Człowiek technologia media - Agnieszka Ogonowska - Książka | Gandalf.com.pl
Ulubione
Kategorie
przeczytaj fragment przeczytaj fragment

Człowiek technologia media (miękka)

Konteksty kulturowe i psychologiczne

książka

Człowiek technologia media, Konteksty kulturowe i psychologiczne - opis produktu:

Sytuacja cywilizacyjna, w jakiej się znaleźliśmy, stwarza wiele szans zarówno edukacyjnych, jak i rozwojowych, ale przynosi także szereg zagrożeń. (...) Okazało się bowiem, że technologie rozwijają się w tempie przewyższającym nasze możliwości adaptacyjne czy poznawcze. Nie jest jeszcze pewne, czy uda nam się je przezwyciężyć, chociaż naukowcy pracują w swoich laboratoriach nad tym, aby nowe technologie udoskonalały naszą codzienną egzystencję.
Zgromadzone w niniejszym tomie artykuły w różnym stopniu koncentrują się na relacji człowieka z technologią i mediami, ukazują technologiczno-medialny wpływ na różne płaszczyzny funkcjonowania człowieka, zarówno w sferze psychologicznej, jak i społecznej, edukacyjnej czy kulturowej. Ich autorami są głównie psycholodzy, kulturoznawcy oraz pedagodzy, dzięki czemu otrzymujemy interdyscyplinarne i wieloaspektowe spojrzenie na omawianą problematykę.
Autorom artykułów zgromadzonych w tomie udało się ukazać niektóre z kluczowych związków człowieka z technologią i mediami. Mamy nadzieję, że problematyka ta stanie się źródłem inspiracji dla kolejnych debat i konferencji poświęconych tym zagadnieniom, właśnie w takim interdyscyplinarnym ujęciu, które daje szansę wielostronnego i wielokontekstowego ujęcia tematu. A właśnie tego wymagają nasze czasy, cywilizacja medialna, w której funkcjonujemy i jaką nadal współkreujemy.

Książka Człowiek technologia media Konteksty kulturowe i psychologiczne, pochodzi z wydawnictwa Impuls. Autorami książki są Agnieszka Ogonowska, Grzegorz Ptaszek. Należy do gatunków: nauki humanistyczne, psychologia. Książka Człowiek technologia media liczy 206 stron. Jej wymiary to 160x235. Oprawa jest miękka. Publikacja dostępna jest również w formie elektronicznej.
S
Szczegóły
  • Dział: Książki
  • Kategoria: nauki humanistyczne,  psychologia
  • Wydawnictwo: Impuls
  • Oprawa: miękka
  • Okładka: miękka
  • Wymiary: 160x235
  • Ilość stron: 206
  • ISBN: 978-83-7850-782-6
  • Wprowadzono: 28.01.2015

Książkowe bestsellery z tych samych kategorii

  • -34%
Między nieładem a niewolą Krótka historia myśli politycznej twarda
45,53 zł 68.99
Wysyłamy dzisiaj
Dodaj do koszyka
  • -38%
Kobiety z obrazów miękka
27,84 zł 44.90
Wysyłamy dzisiaj
Dodaj do koszyka
  • -30%
Twoja wewnętrzna moc Jak żyć dobrze w niespokojnych czasach twarda
41,98 zł 59.98
Wysyłamy dzisiaj
Dodaj do koszyka
  • -33%
Zero zahamowań twarda
26,80 zł 39.99
Dodaj do koszyka
  • -45%
Hau. Psy, pieski i bestie w baśniach, mitach i wierzeniach miękka
27,45 zł 49.90
Wysyłamy dzisiaj
Dodaj do koszyka
  • -39%
Porzekadła twarda
36,53 zł 59.89
Wysyłamy dzisiaj
Dodaj do koszyka

Polecane

  • -35%
Uwagi o rzeźbie Teksty twarda
20,80 zł 32.00
Dodaj do koszyka
  • -30%
Cyberpunk 1982-2020 twarda
31,49 zł 44.98
Dodaj do koszyka
  • -35%
Czerwona księga twarda
84,22 zł 129.57
Wysyłamy dzisiaj
Dodaj do koszyka

Recenzje
image Nie wiesz, czy kupić? Sprawdź recenzje
Książka
Człowiek technologia media, Konteksty kulturowe i psychologiczne

4.6/5 ( 7 ocen )
    5
    6
    4
    0
    3
    0
    2
    1
    1
    0

Zaloguj się i napisz recenzję na min. 700 znaków. Akceptując regulamin bierzesz udział w cotygodniowym plebiscycie. Do wygrania kupon 50 PLN i 15 punktów klienta.

imię, nazwisko lub nick:
Twoja ocena:
Twoja recenzja:
Wprowadź tekst z obrazka:

W przypadku naruszenia Regulaminu Twój wpis zostanie usunięty.

Podobał Ci się ten tytuł? Zainspirował Cię? A może nie zgadzasz sie z autorem, opowiedz nam o tym, opisz swoje doznania związane z lekturą.