Dlaczego motywowanie ludzi nie działa i co działa najnowsze metody przywództwa dodawania ludziom energii i ich angażowania / Susan Fowler | Książka w Gandalf.com.pl
Ulubione
Kategorie
  • image

Dlaczego motywowanie ludzi nie działa i co działa najnowsze metody przywództwa dodawania ludziom energii i ich angażowania (miękka)

książka

  • Wydawnictwo Mt Biznes
  • Oprawa miękka
  • Ilość stron 212
  • GRATIS! Do każdego zamówienia zakładka mola książkowego!
  • Wysyłamy w 24h - 48h + czas dostawy

Dlaczego motywowanie ludzi nie działa i co działa najnowsze metody przywództwa dodawania ludziom energii i ich angażowania - opis produktu:

Rewolucja w zarządzaniu motywacją!
Susan Fowler, badaczka problemu przywództwa, konsultantka i coach, współautorka jednego z tytułów z serii książek Jednominutowy Menedżer, przekonuje nas, abyśmy w końcu przestali próbować motywować ludzi! Nie dość, że jest to frustrujące dla obu stron, to jeszcze po prostu nie działa. Standardowe techniki motywowania innych działają powierzchownie i na krótką metę.

W tej książce Fowler wykorzystuje wnioski płynące z najnowszych badań naukowych i przedstawia sprawdzony model i plan działania, które pomogą liderom poprowadzić swoich ludzi w stronę takiej motywacji, która nie tylko pozwoli im zwiększyć wydajność pracy i zaangażowanie, ale w dodatku zapewni im głębokie poczucie celu i spełnienia.
Jej program Optymalna Motywacja pokazuje liderom, co mogą zrobić, aby odejść od zewnętrznych nagród i pomóc swoim pracownikom odkryć, w jaki sposób ich praca może zaspokoić ich głębsze potrzeby psychologiczne - autonomii, relacyjności i kompetencji. Badania dowodzą, że tylko dzięki takiemu podejściu można osiągnąć głęboką i trwałą motywację. Program ten sprawdził się w organizacjach na całym świecie - klientami Fowler były takie firmy, jak Microsoft, CVS, NASA, H&R Block, Mattel i wiele, wiele innych.
Autorka ilustruje poszczególne kroki procesu przykładami zaczerpniętymi z życia i prezentuje w praktyce to przełomowe rozwiązanie dla liderów, którzy pragną, by ich pracownicy byli właściwie zmotywowani.

***

Nie mam cienia wątpliwości, że idee przedstawione w tej książce zmienią sposób, w jaki przewodzisz innym. Zastanów się, czego się nauczyłeś z jej lektury, i postaraj się działać inaczej. (...) Rozumiejąc, jaką perspektywę motywacyjną mają twoi ludzie, będziesz mógł pokazać im właściwy kierunek i wspierać ich w dążeniu do osiągnięcia wysokiej jakości kompetencji i zaangażowania.

- Ken Blanchard, autor licznych bestsellerów "New York Timesa", w tym Nowego Jednominutowego Menedżera, jeden z dwudziestu pięciu najlepiej sprzedających się autorów wszech czasów z listy Amazona W tej fascynującej książce Susan Fowler dowodzi, dlaczego powinieneś przestać karmić swoich pracowników emocjonalnym śmieciowym jedzeniem w postaci nieskutecznych, krótkoterminowych nagród i w jaki sposób zmienić swój styl przywódczy tak, aby uzyskać optymalną perspektywę motywacyjną.
- Steve Davis, wiceprezes CenturyLink

Fowler pokazuje, w jaki sposób pokierować pracownikami, aby na nowo spojrzeli na swoją pracę i dostrzegli w niej potencjalne źródło osobistego spełnienia. Gdy to się stanie, sami przejmą odpowiedzialność za realizację celów firmy, gdyż staną się one także ich celami.
- Marshall Goldsmith, dziennikarz "New York Timesa" i autor światowego bestsellera What Got You Here Wont Get You There

***

Susan Fowler od ponad trzydziestu lat zajmuje się badaniami nad samoprzywództwem;
pracowała jako konsultant i coach w ponad trzydziestu krajach. Jest główną autorką programu Optymalna Motywacja w firmie Ken Blanchard Companies, a także programu Sytuacyjne Samoprzywództwo (Situational Self Leadership), najlepszego w swojej klasie programu przywództwa i osobistego empowermentu.
Wspólnie z Kenem Blanchardem napisała trzy bestsellery: Jednominutowy Menedżer oraz zarządzanie samym sobą, Przywództwo wyższego stopnia oraz Empowerment.
Jest także współautorką kilku innych książek z zakresu motywacji, osiągania wolności osobistej i przywództwa.
S
Szczegóły

Książkowe bestsellery z tych samych kategorii

Zobacz również

  • -20%
Mała księga złego nastroju

Lotta Sonninen

twarda
18,46 zł 23.07
  • -35%
Pokolonie złotych rentierów

Czesław Dec

miękka
20,75 zł 31.92
  • -30%
  • -30%
Atlas Chirurgii Tarczycy

PRACA ZBIOROWA

miękka
90,29 zł 128.99
  • RRecenzje
  • Książka
  • Dlaczego motywowanie ludzi nie działa i co działa najnowsze metody przywództwa dodawania ludziom energii i ich angażowania
4.7/5 ( 3 oceny )
    5
    2
    4
    1
    3
    0
    2
    0
    1
    0
imię, nazwisko lub nick:
Twoja ocena:
Twoja recenzja:
Wprowadź tekst z obrazka:

W przypadku naruszenia Regulaminu Twój wpis zostanie usunięty.

Uwaga!!! Nie jesteś zalogowany. zaloguj się by zgłosić recenzję do konkursu i mieć szansę na wygraną w cotygodniowym plebiscycie!

brak oceny

Qultura słowa

  • 10-04-2019
  • 18:52

Dlaczego jesteśmy zmotywowani?
Od kilku lat motywowanie i motywacja to temat modny i chwytliwy, na czym korzystają nie tylko autorzy poradników na temat motywowania, ale i szkoleniowcy. Jak motywować ludzi? Czy lepsze jest motywowanie finansowe czy pozafinansowe? Jak wykorzystywać bodźce pozafinansowe? Te pytania spędzały sen z powiek menedżerom, którzy poprzez motywowanie chcieli zwiększyć zaangażowanie, produktywność swoich pracowników. Sięgali przy tym po różne metody, zarówno kija, jak i marchewki, z coraz większą świadomością, że metody te nie działają, a raczej działają na różnych ludzi w różnym stopniu.
Zwykle bowiem, rozważania dotyczące motywacji, koncentrują się na próbie znalezienia odpowiedzi, w jaki sposób motywować ludzi, jakich narzędzi użyć. A gdyby jednak nieco zmienić perspektywę i zastanowić się dlaczego ludzie są zmotywowani? Właśnie próbę odpowiedzi na to pytanie punktem wyjścia swoich rozważań uczyniła Susan Fowler, autorka niezwykle frapującej książki pt. ?Dlaczego motywowanie ludzi nie działa? i co działa?. W opublikowanym nakładem Wydawnictwa MTBiznes swego rodzaju poradniku, z przemową Kena Blancharda, znajdziemy pewien przepis, schemat działania, który sprawdza się w praktyce. Książka prezentuje świeże spojrzenie na motywację, dostarcza chłonnym wiedzy, nowoczesnym menedżerom wskazówek, by mogli cieszyć się współpraca z zespołem prężnie działających i zaangażowanych w pracę osób, którzy mają doskonałe warunki do rozwoju. To nie przepis na krańcowa eksploatację pracowników, w drodze do osiągnięcia sukcesu, ale na utrzymanie wysokich wyników przy jednoczesnym odkrywaniu w ludziach tego, co w nich najlepsze.
Książka składa się z siedmiu rozdziałów, z których każdy coraz głębiej wprowadza nas w zagadnienia związane z motywacją, szczegółowo wyjaśniając wiele pojęć oraz schematów ludzkich zachowań. W rozdziale pierwszym autorka odpowiada na pytanie, dlaczego motywowanie ludzi nie działa oraz prezentuje swego rodzaju alternatywę w postaci modelu spektrum motywacji, prezentującego trzy perspektywy określane jako suboptymalne ? obojętna, zewnętrzna i narzucona, a trzy jako optymalne ? dopasowana, zintegrowana i spontaniczna.
Rozdział drugi odkrywa przed nami prawdziwą naturę motywacji, korzyści z jej poznania i wykorzystania tej wiedzy oraz koszty jej ignorowania, które ? prędzej czy później ? przyjdzie nam ponieść. Kolejny rozdział prezentuje m.in. teorię motywacji ostatniego stulecia (teorię popędu) dowodząc, że potrzeby psychologiczne człowieka nie są popędami i że warto zwrócić uwagę na termin zwany samoregulacją ? autorka wyjaśnia dokładnie, jaką rolę odgrywa samoregulacja w zaspokojeniu potrzeb oraz jakie są jej podstawy.
Rozdział czwarty przekonuje, że motywacja jest umiejętnością, zatem ? w konsekwencji ? można ją nabyć. Autorka pokazuje nam, w jaki sposób można aktywować optymalną perspektywę motywacyjną, prezentuje ponadto motywacyjne studium przypadku. Kolejny, piąty rozdział, to pewnego rodzaju instrukcja dla liderów pokazująca, w jaki sposób prowadzić rozmowę o perspektywach motywacyjnych (rozmowę MOC-y), która pomaga rozwijać się nie tylko poszczególnym pracownikom, ale i całemu zespołowi.
Rozdziały szósty i siódmy pozwalają krytycznie spojrzeć na nasze dotychczasowe przekonania i wartości raz dostrzec ich negatywny wpływ na praktyki przywódcze, a także dostrzec potencjał proponowanych w książce rozwiązań. Lektura publikacji ?Dlaczego motywowanie ludzi nie działa?i co działa? nie może być oczywiście bezrefleksyjna, powinna być uzupełniona analizą własnych doświadczeń związanych z kierowaniem ? zarówno wówczas, kiedy piastujemy już stanowisko kierownicze, jak i dopiero planujemy je objąć. Przystępny język książki, liczne przykłady sprawiają, że zaczynamy zauważać bezpośrednie przełożenie zawartych w książce wskazówek na praktykę, a w konsekwencji ? korzyści związane ze zmianą podejścia do motywowania. Dodatkowo, ku głębszej refleksji, do książki dołączone zostało posłowie Blancharda, a także epilog prezentujący mistrzów motywacji. Ponadto integralną częścią książki są odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania dotyczące motywacji i motywowania.

