Efektywna komunikacja w zespole

książka

Wydawnictwo Edgard
Oprawa miękka
  • Dostępność niedostępny

Opis produktu:

Właściwa komunikacja w zespole jest niezbędnym elementem skutecznej organizacji pracy. Pozwala skrócić czas i zwiększyć jakość wykonywanych zadań, a także sprzyja dobrej atmosferze i owocnej współpracy. Książka prezentuje wiele cennych wskazówek dotyczących komunikowania się z podwładnymi, kierownikami i kolegami w pracy, udzielania informacji oraz sprawnego porozumiewania się mimo różnicy charakterów. Dowiesz się, jak organizować efektywne spotkania, usprawnić komunikację mailową czy jak radzić sobie z trudnym współpracownikiem lub niezdecydowanym szefem. W książce znajdziesz proste techniki, które usprawnią wymianę informacji, takie jak model 7C czy zasada KISS. Nauczysz się rozpoznawać przyczyny błędów komunikacyjnych i łagodnie rozwiązywać konflikty interpersonalne, tak by nie powtarzały się w przyszłości. Test sposoby komunikacji pozwoli obiektywnie ocenić, jaki jest twój styl porozumiewania się i nad czym warto jeszcze popracować.



Więcej książek z tej serii znajdziesz TUTAJ
S
Szczegóły
Dział: Książki
Wydawnictwo: Edgard
Oprawa: miękka
Okładka: miękka
Wprowadzono: 08.11.2012

RECENZJE - książki - Efektywna komunikacja w zespole

4.6/5 ( 12 ocen )
  • 5
    10
  • 4
    0
  • 3
    1
  • 2
    1
  • 1
    0