Branding na smartfonie - Jacek Kall - Książka | Gandalf.com.pl
Ulubione
Kategorie

Branding na smartfonie (miękka)

Komunikacja mobilna marki

książka

  • Wydawnictwo Wolters Kluwer
  • Oprawa miękka
  • Ilość stron 236
  • GRATIS! Do każdego zamówienia zakładka mola książkowego!
  • Dostępność niedostępny

Branding na smartfonie, Komunikacja mobilna marki - opis produktu:

Tematem książki jest komunikowanie marek za pośrednictwem smartfonów. Urządzenia te nie tylko zrewolucjonizowały sferę technologiczną, łącząc możliwości komputera osobistego z mobilnością, ale także wykreowały nowe zachowania ich użytkowników, styl konsumpcji i sposób życia. Dzisiejszy użytkownik smartfona znajduje się w ruchu i chce mieć dostęp do technologii mobilnej w dowolnym miejscu, by móc działać i wchodzić w relacje z innymi. To powoduje pojawienie się nowych wyzwań marketingowych. Jak w natłoku nowych narzędzi i możliwości znaleźć te, które pozwolą skutecznie zbudować silną markę? Jak wykorzystać zmieniające się zachowania zakupowe w taki sposób, by ją wyróżnić? Jak komunikować się z klientami, którzy odwracają się od tradycyjnych mediów? Odpowiedzi na te ważne pytania Czytelnik znajdzie w niniejszej publikacji.

Szczegółowo omówiono w niej m.in.:
- funkcję, kapitał i wartość marki,
- komunikację marketingową marki i proces jej planowania,
- rewolucję komórkową i jej konsekwencje społeczne,
- cechy charakterystyczne pokolenia głównych użytkowników smartfonów (pokolenie Y),
- narzędzia komunikacji mobilnej,
- technologie umożliwiające komunikację krótkiego zasięgu (Bluetooth, NFC) i geolokalizację,
- zjawiska zachodzące na rynkach lepiej rozwiniętych od polskiego i prognozy kierunków zmian.
Walorem publikacji są omawiane przez autora najnowsze wyniki badań i analiz prowadzonych na rynkach światowych. Książka jest przeznaczona dla specjalistów ds. marketingu, odpowiedzialnych za poszukiwanie i wdrażanie nowych rozwiązań w działaniach marketingowych, studentów kierunków ekonomicznych i wszystkich zainteresowanych nowoczesnymi technologiami oraz ich wpływem na współczesnych konsumentów.

Książka Branding na smartfonie Komunikacja mobilna marki, pochodzi z wydawnictwa Wolters Kluwer. Autorem książki jest Jacek Kall. Książka Branding na smartfonie liczy 236 stron. Oprawa jest miękka.
S
Szczegóły
  • Dział: Książki
  • Wydawnictwo: Wolters Kluwer
  • Oprawa: miękka
  • Okładka: miękka
  • Ilość stron: 236
  • ISBN: 978-83-264-1479-4
  • Wprowadzono: 11.02.2015

Książkowe bestsellery z tych samych kategorii

  • -30%
Niespokojne niebo Tom 3 miękka
31,50 zł 44.99
Wysyłamy dzisiaj
Dodaj do koszyka
  • -33%
Mój książę. Bridgertonowie Tom 1 miękka
26,73 zł 39.90
Wysyłamy dzisiaj
Dodaj do koszyka
  • -22%
Baśń o wężowym sercu albo wtóre słowo o Jakóbie Szeli twarda
35,02 zł 44.89
Wysyłamy dzisiaj
Dodaj do koszyka
  • -23%
Lawendowa Mafia Z papieżami i biskupami przeciwko homoklikom w Kościele miękka
26,81 zł 34.82
Wysyłamy dzisiaj
Dodaj do koszyka
  • -35%
Powrót do Jedwabnego 2 miękka
29,18 zł 44.90
Wysyłamy dzisiaj
Dodaj do koszyka

Jacek Kall - przeczytaj też

Recenzje
image Nie wiesz, czy kupić? Sprawdź recenzje
Książka
Branding na smartfonie, Komunikacja mobilna marki

4.4/5 ( 7 ocen )
    5
    5
    4
    1
    3
    0
    2
    1
    1
    0

Zaloguj się i napisz recenzję na min. 700 znaków. Akceptując regulamin bierzesz udział w cotygodniowym plebiscycie. Do wygrania kupon 50 PLN i 15 punktów klienta.

imię, nazwisko lub nick:
Twoja ocena:
Twoja recenzja:
Wprowadź tekst z obrazka:

W przypadku naruszenia Regulaminu Twój wpis zostanie usunięty.

Podobał Ci się ten tytuł? Zainspirował Cię? A może nie zgadzasz sie z autorem, opowiedz nam o tym, opisz swoje doznania związane z lekturą.