książka
Wydawnictwo Branta |
Oprawa miękka |
Opis produktu:
e-Commerce jest - jak dotychczas - pierwszą publikacją na naszym rynku wydawniczym, która w sposób interdyscyplinarny ujmuje problematykę handlu realizowanego przy wykorzystaniu Internetu. Ma ona wiele cech monografii.Autorzy podjęli przede wszystkim próbę wykorzystania potencjalnych możliwości oraz rzeczywistych uwarunkowań rozwoju handlu elektronicznego (głównie ekonomicznych, prawnych i technologicznych).Praca ma walory poznawcze i pragmatyczne. Stąd też adresowana jest do szerokiego grona odbiorców. Treści w niej zawarte winny być inspirujące dla pracowników naukowych, podejmujących badania z zakresu e-biznesu. Ma wiele wątków użytecznych dla przedstawicieli praktyki, i to zarówno dla tych, którzy dopiero zamierzają rozpocząć komercyjną działalność w Internecie, jak i tych, którzy wykorzystują już Sieć w sferze kontaktów handlowych. Książka może być również wykorzystana do celów dydaktycznych na wszystkich poziomach studiów z zakresu ekonomii i zarządzania, w ramach bloków zajęć poświęconych e-commerce, czy też szerzej - e-gospodarce.
Szczegóły |
Dział: | Książki |
Wydawnictwo: | Branta |
Oprawa: | miękka |
Wprowadzono: | 15.01.2007 |