Człowiek i kultura w komunikacji mediaknej - Małgorzata Karwatowska - Książka | Gandalf.com.pl
Ulubione
Kategorie

Człowiek i kultura w komunikacji mediaknej (twarda)

książka

Człowiek i kultura w komunikacji mediaknej - opis produktu:

Prezentowana publikacja stanowi wynik refleksji naukowej zróżnicowanej pod względem założeń i przyjętych perspektyw badawczych. Poruszane w niej zagadnienia ogniskują się w obszarze problemów związanych z różnymi konfiguracjami czy też refiguracjami kultury i mediów, widzianych z perspektywy właściwych im form komunikacji, przy uwzględnieniu ich użytkowników i odbiorców. Chodzi tu o człowieka i kulturę, której jest on uczestnikiem zarówno w wymiarze jednostkowym, jak i - przede wszystkim - społecznym, przy czym jest to kultura konstytuowana przez komunikację w różnych przestrzeniach medialnych, zmieniająca się i kształtująca pod wpływem tradycyjnych środków komunikacji masowej, a zwłaszcza nowych mediów, w tym Internetu.

Książka Człowiek i kultura w komunikacji mediaknej pochodzi z wydawnictwa Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej. Autorami książki są Małgorzata Karwatowska, Robert Litwiński, Adam Siwiec. Należy do gatunków: nauki humanistyczne, różne. Książka Człowiek i kultura w komunikacji mediaknej liczy 288 stron. Oprawa jest twarda.
S
Szczegóły

Polecane

Recenzje
image Nie wiesz, czy kupić? Sprawdź recenzje
Książka
Człowiek i kultura w komunikacji mediaknej

4.8/5 ( 4 oceny )
    5
    3
    4
    1
    3
    0
    2
    0
    1
    0

Zaloguj się i napisz recenzję na min. 700 znaków. Akceptując regulamin bierzesz udział w cotygodniowym plebiscycie. Do wygrania kupon 50 PLN i 15 punktów klienta.

imię, nazwisko lub nick:
Twoja ocena:
Twoja recenzja:
Wprowadź tekst z obrazka:

W przypadku naruszenia Regulaminu Twój wpis zostanie usunięty.

Podobał Ci się ten tytuł? Zainspirował Cię? A może nie zgadzasz sie z autorem, opowiedz nam o tym, opisz swoje doznania związane z lekturą.