bardziej zaawansowani znajdą tutaj wzory kolokacji angielskich czy praktyczne zastosowanie gramatyki w tekstach i mowie.

Polecam książkę osobom o wyższym stopniu znajomości języka, którzy chcą do perfekcji opanować poprawność jego użycia, zarówno w pisanego, jak i mówionego.