Crowdfunding - Marcin Giełzak - Książka | Gandalf.com.pl
Ulubione
Kategorie

Crowdfunding (miękka)

Zrealizuj swój pomysł ze wsparciem cyfrowego Tłumu

książka

  • Wydawnictwo Helion
  • Oprawa miękka
  • Ilość stron 280
  • GRATIS! Do każdego zamówienia zakładka mola książkowego!
  • Dostępność niedostępny

Crowdfunding, Zrealizuj swój pomysł ze wsparciem cyfrowego Tłumu - opis produktu:

WE the CROWD
Czym jest crowdfunding? Na to pytanie prościej jest odpowiedzieć przez zaprzeczenie. Crowdfunding nie jest: finansowaniem społecznościowym, piramidą finansową ani bezzwrotną pożyczką uzyskaną od wielu osób. Jest za to demokratyczną i cyfrową metodą finansowania projektów, w ramach której dowolna osoba głosuje swoimi pieniędzmi na jakiś pomysł w zamian za konkretną korzyść. Jest także demokratyczną formą marketingu, łączącą zaufanie i dialog z gospodarką doświadczeń i mechanizmami społecznościowymi. Innymi słowy, crowdfunding to taka forma kapitalizmu, w której o realizacji danego pomysłu decyduje Tłum.

Crowdfunding w Polsce rośnie w siłę w miarę rozwoju inwencji i zaradności cyfrowego Tłumu. Coraz więcej artystów, startupów, a nawet organizacji charytatywnych zwraca się bezpośrednio do swoich społeczności w celu pozyskania funduszy na realizację kapitalnych, potrzebnych projektów. To jednak wciąż za mało! Autorzy tej książki zebrali i usystematyzowali wiedzę, którą dzielą się za pośrednictwem poświęconego crowdfundingowi bloga www.wethecrowd.pl. Dziś oddają w Twoje ręce nie tylko bazę teoretyczną, ale przede wszystkim zestaw narzędzi pozwalających przekonać się, co o Twoich pomysłach sądzi Tłum, który może zadecydować o przyszłości Twoich projektów.

UWAGA - wydanie tej książki zostało częściowo sfinansowane w ramach crowdfundingu!

Bartosz Filip Malinowski (ur. 1987)- współzałożyciel think tanku WE the CROWD, doktorant zarządzania. Publikuje na łamach `Nowego Marketingu` i `Antywebu`. Prowadzi bloga www.apofenique.pl. Racjonalista, humanista, ateista i idealista, szukający właściwych środków do właściwych celów.

Marcin Giełzak (ur. 1987) - współzałożyciel think tanku WE the CROWD. Aktywnie uczestniczy w kampaniach crowdfundingowych i prowadzi szkolenia z tego zakresu. Współorganizował pierwsze w Polsce wydarzenia poświęcone ekonomii współdzielonej. Współpracuje m.in. z `Nowym Marketingiem`, `Mam StartUp`, `Nowym Obywatelem`. Autor książki Antykomuniści lewicy (Poznań 2014).

Książka Crowdfunding Zrealizuj swój pomysł ze wsparciem cyfrowego Tłumu, pochodzi z wydawnictwa Helion. Autorami książki są Marcin Giełzak, Bartosz Filip Malinowski. Książka Crowdfunding liczy 280 stron. Jej wymiary to 140x208. Oprawa jest miękka.
S
Szczegóły
  • Dział: Książki
  • Wydawnictwo: Helion
  • Oprawa: miękka
  • Okładka: miękka
  • Wymiary: 140x208
  • Ilość stron: 280
  • ISBN: 978-83-283-0341-6
  • Wprowadzono: 28.03.2015

Książkowe bestsellery z tych samych kategorii

  • -49%
Dynastia Miziołków twarda
15,21 zł 29.83
Dodaj do koszyka
  • -43%
Zawsze w porę miękka
22,74 zł 39.90
Dodaj do koszyka
  • -41%
Ten dzień miękka
23,50 zł 39.83
Dodaj do koszyka
  • -42%
Kaprys milionera miękka
23,19 zł 39.99
Dodaj do koszyka
  • -41%
Halny Cykl: Komisarz Forst, Tom 6 miękka
25,32 zł 42.90
Dodaj do koszyka

Recenzje
image Nie wiesz, czy kupić? Sprawdź recenzje
Książka
Crowdfunding, Zrealizuj swój pomysł ze wsparciem cyfrowego Tłumu

4.3/5 ( 7 ocen )
    5
    5
    4
    0
    3
    1
    2
    1
    1
    0

Zaloguj się i napisz recenzję na min. 700 znaków. Akceptując regulamin bierzesz udział w cotygodniowym plebiscycie. Do wygrania kupon 50 PLN i 15 punktów klienta.

imię, nazwisko lub nick:
Twoja ocena:
Twoja recenzja:
Wprowadź tekst z obrazka:

W przypadku naruszenia Regulaminu Twój wpis zostanie usunięty.

Podobał Ci się ten tytuł? Zainspirował Cię? A może nie zgadzasz sie z autorem, opowiedz nam o tym, opisz swoje doznania związane z lekturą.