e-learning

treści, narzędzia, praktyka

książka

Wydawnictwo Druktur
Oprawa miękka
  • Dostępność niedostępny

Opis produktu:

Wprowadzenie
Szkolenia i kursy na odległość cieszą się dużą popularnością. Z powodzeniem
prowadzone są zarówno w środowiskach biznesowych, jak i akademickich. Na wielu
Uczelniach zajęcia na odległość stanowią uzupełnienie lub wsparcie tradycyjnych
form kształcenia. Ponadto niektóre Uczelnie prowadzą zajęcia w formule mieszanej,
łącząc tradycyjne formy kształcenia z elektronicznymi.
Niniejsza publikacja powstała z myślą o nauczycielach, którzy rozpoczynają
prowadzenie zajęć w formule e-learning. Poradnik składa się z dwóch części. Pierwsza
części poradnika to część teoretyczna. W rozdziale pierwszym przedstawione
zostały definicje e-learningu, typologia, formy i metody prowadzenia zajęć na odległość
oraz wady i zalety e-learningu. W rozdziale drugim przedstawiona została
efektywność i rentowność e-learningu. Zaprezentowane zostały modele, narzędzia
i metody oceny efektywności e-szkoleń, jak również zagadnienia prezentujące
rentowność e-szkoleń.
Rozdziały 3 oraz 4 to rozdziały praktyczne, dotyczące budowy podręcznika
multimedialnego oraz wykorzystania platformy e-learningowej Moodle na potrzeby
prowadzenia zajęć w uczeni wyższej. Rozdziały poparte zostały przykładami
praktycznego wdrożenia zajęć w formule e-learning w ALMAMER Szkole Wyższej
w Warszawie.
Niniejszy poradnik ma charakter praktyczny, przedstawia najważniejsze zagadnienia
e-learningu, jakie w swojej pracy może wykorzystać nauczyciel planujący
prowadzenie zajęć na odległość. Poradnik bazuje na praktycznych przykładach
zastosowania podręcznika multimedialnego oraz platformy e-learningowej. Stanowi
wprowadzenie w świat e-learningu dla nauczycieli oraz wszelkich osób, które
chciałyby prowadzić zajęcia w tej formie.
S
Szczegóły
Dział: Książki
Wydawnictwo: Druktur
Oprawa: miękka
Okładka: miękka
Wprowadzono: 07.01.2014

RECENZJE - książki - e-learning, treści, narzędzia, praktyka

4.5/5 ( 2 oceny )
  • 5
    1
  • 4
    1
  • 3
    0
  • 2
    0
  • 1
    0