Działania marketingowe i ich uregulowania w Polsce - Teresa Taranko - Książka | Gandalf.com.pl
Ulubione
Kategorie

Działania marketingowe i ich uregulowania w Polsce (miękka)

książka

  • Wydawnictwo Wolters Kluwer
  • Oprawa miękka
  • Ilość stron 332
  • GRATIS! Do każdego zamówienia zakładka mola książkowego!
  • Wysyłamy w 24h - 48h + czas dostawy
  • Okazje na książki w promocji!

Działania marketingowe i ich uregulowania w Polsce - opis produktu:

Książka dotyczy prawnych i etycznych uwarunkowań marketingu. Ma na celu ułatwienie menedżerom odpowiadającym za działania marketingowe podejmowania decyzji w zgodzie z uregulowaniami prawnymi, środowiskowymi oraz etyką, co w konsekwencji powinno prowadzić do wzrostu zaufania do marketingu jako koncepcji działania przedsiębiorstw i poprawy jego społecznego wizerunku. Menedżerowie muszą bowiem nie tylko wykazywać zainteresowanie osiąganiem celów rynkowych, ale także szanować interesy konsumentów, przestrzegać reguł uczciwej konkurencji na rynku i poczuwać się do odpowiedzialności za środowisko naturalne.
W publikacji tej omówiono m.in. uregulowania dotyczące:
- bezpieczeństwa produktów i odpowiedzialności za ich wadliwość,
- potwierdzania zgodności wyrobów ze standardami za pomocą znaków jakości,
- bezpieczeństwa opakowań produktów dla konsumentów i środowiska naturalnego,
- możliwości legalnego zabezpieczania niematerialnych zasobów przedsiębiorstwa (ochrona znaków towarowych, wzorów użytkowych i praw autorskich),
- zasad kształtowania cen i ich komunikowania potencjalnym nabywcom,
- stosunków między użytkownikami kanałów dystrybucji,
- ograniczeń w obrocie niektórymi rodzajami produktów,
- warunków oferowania wybranych rodzajów produktów,
- komunikacji marketingowej,
- ochrony interesów respondentów, badaczy i zleceniodawców odnoszące się do procesu projektowania badań, ich przebiegu i ogłaszania wyników.
Opisano w niej także podmioty odpowiedzialne za przestrzeganie poszczególnych uregulowań, wskazywane przez organy wprowadzające te uregulowania, oraz formy reakcji konsumentów na niezgodne z uregulowaniami prawnymi działania marketingowe przedsiębiorstw i konsekwencje tego typu reakcji. Książka przeznaczona jest dla obecnych i przyszłych menedżerów wyższych szczebli. Może stanowić także inspirującą lekturę dla słuchaczy studiów typu MBA, studiów podyplomowych i studiów magisterskich z zakresu marketingu.

Książka Działania marketingowe i ich uregulowania w Polsce pochodzi z wydawnictwa Wolters Kluwer. Autorem książki jest Teresa Taranko. Należy do gatunków: nauki społeczne, prawo, podatkowe. Książka Działania marketingowe i ich uregulowania w Polsce liczy 332 stron. Jej wymiary to 165x240. Oprawa jest miękka.
S
Szczegóły

RECENZJE - Książka - Działania marketingowe i ich uregulowania w Polsce

Zaloguj się i napisz recenzję - co tydzień do wygrania kod wart 50 zł, darmowa dostawa i punkty Klienta.

4.7/5 ( 9 ocen )
  • 5
    7
  • 4
    1
  • 3
    1
  • 2
    0
  • 1
    0

Wpisz swoje imię lub nick:
Oceń produkt:
Napisz oryginalną recenzję: