rozwiń
rozwiń
zwiń
zwiń
wpisz minimum 3 znaki
E-mail marketing oswojony Teoria, praktyka, prawda
ocena: 6, głosów: 6
 
powiększenie

E-mail marketing oswojony
Teoria, praktyka, prawda (miękka)

książka

Wydawnictwo: OnePress

Oprawa: miękka

Ilość stron: 192

Wysyłamy w: 24h - 48h + czas dostawy

Nasza cena: 31,12

Cena detaliczna: 38,90

U nas taniej o 20%

dodaj do przechowalni dodaj do listy życzeń Dodaj do koszyka
Powrót Darmowa wysyłka dla zamówień od 99zł. SPRAWDŹ!
  • Opis

  • Szczegółowe informacje

  • Recenzje (0)

E-mail marketing oswojony, Teoria, praktyka, prawda - opis produktu:

Wokół e-mail marketingu narosło tak wiele mitów, że wypaczyły one jego prawidłowy obraz. Z czego to wynika? Po pierwsze, nie wszystkim zależy, aby e-mail marketing był uznawany za skuteczny. Po drugie, prawie cała wiedza o nim pochodzi niemal wyłącznie od dostawców narzędzi, a nie od praktyków. Po trzecie, nie każdy wie, jak prowadzić e-mail marketing, a wręcz mało kto wie, jak robić to dobrze.

Pomimo to 80% marketerów deklaruje, że nie ma sobie równych, jeśli chodzi o pozyskiwanie i utrzymanie zainteresowania klientów. Poza tym kontaktowanie się z odbiorcami poprzez pocztę elektroniczną stosunkowo niewiele kosztuje, w dodatku - raczej wymaga pracy niż pieniędzy. Wreszcie: wraz z urynkowieniem koncepcji marketing automation e-mail marketing stał się narzędziem wyrafinowanym, które może pracować dla Ciebie nawet wtedy, gdy śpisz, w przenośni i dosłownie (choć nie jest to tak proste, jak mówią o tym dostawcy narzędzi).

Jednak ta książka to nie jedynie próba zmierzenia się z mitami o e-mail marketingu, ale także - a może raczej przede wszystkim - kompendium wiedzy na ten temat. Jeśli tylko chcesz i dysponujesz odpowiednimi zasobami, za sprawą e-mail marketingu przeniesiesz newslettery (i nie tylko) w swojej firmie na wyższy poziom. W kolejnych rozdziałach poprowadzimy Cię za rękę i pokażemy, jak efektywnie wykorzystać e-mail marketing do celów sprzedażowych, edukacyjnych, informacyjnych czy umacniania lojalności klientów.

Autorzy książki od początku 2016 roku współtworzą i rozwijają agencję e-mail marketingową Animails. Wspólnie realizowali projekty z zakresu e-mail marketingu i marketing automation dla takich marek jak: Citrooen, Money.pl, Zdrofit, Morele.net, Traficar, Express, Fitness Platinium, a także dla wielu sklepów internetowych. Cały czas są głodni nowych wyzwań.

Artur Dąbrowski - z branżą internetową związany od 2011 roku. Początkowo kompleksowo realizował projekty dla firm z różnych branż, by w 2014 roku skupić się na e-mail marketingu i marketing automation (choć nadal od czasu do czasu prowadzi także kampanie content marketingowe czy reklamowe, między innymi w Google AdWords). Prywatnie fan gier wideo, motoryzacji (głównie tej szybkiej), piłki nożnej (woli nie zdradzać, komu kibicuje) oraz sagi Gwiezdne Wojny. Sporo czyta, słucha muzyki wszelakiej, byle dobrej, i pisze.

Filip Kłodawski - pasjonat e-maili, mailingów i newsletterów. Od 2010 roku zaprojektował setki mailingów, posegmentował bazy złożone w sumie z kilku milionów subskrybentów, stworzył kilkadziesiąt ścieżek marketing automation, a tego wszystkiego wciąż jest mu mało. Uwielbia wystąpienia publiczne, podczas których może doradzać i szkolić. Prywatnie jest fanem gier wideo, zegarków lotniczych i drzewek bonsai (które czasem odmawiają współpracy).

E-mail marketing oswojony, Teoria, praktyka, prawda - szczegółowe informacje:

Dział: Książki

Kategoria: poradniki, praca, biznes, marketing i reklama

Wydawnictwo: OnePress
Oprawa:miękka
Okładka:miękka
Wymiary:208x142
Ilość stron:192
ISBN:9788328344211
Wprowadzono: 19.09.2018
i zgarniaj nagrody napisz recenzję

E-mail marketing oswojony, Teoria, praktyka, prawda - recenzje klientów


Podobał Ci się ten tytuł? Zainspirował Cię? A może nie zgadzasz sie z autorem, opowiedz nam o tym, opisz swoje doznania związane z lekturą.
10.00

Książkowe bestsellery z tych samych kategorii

Jak mniej myśleć Dla analizujących bez ...

