Dictionary of Marketing Advertising and Management German-English - Piotr Kapusta - Książka | Gandalf.com.pl
Ulubione
Kategorie

Dictionary of Marketing Advertising and Management German-English (miękka)

książka

  • Wydawnictwo Dr Lex
  • Oprawa miękka
  • Ilość stron 594
  • GRATIS! Do każdego zamówienia zakładka mola książkowego!
  • Wysyłamy w 24h - 48h + czas dostawy

Dictionary of Marketing Advertising and Management German-English - opis produktu:

Das Wörterbuch für Marketing, Werbung, Marketing und Management umfasst
25 000 Fachwörter und ihre Verbindungen, die aus den Bereichen Wirtschaft,
Ökonomie, Medien, Marketing, Public Relations und Werbung stammen.

Książka Dictionary of Marketing Advertising and Management German-English pochodzi z wydawnictwa Dr Lex. Autorem książki jest Piotr Kapusta. Należy do gatunków: słowniki, słownik ekonomii i finansów. Książka Dictionary of Marketing Advertising and Management German-English liczy 594 stron. Jej wymiary to 210x147. Oprawa jest miękka.
S
Szczegóły

Piotr Kapusta - przeczytaj też

Recenzje
image Nie wiesz, czy kupić? Sprawdź recenzje
Książka
Dictionary of Marketing Advertising and Management German-English

4.4/5 ( 11 ocen )
  • 5
    8
  • 4
    1
  • 3
    0
  • 2
    2
  • 1
    0

Zaloguj się i napisz recenzję na min. 700 znaków. Akceptując regulamin bierzesz udział w cotygodniowym plebiscycie. Do wygrania kupon 50 PLN i 15 punktów klienta.

imię, nazwisko lub nick:
Twoja ocena:
Twoja recenzja:
Wprowadź tekst z obrazka:

W przypadku naruszenia Regulaminu Twój wpis zostanie usunięty.

Podobał Ci się ten tytuł? Zainspirował Cię? A może nie zgadzasz sie z autorem, opowiedz nam o tym, opisz swoje doznania związane z lekturą.