Dynamiczny wskaźnik innowacyjności. Metoda badania innowacyjności
książka
Wydawnictwo Olsztyńska Wyższa Szkoła Informatyki i Zarządzania |
Oprawa miękka |
- Dostępność niedostępny
Opis produktu:
Niniejsze opracowanie składa się z dwóch zasadniczych części.W pierwszej, w oparciu o badania publikacji krajowych i zagranicznych, autorzy dokonują syntetycznej prezentacji zagadnień dotyczących problematyki innowacyjności przedsiębiorstw oraz przedstawiają wybrane, proponowane w literaturze metody pomiaru innowacyjności, ze szczególnym uwzględnieniem ich przydatności dla jej oceny.
Druga - zawiera propozycję prostej, ilościowej metody (algorytmu matematycznego) badania innowacyjności przedsiębiorstw, pozwalającej na uzyskanie skwantyfikowanych (obiektywnych) wyników, dających możliwość ich porównywania w układzie tak branżowym, jak i regionalnym oraz czasowym z uwzględnieniem dynamiki zmian obliczanych wskaźników.
W ten sposób autorzy podjęli próbę realizacji najważniejszego celu stawianego temu opracowaniu - jakim jest określenie i dobór narzędzi, które pozwolą na prowadzenie jednolitych badań empirycznych zagadnienia innowacyjności w przedsiębiorstwach (organizacjach) i wypracowywania na ich podstawie wniosków przydatnych zarówno dla ich rozwoju, jak i gospodarki.
Opracowanie ma również służyć pogłębieniu wiedzy przydatnej studentom kierunków ekonomicznych i kierunków pokrewnych, jak i pracownikom naukowym zajmującym się zagadnieniami dotyczącymi problematyki innowacyjności i sposobom jej pomiaru i oceny.
Szczegóły | |
Dział: | Książki |
Wydawnictwo: | Olsztyńska Wyższa Szkoła Informatyki i Zarządzania |
Oprawa: | miękka |
Okładka: | miękka |
Wprowadzono: | 15.02.2013 |