E-marketing / Grzegorz Mazurek | Książka w Gandalf.com.pl
Ulubione
Kategorie

E-marketing (miękka)

Strategia, planowanie, praktyka

książka

  • Wydawnictwo Poltext
  • Oprawa miękka
  • Ilość stron 440
  • Wysyłamy w 24h - 48h + czas dostawy

E-marketing, Strategia, planowanie, praktyka - opis produktu:

Cyfryzacja przyspiesza i nie ma od tego odwrotu. W takim świecie żyjemy i robimy biznes. I w takim świecie firmy kwitną albo umierają w zależności od tego, czy już stosują e-marketing czy nadal tylko jego tradycyjną postać. Jak zawsze, gdy pojawiają się nowe techniki i metody, a dotyczy to także e-marketingu, trzeba się ich nauczyć i właściwie wdrożyć w praktyce.
Książka pod redakcją prof. Grzegorza Mazurka z Akademii Leona Koźmińskiego stanowi znakomite i całościowe wprowadzenie w tematykę e-marketingu, ponieważ jest narzędziowa, praktyczna, zawiera wiele ćwiczeń i studiów przypadków oraz zagadnień do wykorzystania na szkoleniach i warsztatach z e-marketingu.
Bogata tematyka książki obejmuje m.in. marketing w XXI wieku, strategie i taktyki e-marketingu, usługi interaktywne, badania marketingowe on-line, marketing mobilny, pozycjonowanie w wyszukiwarkach, social media marketing, wideo marketing na YouTube, InternetPR oraz budowanie marki osobistej on-line.
Autorzy to wybitni praktycy, a niektórzy z nich dodatkowo wykładają w uczelniach biznesowych. W efekcie czytelnik otrzymuje na 400 stronach w kolorze znakomicie przygotowane, zwarte i bogate merytorycznie wprowadzenie w eksplodujący na naszych oczach świat e-marketingu.

inne wydania :

produkt cyfrowy
  • -20%

E-book

S
Szczegóły

Książkowe bestsellery z tych samych kategorii

Grzegorz Mazurek - przeczytaj też

  • RecenzjeRecenzje
  • Książka
  • E-marketing, Strategia, planowanie, praktyka
4.7/5 ( 6 ocen )
    5
    5
    4
    0
    3
    1
    2
    0
    1
    0

Uwaga!!! Nie jesteś zalogowany. zaloguj się by zgłosić recenzję do konkursu i mieć szansę na wygraną w cotygodniowym plebiscycie!

imię, nazwisko lub nick:
Twoja ocena:
Twoja recenzja:
Wprowadź tekst z obrazka:

W przypadku naruszenia Regulaminu Twój wpis zostanie usunięty.

Podobał Ci się ten tytuł? Zainspirował Cię? A może nie zgadzasz sie z autorem, opowiedz nam o tym, opisz swoje doznania związane z lekturą.
image

Rekomendowane

  • -35%
Lee Schubienik

Aleksandra Konefał

miękka
24,70 zł 37.99
Zapowiedź - 3.4.2020
  • -35%
Skyrent. Walka pragnień

Jury Camel

miękka
26,00 zł 39.99
Zapowiedź - 17.2.2020
  • -35%
Możemy cię zbudować

Philip K. Dick

twarda
35,68 zł 54.89
Zapowiedź - 7.2.2020
  • -35%
Cyberpunk Odrodzenie

Andrzej Ziemiański

miękka
25,94 zł 39.90
Zapowiedź - 17.4.2020
  • -35%
Wojna makowa

Rebeca F. Kuang

miękka
32,43 zł 49.90
Zapowiedź - 17.2.2020
  • -35%
Szczypta magii

Michelle Harrison

twarda
25,94 zł 39.90
Zapowiedź - 13.3.2020
  • -35%
Złodziej dusz Heksalogia Dory Wilk, tom 1

Aneta Jadowska

miękka
26,00 zł 39.99
Zapowiedź - 14.2.2020
  • -35%
Nocturna

Maya Motayne

miękka
25,94 zł 39.90
Zapowiedź - 14.2.2020

Ciekawe pomysły Gandalfa

  • Wokół e-mail marketingu narosło tak wiele mitów, że wypaczyły one jego prawidłowy obraz. Z czego to wynika? Po pierwsze, nie wszystkim zależy, aby e-mail marketing był uznawany za skuteczny. Po drugie, prawie cała wiedza o nim pochodzi niemal wyłącznie od dostawców narzędzi, a nie od praktyków. Po...

  • Książka pełni rolę doradcy dla osób zainteresowanych uruchomieniem działalności gospodarczej w sieci, a następnie jej prowadzeniem. Omówiono w niej krok po kroku wszystkie czynności, jakie należy wykonać, by prawidłowo przygotować kampanię marketingową przedsiębiorstwa w Internecie. Każdy etap...

  • W bieżącym numerze możecie Państwo przeczytać m.in. o raporcie KPMG nt. cyfrowych konsumentów, który prezentowany był na EKF oraz o wyzwaniach demograficznych dla sektora bankowego o którym mówiono na Forum Strategii Bankowych. Ponadto polecamy wywiady z dwoma zadowolonymi klientami banków...

  • Książka E-MARKETING to pozycja, która przybliża Czytelnikowi doświadczenia praktyków branży interaktywnej. Nowe wydanie pozwala poznać współczesne trendy w marketingu internetowym, ukazać szerszy kontekst zmian dokonujących się w internecie, zrozumieć, że nowoczesny marketer to osoba kochająca...

  • Przekonaj się, jak pozyskać klientów w sieci i przechytrzyć konkurencję! Poznaj cenne wskazówki praktyka e-biznesu! Trzymasz w rękach najbardziej rozbudowany i kompleksowy przewodnik po e-marketingu w Polsce. Poradnik nauczy cię, jak używać internetowych narzędzi do efektywnej budowy i wzmocnienia...