rozwiń
rozwiń
zwiń
zwiń
wpisz minimum 3 znaki

Wybierz z dostępnych produktów

E-marketing Strategia, planowanie, ...

G. Mazurek

książka (miękka)

47,21 zł taniej -21%

E-marketing - mobi, epub Strategia, ...

G. Mazurek

ebook, multiformat: mobi, epub

43,22 zł taniej -20%

E-marketing terytorialny. Teoria i ...

E. Kancik-Kołtu...

książka (miękka)

36,87 zł taniej -12%

E-marketing dla małych i średnich ...

A. Sokół

B. Cend...

książka (miękka)

31,53 zł taniej -7%

E-marketing - mobi, epub Współczesne ...

P. Sala

J. Króle...

ebook, multiformat: mobi, epub

44,01 zł taniej -15%

E-marketing w praktyce. Strategie ...

A. Maciorowski

ebook, multiformat: mobi, epub

29,19 zł taniej -15%

E-mail marketing oswojony Teoria, ...

A. Dąbrowski

książka (miękka)

31,12 zł taniej -20%

Bank Spółdzielczy nr 3/580 ...

P. ZBIOROWA

ebook pdf

1,70 zł taniej -15%

e2

Wykonawca:

Eros Ramazzotti

muzyka cd

Sony Music Entertainment

68,50 zł

E

Wykonawca:

Eminem

muzyka dvd

Universal Music Polska

61,73 zł

Email marketing Komunikuj, angażuj, ...

E. Koch

książka (miękka)

31,69 zł taniej -9%

E-marketing Strategia, planowanie, praktyka
ocena: 5, głosów: 8
 
powiększenie

E-marketing
Strategia, planowanie, praktyka (twarda)

książka

Wydawnictwo: Poltext

Oprawa: twarda

Ilość stron: 440

Dostępność: niedostępny

Nasza cena: 64,85

Cena detaliczna: 69,73

U nas taniej o 7%

dodaj do przechowalni dodaj do listy życzeń

Przy zakupie 5 egz.
Cena hurtowa:

55,78

Powrót Darmowa wysyłka dla zamówień od 99zł. SPRAWDŹ!
  • Opis

  • Szczegółowe informacje

  • Recenzje (0)

  • Inne wydania

E-marketing, Strategia, planowanie, praktyka - opis produktu:

Cyfryzacja przyspiesza i nie ma od tego odwrotu. W takim świecie żyjemy i robimy biznes. I w takim świecie firmy kwitną albo umierają w zależności od tego, czy już stosują e-marketing czy nadal tylko jego tradycyjną postać. Jak zawsze, gdy pojawiają się nowe techniki i metody, a dotyczy to także e-marketingu, trzeba się ich nauczyć i właściwie wdrożyć w praktyce.
Książka pod redakcją prof. Grzegorza Mazurka z Akademii Leona Koźmińskiego stanowi znakomite i całościowe wprowadzenie w tematykę e-marketingu, ponieważ jest narzędziowa, praktyczna, zawiera wiele ćwiczeń i studiów przypadków oraz zagadnień do wykorzystania na szkoleniach i warsztatach z e-marketingu.
Bogata tematyka książki obejmuje m.in. marketing w XXI wieku, strategie i taktyki e-marketingu, usługi interaktywne, badania marketingowe on-line, marketing mobilny, pozycjonowanie w wyszukiwarkach, social media marketing, wideo marketing na YouTube, InternetPR oraz budowanie marki osobistej on-line.
Autorzy to wybitni praktycy, a niektórzy z nich dodatkowo wykładają w uczelniach biznesowych. W efekcie czytelnik otrzymuje na 400 stronach w kolorze znakomicie przygotowane, zwarte i bogate merytorycznie wprowadzenie w eksplodujący na naszych oczach świat e-marketingu.

E-marketing, Strategia, planowanie, praktyka - szczegółowe informacje:

Dział: Książki
Wydawnictwo: Poltext
Oprawa:twarda
Okładka:twarda
Wymiary:165x235
Ilość stron:440
ISBN:978-83-7561-805-1
Wprowadzono: 26.04.2018
i zgarniaj nagrody napisz recenzję

E-marketing, Strategia, planowanie, praktyka - recenzje klientów


Podobał Ci się ten tytuł? Zainspirował Cię? A może nie zgadzasz sie z autorem, opowiedz nam o tym, opisz swoje doznania związane z lekturą.
10.00

Książkowe bestsellery z tych samych kategorii

Obcym alfabetem. Jak ludzie Kremla i ...

