SPRAWDŹ STATUS ZAMÓWIENIA
POMOC I KONTAKT
Ulubione
Kategorie

Człowiek korporacji

Od normatywizmu do afirmacji własnego Ja

O Akcji

Akcja Podziel się książką skupia się zarówno na najmłodszych, jak i tych najstarszych czytelnikach. W jej ramach możesz przekazać książkę oznaczoną ikoną prezentu na rzecz partnerów akcji, którymi zostali Fundacja Dr Clown oraz Centrum Zdrowego i Aktywnego Seniora. Akcja potrwa przez cały okres Świąt Bożego Narodzenia, aż do końca lutego 2023.
Dowiedz się więcej
  • Promocja
    image-promocja

książka

Wydawnictwo SCHOLAR
Oprawa miękka
Liczba stron 316

Opis produktu:

Korporacja bywa kojarzona z pełnym oddaniem firmie, pracoholizmem oraz byciem `bardziej pracownikiem niż człowiekie`. Takie modus vivendi umożliwia pięcie się po szczeblach kariery, a prynajmniej utrzymanie stanowiska. Autorka konfrontuje te obiegowe opinie z badaniami postaw indywidualistycznych, ukazując konflikt Ja - instytucja. Autorka pokazuje, że współcześnie jest on strukturalnym elementem relacji pracownik - instytucja, a nie jedynie kwestią organizacji przedsiębiorstwa, wynikową lokalnych uwarunkowań czy `charakteru narodowego` bądź świadectwem indywidualnych problemów pracownika.

Autorka w sposób oryginalny i twórczy dotyka zasadniczego dziś dla wielu ludzi problemu - zgodności z własnym Ja jako podstawowego motywu współczesnego, ponowoczesnego myślenia i działania.
prof. dr hab. Bogdan W. Mach

Teza Biernackiej, z którą zgadzam się całkowicie, głosi, że pracoholizm rozumiany może być jedynie na tle kultury indywidualizmu; jest on soczewką, w której znakomicie widoczne są podstawowe zjawiska zachodzące we współczesnej kulturze.
prof. dr hab. Andrzej Szpociński

Maja Biernacka - socjolog (doktorat - Instytut Studiów Politycznych PAN) i tłumacz (studia translatorskie - Instytut Lingwistyki Stosowanej UW), adiunkt w Instytucie Socjologii Uniwersytetu w Białymstoku, wykłada w Collegium Civitas, mieszka w Warszawie.
S
Szczegóły
Dział: Książki
Kategoria: Nauki humanistyczne,  Psychologia
Wydawnictwo: SCHOLAR
Oprawa: miękka
Okładka: miękka
Wymiary: 146x210
Liczba stron: 316
ISBN: 978-83-7383-387-6
Wprowadzono: 04.02.2010

RECENZJE - książki - Człowiek korporacji, Od normatywizmu do afirmacji własnego Ja - Maja Biernacka

Zaloguj się i napisz recenzję - co tydzień do wygrania kod wart 50 zł, darmowa dostawa i punkty Klienta.

4.2/5 ( 5 ocen )
  • 5
    3
  • 4
    1
  • 3
    0
  • 2
    1
  • 1
    0

Wpisz swoje imię lub nick:
Oceń produkt:
Napisz oryginalną recenzję: