Content. Elementarna cząstka marketingu - Rebecca Lieb - Książka | Gandalf.com.pl
SPRAWDŹ STATUS ZAMÓWIENIA
POMOC I KONTAKT
Ulubione
Kategorie

Content. Elementarna cząstka marketingu (twarda)

  • Promocja
    image-promocja

książka

  • Wydawnictwo Znak
  • Oprawa twarda
  • Ilość stron 288
  • Dostępność niedostępny
  • Okazje na książki w promocji!

Content. Elementarna cząstka marketingu - opis produktu:

Content, we wszystkich swoich formach, stanowi najistotniejszy element każdej kampanii marketingowej. Znalezienie idealnej równowagi pomiędzy content marketingiem a strategią contentową jest niezwykle trudne, ale niezbędne do osiągnięcia sukcesu. Dzięki tej książce dowiesz się nie tylko, jak wyprodukować treści na strony WWW, blogi, do social mediów, ale także w jaki sposób skutecznie wykorzystać je do budowania społeczności wokół marki. To kompletny podręcznik, który powstał po wieloletnich badaniach nad dynamicznie zmieniającym się rynkiem, a także dzięki wielogodzinnym wywiadom z menedżerami światowych wiodących marek.

Podręcznik napisany przez specjalistów z branży zawiera najnowsze trendy z dziedziny marketingu contentowego, a także użyteczne przykłady kampanii oraz fascynujące studium przypadków z nieustannie rozwijającej się branży reklamowej.

`Content. Elementarna cząstka marketingu` to lektura obowiązkowa dla managerów i dyrektorów marketingu, blogerów i dziennikarzy.

Content, we wszystkich swoich formach, stanowi najistotniejszy element każdej kampanii marketingowej. Znalezienie idealnej równowagi pomiędzy content marketingiem a strategią contentową jest niezwykle trudne, ale niezbędne do osiągnięcia sukcesu. Dzięki tej książce dowiesz się nie tylko, jak wyprodukować treści na strony WWW, blogi, do social mediów, ale także w jaki sposób skutecznie wykorzystać je do budowania społeczności wokół marki. To kompletny podręcznik, który powstał po wieloletnich badaniach nad dynamicznie zmieniającym się rynkiem, a także dzięki wielogodzinnym wywiadom z menedżerami światowych wiodących marek.

Podręcznik napisany przez specjalistów z branży zawiera najnowsze trendy z dziedziny marketingu contentowego, a także użyteczne przykłady kampanii oraz fascynujące studium przypadków z nieustannie rozwijającej się branży reklamowej.

`Content. Elementarna cząstka marketingu` to lektura obowiązkowa dla managerów i dyrektorów marketingu, blogerów i dziennikarzy.

Content. Elementarna cząstka marketingu - o czym jest książka?


Przed Tobą kolejna pozycja książkowa warta uwagi- Content. Elementarna cząstka marketingu, od Rebecca Lieb, Jaimy Szymanski. Content. Elementarna cząstka marketingu spełnia wszystkie cechy swojego gatunku, przypadnie więc do gustu nawet tym najbardziej wymagającym czytelnikom. Jeśli zainteresowała Cię ta pozycja, sięgnij po inne tytuły autora- Rebecca Lieb, Jaimy Szymanski. Nie będziesz żałował! Content. Elementarna cząstka marketingu i o wiele więcej tylko na Gandalf.com.pl!

Książka Content. Elementarna cząstka marketingu pochodzi z wydawnictwa Znak. Autorami książki są Rebecca Lieb, Jaimy Szymanski. Należy do gatunków: nauki społeczne, ekonomia i biznes, poradniki, praca, biznes, marketing i reklama. Książka Content. Elementarna cząstka marketingu liczy 288 stron. Oprawa jest twarda.
S
Szczegóły
Dział: Książki
Promocje: Znak - najlepsze tytuły
Wydawnictwa: Znak
Kategoria: nauki społeczne,  ekonomia i biznes,  poradniki,  praca, biznes,  marketing i reklama
Wyróżnione: nagrody literackie,  IBBY Polska Sekcja
Wydawnictwo: Znak
Oprawa: twarda
Okładka: twarda
Ilość stron: 288
ISBN: 978-83-240-5452-7
Wprowadzono: 20.06.2018

RECENZJE - książki - Content. Elementarna cząstka marketingu - Rebecca Lieb, Jaimy Szymanski

Zaloguj się i napisz recenzję - co tydzień do wygrania kod wart 50 zł, darmowa dostawa i punkty Klienta.

4.6/5 ( 8 ocen )
  • 5
    6
  • 4
    1
  • 3
    1
  • 2
    0
  • 1
    0

Wpisz swoje imię lub nick:
Oceń produkt:
Napisz oryginalną recenzję: