Branding na smartfonie, Komunikacja mobilna marki - opis produktu:
Tematem książki jest komunikowanie marek za pośrednictwem smartfonów. Urządzenia te nie tylko zrewolucjonizowały sferę technologiczną, łącząc możliwości komputera osobistego z mobilnością, ale także wykreowały nowe zachowania ich użytkowników, styl konsumpcji i sposób życia. Dzisiejszy użytkownik smartfona znajduje się w ruchu i chce mieć dostęp do technologii mobilnej w dowolnym miejscu, by móc działać i wchodzić w relacje z innymi. To powoduje pojawienie się nowych wyzwań marketingowych. Jak w natłoku nowych narzędzi i możliwości znaleźć te, które pozwolą skutecznie zbudować silną markę? Jak wykorzystać zmieniające się zachowania zakupowe w taki sposób, by ją wyróżnić? Jak komunikować się z klientami, którzy odwracają się od tradycyjnych mediów? Odpowiedzi na te ważne pytania Czytelnik znajdzie w niniejszej publikacji.
Szczegółowo omówiono w niej m.in.:
- funkcję, kapitał i wartość marki,
- komunikację marketingową marki i proces jej planowania,
- rewolucję komórkową i jej konsekwencje społeczne,
- cechy charakterystyczne pokolenia głównych użytkowników smartfonów (pokolenie Y),
- narzędzia komunikacji mobilnej,
- technologie umożliwiające komunikację krótkiego zasięgu (Bluetooth, NFC) i geolokalizację,
- zjawiska zachodzące na rynkach lepiej rozwiniętych od polskiego i prognozy kierunków zmian.
Walorem publikacji są omawiane przez autora najnowsze wyniki badań i analiz prowadzonych na rynkach światowych. Książka jest przeznaczona dla specjalistów ds. marketingu, odpowiedzialnych za poszukiwanie i wdrażanie nowych rozwiązań w działaniach marketingowych, studentów kierunków ekonomicznych i wszystkich zainteresowanych nowoczesnymi technologiami oraz ich wpływem na współczesnych konsumentów.
Książka Branding na smartfonie Komunikacja mobilna marki, pochodzi z wydawnictwa Wolters Kluwer. Autorem książki jest Jacek Kall. Książka Branding na smartfonie liczy 236 stron. Oprawa jest miękka. Szczegóły - Dział: Książki
- Wydawnictwo: Wolters Kluwer
- Oprawa: miękka
- Okładka: miękka
- Ilość stron: 236
- ISBN: 978-83-264-1479-4
- Wprowadzono: 11.02.2015
- -30%


- -33%


- -22%

- -23%

- -35%

- -11%

REKLAMA miękka 43,44 zł 44.78
Dodaj do koszyka
Podobał Ci się ten tytuł? Zainspirował Cię? A może nie zgadzasz sie z autorem, opowiedz nam o tym, opisz swoje doznania związane z lekturą.