Książkowe bestsellery z tych samych kategorii

Drogi kariery

Jak wspomagać rozwój zawodowy dzieci i młodzieży

książka

Wydawnictwo SCHOLAR
Oprawa miękka
  • Dostępność niedostępny

Opis produktu:

Książka wpisuje się znacząco w nurt dyskusji nad teoretycznymi, empirycznymi i praktycznymi problemami rozwoju zawodowego dzieci i młodzieży. Oprócz rzetelnego warsztatu i realistycznego podejścia widać w niej wyraźnie piętno osobistych przemyśleń autorów oraz poszukiwań nowego spojrzenia na pozornie dość dobrze znane kwestie. Dzięki temu publikacja przedstawia oryginalne ujęcie poruszanych tematów, a jednocześnie pokazuje w przystępny sposób zagadnienia, które w większości są intuicyjnie znane, wyczuwane lub bliskie.

Na polskim rynku wydawniczym oraz wśród polskich opracowań naukowych jest stosunkowo mało prac, które w tak szerokim zakresie obejmowałyby psychologiczne problemy wspomagania rozwoju zawodowego dzieci i młodzieży. Jestem przekonany, że książka znajdzie odpowiedni odzew w szerokich kręgach czytelników.
prof. dr hab. Augustyn Bańka

Dr Teresa Chirkowska-Smolak, dr Aleksander Hauziński i mgr Marcin Łaciak są pracownikami Zakładu Psychologii Pracy i Organizacji w Instytucie Psychologii UAM w Poznaniu. W centrum ich naukowych zainteresowań znajduje się funkcjonowanie człowieka w pracy i zagadnienia dotyczące doradztwa karier. Mają również bogate doświadczenie praktyczne związane z jednej strony z doradztwem zawodowym dla młodzieży i osób dorosłych szukających pracy, a z drugiej strony z doradztwem personalnym i organizacyjnym dla przedsiębiorstw zainteresowanych trafną diagnozą kompetencji kandydatów do pracy i pracowników. Od wielu lat wspierają doradców zawodowych i nauczycieli, prowadząc zajęcia na studiach podyplomowych z doradztwa zawodowego i personalnego.
S
Szczegóły
Dział: Książki
Wydawnictwo: SCHOLAR
Oprawa: miękka
Okładka: miękka
Wprowadzono: 20.12.2011

RECENZJE - książki - Drogi kariery, Jak wspomagać rozwój zawodowy dzieci i młodzieży

4.5/5 ( 2 oceny )
  • 5
    1
  • 4
    1
  • 3
    0
  • 2
    0
  • 1
    0