E-mail marketing oswojony - Artur Dąbrowski - Książka | Gandalf.com.pl
Ulubione
Kategorie

E-mail marketing oswojony (miękka)

Teoria, praktyka, prawda

książka

  • Wydawnictwo OnePress
  • Oprawa miękka
  • Ilość stron 192
  • GRATIS! Do każdego zamówienia zakładka mola książkowego!
  • Wysyłamy w 24h - 48h + czas dostawy

E-mail marketing oswojony, Teoria, praktyka, prawda - opis produktu:

Wokół e-mail marketingu narosło tak wiele mitów, że wypaczyły one jego prawidłowy obraz. Z czego to wynika? Po pierwsze, nie wszystkim zależy, aby e-mail marketing był uznawany za skuteczny. Po drugie, prawie cała wiedza o nim pochodzi niemal wyłącznie od dostawców narzędzi, a nie od praktyków. Po trzecie, nie każdy wie, jak prowadzić e-mail marketing, a wręcz mało kto wie, jak robić to dobrze.

Pomimo to 80% marketerów deklaruje, że nie ma sobie równych, jeśli chodzi o pozyskiwanie i utrzymanie zainteresowania klientów. Poza tym kontaktowanie się z odbiorcami poprzez pocztę elektroniczną stosunkowo niewiele kosztuje, w dodatku - raczej wymaga pracy niż pieniędzy. Wreszcie: wraz z urynkowieniem koncepcji marketing automation e-mail marketing stał się narzędziem wyrafinowanym, które może pracować dla Ciebie nawet wtedy, gdy śpisz, w przenośni i dosłownie (choć nie jest to tak proste, jak mówią o tym dostawcy narzędzi).

Jednak ta książka to nie jedynie próba zmierzenia się z mitami o e-mail marketingu, ale także - a może raczej przede wszystkim - kompendium wiedzy na ten temat. Jeśli tylko chcesz i dysponujesz odpowiednimi zasobami, za sprawą e-mail marketingu przeniesiesz newslettery (i nie tylko) w swojej firmie na wyższy poziom. W kolejnych rozdziałach poprowadzimy Cię za rękę i pokażemy, jak efektywnie wykorzystać e-mail marketing do celów sprzedażowych, edukacyjnych, informacyjnych czy umacniania lojalności klientów.

Autorzy książki od początku 2016 roku współtworzą i rozwijają agencję e-mail marketingową Animails. Wspólnie realizowali projekty z zakresu e-mail marketingu i marketing automation dla takich marek jak: Citrooen, Money.pl, Zdrofit, Morele.net, Traficar, Express, Fitness Platinium, a także dla wielu sklepów internetowych. Cały czas są głodni nowych wyzwań.

Artur Dąbrowski - z branżą internetową związany od 2011 roku. Początkowo kompleksowo realizował projekty dla firm z różnych branż, by w 2014 roku skupić się na e-mail marketingu i marketing automation (choć nadal od czasu do czasu prowadzi także kampanie content marketingowe czy reklamowe, między innymi w Google AdWords). Prywatnie fan gier wideo, motoryzacji (głównie tej szybkiej), piłki nożnej (woli nie zdradzać, komu kibicuje) oraz sagi Gwiezdne Wojny. Sporo czyta, słucha muzyki wszelakiej, byle dobrej, i pisze.

Filip Kłodawski - pasjonat e-maili, mailingów i newsletterów. Od 2010 roku zaprojektował setki mailingów, posegmentował bazy złożone w sumie z kilku milionów subskrybentów, stworzył kilkadziesiąt ścieżek marketing automation, a tego wszystkiego wciąż jest mu mało. Uwielbia wystąpienia publiczne, podczas których może doradzać i szkolić. Prywatnie jest fanem gier wideo, zegarków lotniczych i drzewek bonsai (które czasem odmawiają współpracy).

Książka E-mail marketing oswojony Teoria, praktyka, prawda, pochodzi z wydawnictwa OnePress. Autorami książki są Artur Dąbrowski, Filip Kłodawski. Należy do gatunków: poradniki, praca, biznes, marketing i reklama. Książka E-mail marketing oswojony liczy 192 stron. Jej wymiary to 208x142. Oprawa jest miękka.
S
Szczegóły

Książkowe bestsellery z tych samych kategorii

  • -38%
Insulinooporność Łatwe lunchboxy miękka
23,45 zł 37.82
Dodaj do koszyka
  • -34%
Silniejszy każdego dnia Droga do formy miękka
36,29 zł 54.98
Dodaj do koszyka
  • -32%
  • -39%
Jedz i chudnij z dietą SIRT miękka
21,35 zł 34.99
Dodaj do koszyka

Recenzje
image Nie wiesz, czy kupić? Sprawdź recenzje
Książka
E-mail marketing oswojony, Teoria, praktyka, prawda

4.4/5 ( 5 ocen )
    5
    3
    4
    1
    3
    1
    2
    0
    1
    0

Zaloguj się i napisz recenzję na min. 700 znaków. Akceptując regulamin bierzesz udział w cotygodniowym plebiscycie. Do wygrania kupon 50 PLN i 15 punktów klienta.

imię, nazwisko lub nick:
Twoja ocena:
Twoja recenzja:
Wprowadź tekst z obrazka:

W przypadku naruszenia Regulaminu Twój wpis zostanie usunięty.

Podobał Ci się ten tytuł? Zainspirował Cię? A może nie zgadzasz sie z autorem, opowiedz nam o tym, opisz swoje doznania związane z lekturą.