Dynamiczne kształtowanie strategii marketingowej firmy. Uwarunkowania strukturalne i procesowe.
książka
Wydawnictwo Adam Marszałek |
Oprawa miękka |
Opis produktu:
Niniejsza książka stanowi niezwykle ciekawą i bardzo istotną pozycję, dotyczącą uwarunkowań strukturalnych i procesowych strategii marketingowej firmy. W niniejszej pracy została przedstawiona działalność marketingowa przez pryzmat koncepcji cyklu zorganizowanego przebiegu działania ze szczególnym uwzględnieniem aspektów strukturalnych i procesowych jako elementów strategii marketingowej. Publikacja umiejętnie rozwija dwa wątki: studialno-teoretyczny i pragmatyczny, które składają się na kształtowanie i realizację kompleksowego procesu marketingowego we współczesnym przedsiębiorstwie. Autorka szczególne znaczenie przypisuje kształtowaniu struktur organizacyjnych, ale rozpatrywanych na tle dynamiki procesów gospodarczych, tak realnych, jak też informacyjnych.
Szczegóły |
Dział: | Książki |
Wydawnictwo: | Adam Marszałek |
Oprawa: | miękka |
Wprowadzono: | 15.01.2007 |