C. Petitcollin

książka (miękka)

23,06 zł taniej -39%

Miłość. Ścieżki do wolności

A. Maciąg

książka (miękka)

32,35 zł taniej -35%

Dziennik 29 Interaktywna gra książkowa

P. ZBIOROWA

książka (miękka)

19,39 zł taniej -35%

Ukryte Terapie. Czego ci lekarz nie ...

J. Zięba

książka (pakiet)

97,88 zł taniej -30%

Zobacz również

Praktyczne pszczelnictwo

S. Brzósko

książka (miękka)

43,40 zł taniej -25%

Mądra Babcia

B. Borucka

książka (miękka)

35,16 zł taniej -25%

Volkswagen Polo V

H. Etzold

książka (miękka)

59,10 zł taniej -25%

Creative Blooming Flowers Coloring Book ...

P. ZBIOROWA

książka (miękka)

11,96 zł taniej -15%

Ciekawe pomysły Gandalfa

książka

47.21 zł

taniej -21%

E-marketing Strategia, planowanie, praktyka

Cyfryzacja przyspiesza i nie ma od tego odwrotu. W takim świecie żyjemy i robimy biznes. I w takim świecie firmy kwitną albo umierają w zależności od tego, czy już stosują e-marketing czy nadal tylko jego tradycyjną postać. Jak zawsze, gdy pojawiają się nowe techniki i metody, a dotyczy to także e-marketingu, trzeba się ich nauczyć i właściwie wdrożyć w...

książka

76.71 zł

taniej -0%

E-marketing Współczesne trendy. Pakiet startowy

Książka przybliża czytelnikowi doświadczenia praktyków branży interaktywnej. Pozwala poznać współczesne trendy w marketingu internetowym, ukazać szerszy kontekst zmian dokonujących się w Internecie, zrozumieć, że nowoczesny marketer to osoba kochająca technologie, oraz przede wszystkim wybrać skuteczną metodę realizacji kampanii marketingowych w internecie....

książka

14.99 zł

taniej -59%

Nowoczesny e-mail marketing Uniwersalny,...

Skuteczne kampanie e-mailowe! E-mail marketing to jedna ze skuteczniejszych i najtańszych form promocji w sieci. Każdego dnia tą drogą wysyłane są niezliczone ilości treści reklamowych. Zastanawiasz się, jak stworzyć unikatową kampanię, która wyróżni się w morzu przeciętnych e-maili marketingowych? Dowiedz się, jak zainteresować potencjalnego klienta!...

książka

27.86 zł

taniej -20%

Skuteczny e-mail marketing

Szukasz sprawdzonych narzędzi do efektywnych kampanii e-mail marketingowych? Szukasz sprawdzonych narzędzi do efektywnych kampanii e-mail marketingowych? Potrzebujesz praktycznych porad w zakresie tworzenia skutecznych i atrakcyjnych e-mailingów oraz newsletterów? Ta książka ci w tym pomoże! W sposób kompletny i przejrzysty objaśni zasady tworzenia...

ebook

29.19 zł

taniej -15%

Świeże podejście do e-mail marketingu. Wydanie ...

Świeże podejście do e-mail marketingu. Wydanie II Pawła Sali to obowiązkowa pozycja dla każdego email marketera . Email marketing to jedna z najbardziej efektywnych form (jeśli nie najefektywniejsza) marketingu w Internecie. Paweł Sala odkrywa przed czytelnikiem jak w umiejętny sposób odnosić same zyski, efektywnie rozbudować swoją listę...

ebook

22.63 zł

taniej -10%

Błyskawiczny e-mail marketing - pdf

Sekrety szybkiego pisania skutecznych e-maili, które nigdy nie miały być ujawnione Jeśli jesteś właścicielem e-biznesu lub sprzedajesz coś w Internecie albo po prostu jesteś osobą , która chce szybko nauczyć się pisać e-maile, które zachęcą klientów do kupna tego, co im zaproponujesz, to może być najbardziej przełomowa publikacja, jaką zdobyłeś....

Brak list życzeń:

Utwórz

zamówienie tradycyjne
Brak produktów w koszyku
Brak produktów w koszyku

2.99

14.99

2.99

1.98

8.99

2.35

2.84

Łączna wartość zamówienia: 0 zł0 zł
Dostawa i płatność › Płatność › przejdź do koszyka
rozwiń
Wpisz numer
Swojego zamówienia (xxxxxx/rrrr)
Sprawdź

Powiadom kiedy produkt będzie dostępny

Wpisz swój adres e-mail: