E-mail marketing oswojony / Artur Dąbrowski | Książka w Gandalf.com.pl
Ulubione
Kategorie

E-mail marketing oswojony (miękka)

Teoria, praktyka, prawda

książka

  • Wydawnictwo OnePress
  • Oprawa miękka
  • Ilość stron 192
  • Wysyłamy w 24h - 48h + czas dostawy

E-mail marketing oswojony, Teoria, praktyka, prawda - opis produktu:

Wokół e-mail marketingu narosło tak wiele mitów, że wypaczyły one jego prawidłowy obraz. Z czego to wynika? Po pierwsze, nie wszystkim zależy, aby e-mail marketing był uznawany za skuteczny. Po drugie, prawie cała wiedza o nim pochodzi niemal wyłącznie od dostawców narzędzi, a nie od praktyków. Po trzecie, nie każdy wie, jak prowadzić e-mail marketing, a wręcz mało kto wie, jak robić to dobrze.

Pomimo to 80% marketerów deklaruje, że nie ma sobie równych, jeśli chodzi o pozyskiwanie i utrzymanie zainteresowania klientów. Poza tym kontaktowanie się z odbiorcami poprzez pocztę elektroniczną stosunkowo niewiele kosztuje, w dodatku - raczej wymaga pracy niż pieniędzy. Wreszcie: wraz z urynkowieniem koncepcji marketing automation e-mail marketing stał się narzędziem wyrafinowanym, które może pracować dla Ciebie nawet wtedy, gdy śpisz, w przenośni i dosłownie (choć nie jest to tak proste, jak mówią o tym dostawcy narzędzi).

Jednak ta książka to nie jedynie próba zmierzenia się z mitami o e-mail marketingu, ale także - a może raczej przede wszystkim - kompendium wiedzy na ten temat. Jeśli tylko chcesz i dysponujesz odpowiednimi zasobami, za sprawą e-mail marketingu przeniesiesz newslettery (i nie tylko) w swojej firmie na wyższy poziom. W kolejnych rozdziałach poprowadzimy Cię za rękę i pokażemy, jak efektywnie wykorzystać e-mail marketing do celów sprzedażowych, edukacyjnych, informacyjnych czy umacniania lojalności klientów.

Autorzy książki od początku 2016 roku współtworzą i rozwijają agencję e-mail marketingową Animails. Wspólnie realizowali projekty z zakresu e-mail marketingu i marketing automation dla takich marek jak: Citrooen, Money.pl, Zdrofit, Morele.net, Traficar, Express, Fitness Platinium, a także dla wielu sklepów internetowych. Cały czas są głodni nowych wyzwań.

Artur Dąbrowski - z branżą internetową związany od 2011 roku. Początkowo kompleksowo realizował projekty dla firm z różnych branż, by w 2014 roku skupić się na e-mail marketingu i marketing automation (choć nadal od czasu do czasu prowadzi także kampanie content marketingowe czy reklamowe, między innymi w Google AdWords). Prywatnie fan gier wideo, motoryzacji (głównie tej szybkiej), piłki nożnej (woli nie zdradzać, komu kibicuje) oraz sagi Gwiezdne Wojny. Sporo czyta, słucha muzyki wszelakiej, byle dobrej, i pisze.

Filip Kłodawski - pasjonat e-maili, mailingów i newsletterów. Od 2010 roku zaprojektował setki mailingów, posegmentował bazy złożone w sumie z kilku milionów subskrybentów, stworzył kilkadziesiąt ścieżek marketing automation, a tego wszystkiego wciąż jest mu mało. Uwielbia wystąpienia publiczne, podczas których może doradzać i szkolić. Prywatnie jest fanem gier wideo, zegarków lotniczych i drzewek bonsai (które czasem odmawiają współpracy).
S
Szczegóły

Zobacz również

  • -38%
Jak w 90 dni pokonałem raka

Marek Kidziński

miękka
15,46 zł 24.93
  • -36%
Karol Irzykowski Pióro i szachy

Mirosława Litmanowicz

miękka
10,72 zł 16.76
  • -38%
69 gorących zabaw dla par

Krzysztof Wiśniewski

miękka
16,51 zł 26.63
  • -40%
Sensoryczne niemowlę

Joanna Szulc , Aleksandra Charęzińska

miękka
29,94 zł 49.90
  • -35%
  • RecenzjeRecenzje
  • Książka
  • E-mail marketing oswojony, Teoria, praktyka, prawda
4.4/5 ( 5 ocen )
    5
    3
    4
    1
    3
    1
    2
    0
    1
    0
imię, nazwisko lub nick:
Twoja ocena:
Twoja recenzja:
Wprowadź tekst z obrazka:

W przypadku naruszenia Regulaminu Twój wpis zostanie usunięty.

Uwaga!!! Nie jesteś zalogowany. zaloguj się by zgłosić recenzję do konkursu i mieć szansę na wygraną w cotygodniowym plebiscycie!

Podobał Ci się ten tytuł? Zainspirował Cię? A może nie zgadzasz sie z autorem, opowiedz nam o tym, opisz swoje doznania związane z lekturą.
image

Rekomendowane

  • -48%
Kluseczka / Pudding

Julie Murphy

pakiet
25,88 zł 49.77
  • -36%
Salvator

Tomasz Kozłowski

miękka
14,63 zł 22.85
  • -37%
  • -36%
Kroniki Jaaru Koniec ery

Adam Faber

miękka
25,47 zł 39.81
  • -39%
Spirit Animals. Tales of the Great Beasts

Brandon Mull

twarda
24,33 zł 39.88
  • -20%
Wiedźmin Tom 1-8 (okładki z gry) Komplet

Andrzej Sapkowski

pakiet
268,13 zł 335.16
  • -21%
World of Warcraft Kronika Tom 1

Blizzard Entertainment

miękka
70,92 zł 89.76

Ciekawe pomysły Gandalfa

  • Cyfryzacja przyspiesza i nie ma od tego odwrotu. W takim świecie żyjemy i robimy biznes. I w takim świecie firmy kwitną albo umierają w zależności od tego, czy już stosują e-marketing czy nadal tylko jego tradycyjną postać. Jak zawsze, gdy pojawiają się nowe techniki i metody, a dotyczy to także...

  • Książka przybliża czytelnikowi doświadczenia praktyków branży interaktywnej. Pozwala poznać współczesne trendy w marketingu internetowym, ukazać szerszy kontekst zmian dokonujących się w Internecie, zrozumieć, że nowoczesny marketer to osoba kochająca technologie, oraz przede wszystkim wybrać...

  • Skuteczne kampanie e-mailowe! E-mail marketing to jedna ze skuteczniejszych i najtańszych form promocji w sieci. Każdego dnia tą drogą wysyłane są niezliczone ilości treści reklamowych. Zastanawiasz się, jak stworzyć unikatową kampanię, która wyróżni się w morzu przeciętnych e-maili...

  • 34.82 zł
    28.20 zł

    Szukasz sprawdzonych narzędzi do efektywnych kampanii e-mail marketingowych? Szukasz sprawdzonych narzędzi do efektywnych kampanii e-mail marketingowych? Potrzebujesz praktycznych porad w zakresie tworzenia skutecznych i atrakcyjnych e-mailingów oraz newsletterów? Ta książka ci w tym pomoże! W...

  • Marketing Cyfryzacja przyspiesza i nie ma od tego odwrotu. W takim świecie żyjemy i robimy biznes. I w takim świecie firmy kwitną albo umierają w zależności od tego, czy już stosują e-marketing czy nadal tylko jego tradycyjną postać. Jak zawsze, gdy pojawiają się nowe techniki i metody, a dotyczy...

  • Sekrety szybkiego pisania skutecznych e-maili, które nigdy nie miały być ujawnione Jeśli jesteś właścicielem e-biznesu lub sprzedajesz coś w Internecie albo po prostu jesteś osobą , która chce szybko nauczyć się pisać e-maile, które zachęcą klientów do kupna tego, co im zaproponujesz, to może...