Czy recenzja była pomocna?
image

Rekomendowane

  • -30%
Demony czasu pokoju tom 4 Cykl Wojenny

Adam Przechrzta

miękka
29,33 zł 41.90
  • -41%
Ziarno światła Przebudzenie

Nikolas Razmuk

miękka
28,83 zł 48.87
  • -41%
Wybrana przez bogów

Magdalena Dzieżyk-Socha

miękka
15,89 zł 26.92
  • -34%
Moby Dick tom 1-2 / Billy Budd / Taipi

Herman Melville

pakiet
78,99 zł 119.69
  • -33%
Podzwonne dla Instytutu

Bartosz Popadiak

miękka
26,67 zł 39.81
  • -45%
Baśń o Bezimiennej Księżnej

Alina Radzik-Piskaczek

miękka
13,71 zł 24.94

Ciekawe pomysły Gandalfa

  • 19.98 zł
    16.99 zł

    Książeczka zawiera pytania, jakie zadaje dziecko, gdy zaczyna poznawać świat i próbuje go zrozumieć. Wśród niech są ciekawe, śmieszne i zaskakujące, a wszystkie ważne dla małego odkrywcy. Najczęściej dotyczą one przyrody, ludzi i Ziemi. W Dlaczego? są też odpowiedzi, dzięki którym dziecko sprawdzi...

  • 29.83 zł
    28.05 zł

    Czy jest na świecie ktoś, kto by nie chciał być szczęśliwy? Nie ma takiego! Współczesny świat mówi: Bierz sprawy w swoje ręce, bo wszystko zależy od ciebie. Doświadczony życiem powie: Przecież to jest kłamstwo, bo od człowieka zależy dużo, a jednocześnie bardzo mało. Jest ogrom możliwych zdarzeń,...

  • Podręcznik skutecznego networkera Networking jest niemal tak stary jak ludzkość. W tradycyjnym rozumieniu to po prostu wymiana informacji i zasobów oraz wzajemne poparcie. Wszystko to jest możliwe dzięki sieci dobrych kontaktów. W 2006 roku w Polsce zaczęła działać BNI - największa organizacja...

  • Rewolucja w zarządzaniu motywacją! Susan Fowler, badaczka problemu przywództwa, doskonała konsultantka i coach, przekonuje nas, abyśmy w końcu przestali próbować motywować ludzi! Nie dość, że jest to frustrujące dla obu stron, to jeszcze po prostu nie działa. Ludzie już są zmotywowani, choć...

  • 33.74 zł

    Twórca filmowy John Hamburg (Stary, kocham cię, Nadchodzi Polly, Poznaj mojego tatę, Zoolander) zrealizował kolejną przezabawna komedię, w której BRYAN CRANSTON i JAMES FRANCO toczą bezpardonowy pojedynek na inteligencję i silną wolę. Ned (Cranston), kochający, choć nieco nadopiekuńczy...

  • 29.91 zł
    21.84 zł

    Daga Gregorowicz, Dana Vynnytska oraz Mikołaj Pospieszalski po ponad roku od wydania swojej debiutanckiej płyty, za którą zdobyli statuetkę Fryderyka 2011 za Album Roku w kategorii Folk / Muzyka Świata, powracają z nowym materiałem. Ostatni rok muzycy poświęcili koncertowaniu, poznawaniu...