Co na to lekarz?
Mity przenoszone drogą szeptaną O Akcji
Akcja Podziel się książką skupia się zarówno na najmłodszych, jak i tych najstarszych czytelnikach. W jej ramach możesz przekazać książkę oznaczoną ikoną prezentu na rzecz partnerów akcji, którymi zostali Fundacja Dr Clown oraz Centrum Zdrowego i Aktywnego Seniora. Akcja potrwa przez cały okres Świąt Bożego Narodzenia, aż do końca lutego 2023.
Dowiedz się więcej
książka
Wydawnictwo Burda Książki |
Data wydania 2019 |
Oprawa miękka |
Liczba stron 256 |
- Dostępność niedostępny
-
Opis produktu:
Niewiedza bywa zabójcza. Zwłaszcza w momencie, kiedy swoje zdrowie zawierzamy wyłącznie informacjom znalezionym online. Jesteśmy skłonni ufać niesprawdzonym metodom, byle uniknąć wizyty u specjalisty. Najnowsze badania potwierdzają, że większość Polaków (niemal 90%) informacje na temat zdrowia czerpie z internetu. Lekarz Łukasz Durajski bierze na warsztat najczęściej powtarzane i niebezpieczne mity medyczne, które wciąż żyją w świadomości pacjentów.
Czy szczepionki są w pełni bezpieczne i w 100% skuteczne?
Czy dziecko powinno spać na poduszce?
Czy Wi-Fi wpływa na nasze zdrowie?
Czy halitoza to chwyt marketingowy?
Piwo i żurawina oczyszczają nerki?
Czy kawa wypłukuje składniki odżywcze?
Na pewno każdy z nas miał do czynienia przynajmniej z jednym z nich.
W dobie internetu wiedza ekspertów stawiana jest na równi z wiedzą pseudoekspertów, co stwarza wiele zagrożeń. Czy z usterką samochodu udajemy się do piekarza? A w sprawie zepsutego piekarnika dzwonimy do fryzjerki?
Pamiętajmy: żadne forum i internetowi specjaliści nie zastąpią wizyty u lekarza. A jeśli nawet wydaje nam się, że porada udostępniona w internecie `brzmi naukowo`, nie oznacza to, że jest wiarygodna.
Szczegóły |
Dział: | Książki |
Wydawnictwo: | Burda Książki |
Oprawa: | miękka |
Okładka: | miękka |
Rok publikacji: | 2019 |
Wymiary: | 165x215 |
Liczba stron: | 256 |
ISBN: | 978-83-8053-599-2 |
Wprowadzono: | 02.09.2019 |
Zaloguj się i napisz recenzję - co tydzień do wygrania kod wart 50 zł, darmowa dostawa i punkty Klienta.