G. Rzeczkowski

książka (miękka)

25,85 zł taniej -35%

Wiedźmin Tom 1-8 Komplet

A. Sapkowski

książka (pakiet)

224,99 zł taniej -25%

Nietoperz i suszone cytryny

M. Meller

książka (miękka)

25,89 zł taniej -35%

Kolejne 365 dni

B. Lipińska

książka (miękka)

23,89 zł taniej -40%

Grzegorz Mazurek - przeczytaj też

E-marketing Strategia, planowanie, ...

G. Mazurek

książka (miękka)

47,21 zł taniej -21%

Intranet skuteczna komunikacja ...

G. Mazurek

książka (miękka)

32,35 zł taniej -35%

Znaczenie wirtualizacji marketingu w ...

G. Mazurek

książka (miękka)

41,81 zł taniej -16%

Ciekawe pomysły Gandalfa

książka

31.53 zł

taniej -7%

E-marketing dla małych i średnich przedsiębiorstw

Książka pełni rolę doradcy dla osób zainteresowanych uruchomieniem działalności gospodarczej w sieci, a następnie jej prowadzeniem. Omówiono w niej krok po kroku wszystkie czynności, jakie należy wykonać, by prawidłowo przygotować kampanię marketingową przedsiębiorstwa w Internecie. Każdy etap procedury został zaprezentowany zgodnie z obowiązującym...

książka

36.87 zł

taniej -12%

E-marketing terytorialny. Teoria i praktyka

Niniejsza publikacja powstała jako efekt moich zainteresowań i badań - przeprowadzonych na przestrzeni kilku lat - dotyczących problemów elektronicznej administracji samorządowej oraz partycypacji obywateli w społeczeństwie informacyjnym. Pomimo coraz częstszego stosowania przez jednostki samorządu terytorialnego i administrację publiczną dobrych praktyk...

książka

76.71 zł

taniej -0%

E-marketing Współczesne trendy. Pakiet startowy

Książka przybliża czytelnikowi doświadczenia praktyków branży interaktywnej. Pozwala poznać współczesne trendy w marketingu internetowym, ukazać szerszy kontekst zmian dokonujących się w Internecie, zrozumieć, że nowoczesny marketer to osoba kochająca technologie, oraz przede wszystkim wybrać skuteczną metodę realizacji kampanii marketingowych w internecie....

ebook

1.70 zł

taniej -15%

Bank Spółdzielczy nr 3/580 czerwiec-sierpień ...

W bieżącym numerze możecie Państwo przeczytać m.in. o raporcie KPMG nt. cyfrowych konsumentów, który prezentowany był na EKF oraz o wyzwaniach demograficznych dla sektora bankowego o którym mówiono na Forum Strategii Bankowych. Ponadto polecamy wywiady z dwoma zadowolonymi klientami banków spółdzielczych: aktorem Emilianem Kamińskim oraz ministrem Markiem...

ebook

44.01 zł

taniej -15%

E-marketing - mobi, epub Współczesne trendy....

Książka E-MARKETING to pozycja, która przybliża Czytelnikowi doświadczenia praktyków branży interaktywnej. Nowe wydanie pozwala poznać współczesne trendy w marketingu internetowym, ukazać szerszy kontekst zmian dokonujących się w internecie, zrozumieć, że nowoczesny marketer to osoba kochająca technologie, a przede wszystkim wybrać skuteczną metodę...

ebook

29.19 zł

taniej -15%

E-marketing w praktyce. Strategie skutecznej...

Przekonaj się, jak pozyskać klientów w sieci i przechytrzyć konkurencję! Poznaj cenne wskazówki praktyka e-biznesu! Trzymasz w rękach najbardziej rozbudowany i kompleksowy przewodnik po e-marketingu w Polsce. Poradnik nauczy cię, jak używać internetowych narzędzi do efektywnej budowy i wzmocnienia działań twojej firmy czy marki. Dowiesz się, jak praktycznie...

Brak list życzeń:

Utwórz

zamówienie tradycyjne
Brak produktów w koszyku
Brak produktów w koszyku

2.99

14.99

2.99

1.98

8.99

2.35

2.84

Łączna wartość zamówienia: 0 zł0 zł
Dostawa i płatność › Płatność › przejdź do koszyka
rozwiń
Wpisz numer
Swojego zamówienia (xxxxxx/rrrr)
Sprawdź

Powiadom kiedy produkt będzie dostępny

Wpisz swój adres e-mail: