SPRAWDŹ STATUS ZAMÓWIENIA
POMOC I KONTAKT
Ulubione
Kategorie

Dietrich von Hildebrand Etyka wartości

O Akcji

Akcja Podziel się książką skupia się zarówno na najmłodszych, jak i tych najstarszych czytelnikach. W jej ramach możesz przekazać książkę oznaczoną ikoną prezentu na rzecz partnerów akcji, którymi zostali Fundacja Dr Clown oraz Centrum Zdrowego i Aktywnego Seniora. Akcja potrwa przez cały okres Świąt Bożego Narodzenia, aż do końca lutego 2023.
Dowiedz się więcej
  • Promocja
    image-promocja

książka

Wydawnictwo Petrus
Oprawa miękka
Liczba stron 186
  • Dostępność niedostępny
  • DPD dostawa za półdarmo

Opis produktu:

W 2019 roku minęła 130. rocznica urodzin Dietricha von Hildebranda, jednego z głównych przedstawicieli fenomenologii klasycznej i jednego z największych myślicieli katolickich XX wieku.
Papież Pius XII nazwał go dwudziestowiecznym doktorem Kościoła, a kard. Joseph Ratzinger napisał o nim, że będzie w przyszłości uznany za jedną z najwybitniejszych postaci naszych czasów.

Hildebrand wniósł ważny wkład przede wszystkim do aksjologii i etyki, ale również do filozofii poznania, antropologii filozoficznej, fenomenologii uczuć i filozofii miłości. Jest także autorem wielu prac teologicznych. Etyka Hildebranda jest polemiką z relatywizmem etycznym, hedonizmem i utylitaryzmem oraz z etyką samodoskonałości i etyką formalną Kanta.

Hildebrand jest oryginalnym współtwórcą zapoczątkowanej przez Schelera etyki wartości, która wpisuje się w obronę zagrożonych obecnie fundamentów kultury zachodnioeuropejskiej.

Książka Jana Galarowicza, autora prac o Schelerze, Heideggerze, Wojtyle i Tischnerze, przedstawia aksjologiczno - etyczną myśl Hildebranda z pasją i w sposób klarowny.
S
Szczegóły
Dział: Książki
Wydawnictwo: Petrus
Oprawa: miękka
Okładka: miękka
Wymiary: 130x190
Liczba stron: 186
ISBN: 9788377205419
Wprowadzono: 13.02.2020

RECENZJE - książki - Dietrich von Hildebrand Etyka wartości - Jan Galarowicz

Zaloguj się i napisz recenzję - co tydzień do wygrania kod wart 50 zł, darmowa dostawa i punkty Klienta.

0/5 ( brak ocen )
  • 5
  • 4
  • 3
  • 2
  • 1

Wpisz swoje imię lub nick:
Oceń produkt:
Napisz oryginalną recenzję: