Książkowe bestsellery z tych samych kategorii

Przyjaciółka   Książka 37,28 zł
Paderborn Langer Tom 2   Książka 32,93 zł
Tajemnica domu Uklejów   Książka 37,49 zł

Edukacja konsumencka. Cele, instrumenty, dobre praktyki

książka

Wydawnictwo Wyższa Szkoła Przedsiębiorczości i Zarządzania
Oprawa miękka
  • Dostępność niedostępny

Opis produktu:

Publikacja Edukacja konsumencka - cele, instrumenty, dobre praktyki może inspirować do dalszych badań, przyczyniając się do wypełniania luki, jaka obecnie znajduje się na rynku w przedmiotowej dziedzinie. Krąg jej potencjalnych czytelników rysuje się szeroko. Obok studentów kierunków ekonomicznych i społecznych obejmie także osoby z coraz liczniejszych instytucji i organizacji podejmujących zadanie edukacji konsumenckiej oraz młodych naukowców, zainteresowanych tą wschodzącą problematyką. O rosnącym zainteresowaniu tej ostatniej grupy świadczą referaty kilkunastu młodych pracowników różnych polskich uczelni, które wchodzą w skład tej publikacji. Przyczynią się one niewątpliwie do rozwoju nauki w omawianym zakresie. Fragment recenzji prof. dr hab. Anny Mokrysz-Olszyńskiej
S
Szczegóły
Dział: Książki
Wydawnictwo: Wyższa Szkoła Przedsiębiorczości i Zarządzania
Oprawa: miękka
Wprowadzono: 15.01.2007

RECENZJE - książki - Edukacja konsumencka. Cele, instrumenty, dobre praktyki

4.4/5 ( 5 ocen )
  • 5
    3
  • 4
    1
  • 3
    1
  • 2
    0
  • 1
    0