książka
Wydawnictwo REBIS |
Oprawa twarda |
- Dostępność niedostępny
Opis produktu:
Od nazbyt już dawna lekceważono emocje na rzecz racjonalności i skuteczności. Wszelako przełomowe badania w dziedzinie nauk o mózgu dowiodły, że decyzje podejmowane przez ludzi mają w pierwszym rzędzie charakter emocjonalny. Wiele firm jeszcze nie doszło do ładu z tym odkryciem, co dopiero mówić o jego praktycznym wykorzystaniu.Emocjonomika pomoże wam zrozumieć emocje w kategoriach sposobności biznesowej. Na dzisiejszym wysoce konkurencyjnym rynku, wśród wielu właściwie od siebie nieodróżnialnych towarów decydować może emocjonalna wartość dodana. Z drugiej strony, firmy zatrudniające zaangażowanych, produktywnych pracowników bez wątpienia zdobędą przewagę nad konkurencją.
Książka Dana Hilla wyrasta z ustaleń Facial Action Coding System (FACS - System Kodujący Ruchy Twarzy), który jest najlepszym narzędziem do mierzenia i dalszego praktycznego wykorzystywania emocjonalnych reakcji klientów oraz pracowników. Dzięki niemu zrozumiecie jak emocje mogą posłużyć osiągnięciu sukcesu w biznesie i nauczycie się, jak je przełożyć na kategorie definiowania marki, projektowania produktu, reklamy, sprzedaży, przywództwa i zarządzania zasobami ludzkimi, wreszcie na satysfakcję klienta.
Emocje się liczą, a niniejsza książka nie tylko zbliży was do klientów i pracowników, ale również pozwoli wysunąć się przed konkurencję.
Z przedmową Sama Simona, współtwórcy The Simpsons
`Książka Dana Hilla to prawdziwe objawienie.`
Philip Kotler
`Jestem przekonany, że emocje to jest to, o co chodzi.`
Tom Peters
`Szykujcie się na ostrą jazdę. Ten zapierający dech w piersiach przegląd najnowszej literatury przedmiotu obejmuje tematykę sięgającą od wyrazów twarzy do znaków drogowych. Na każdej stronie znajdziecie coś ekstra.` Seth Godin, autor All Marketters are Liars
`80% decyzji kierowanych jest emocjami. A w dzisiejszym biznesie zwycięzcami będą najsprawniejsi w nawiązywaniu emocjonalnych i empatycznych kontaktów. Przeczytanie Emocjonomiki da ci fory na starcie.`
Kevin Roberts, prezes Saatchi&Saatchi, jak też autor Lovemarks: The Future Beyond Brands
Dan Hill jest uznanym autorytetem w dziedzinie roli odgrywanej przez emocje w zachowaniu konsumentów i pracowników, jak też ekspertem od FACS, wykorzystywanego jako narzędzie do mierzenia procesów decyzyjnych ludzi w trakcie badań nad grupami konsumenckimi. Jest założycielem i prezesem Sensory Logic - naukowo-badawczej firmy konsultingowej, specjalizującej się w usprawnianiu sensoryczno-emocjonalnej organizacji firm. Dan występuje często na konwentach biznesowych na obszarze całego świata; napisał dotąd książkę: Body of Truth: Leveraging What Consumers Can't or Won't Say.
Przekład: Jacek Środa
Szczegóły | |
Dział: | Książki |
Wydawnictwo: | REBIS |
Oprawa: | twarda |
Okładka: | twarda |
Wprowadzono: | 10.03.2010 |