Dictionary of Marketing Advertising and Management English-German - Piotr Kapusta - Książka | Gandalf.com.pl
Ulubione
Kategorie

Dictionary of Marketing Advertising and Management English-German (miękka)

książka

  • Wydawnictwo Dr Lex
  • Oprawa miękka
  • Ilość stron 478
  • GRATIS! Do każdego zamówienia zakładka mola książkowego!
  • Dostępność niedostępny

Dictionary of Marketing Advertising and Management English-German - opis produktu:

Das Wörterbuch für Marketing, Werbung, Marketing und Management umfasst
25 000 Fachwörter und ihre Verbindungen, die aus den Bereichen Wirtschaft,
Ökonomie, Medien, Marketing, Public Relations und Werbung stammen.

Książka Dictionary of Marketing Advertising and Management English-German pochodzi z wydawnictwa Dr Lex. Autorem książki jest Piotr Kapusta. Należy do gatunków: słowniki, słownik ekonomii i finansów. Książka Dictionary of Marketing Advertising and Management English-German liczy 478 stron. Jej wymiary to 211x147. Oprawa jest miękka.
S
Szczegóły

Recenzje
image Nie wiesz, czy kupić? Sprawdź recenzje
Książka
Dictionary of Marketing Advertising and Management English-German

4.6/5 ( 9 ocen )
  • 5
    8
  • 4
    0
  • 3
    0
  • 2
    0
  • 1
    1

Zaloguj się i napisz recenzję na min. 700 znaków. Akceptując regulamin bierzesz udział w cotygodniowym plebiscycie. Do wygrania kupon 50 PLN i 15 punktów klienta.

imię, nazwisko lub nick:
Twoja ocena:
Twoja recenzja:
Wprowadź tekst z obrazka:

W przypadku naruszenia Regulaminu Twój wpis zostanie usunięty.

Podobał Ci się ten tytuł? Zainspirował Cię? A może nie zgadzasz sie z autorem, opowiedz nam o tym, opisz swoje doznania związane z lekturą.