Blitzmarketing, Praktyczny przewodnik po narzędziach WEB 3.0 - opis produktu:
Wydaje Ci się, że rewolucja internetowa w marketingu już się dokonała? Mylisz się, ona dopiero się rozkręca... Czołowy ekspert od marketingu sieciowego, Michael Tasner, stworzył pierwszą książkę o marketingu w świecie Web 3.0 - jeszcze szybszym, jeszcze bardziej mobilnym, jeszcze bardziej dedykowanym.
Świat rządzony przez smartfony, Symbian, BlackBerry, AndroidJak dotrzeć do miliarda klientów: SMS-y, MMS-y, reklama mobilna, transmisje głosowe?
Nowy "marketing treści"
Jakie są efekty przejścia od blogowania do mikroblogowania?
Plurk? Ustream? Joost? Tumblr? iGoogle?
Jak korzystać z adresów i narzędzi, o których do tej pory nawet nie słyszałeś?
Oceny 360-stopniowe w marketingu sieciowym
Jak systematycznie optymalizować wszystkie działania w sieci?
Świat marketingu internetowego zmienia się szybko i nikt nie wie, co czeka nas za chwilę. Ta książka pomoże Ci przygotować się na zmiany czyhające za rogiem.
Tony Hsieh, prezes Zappos, autor "Delivering Happiness"
Ta wspaniała książka jest pełna doskonałych pomysłów, które pomogą Ci błyskawicznie przyciągnąć więcej klientów!
Brian Trący, autor "Maksimum osiągnięć"
Książka Blitzmarketing Praktyczny przewodnik po narzędziach WEB 3.0, pochodzi z wydawnictwa Wolters Kluwer. Autorem książki jest Michael Tasner. Książka Blitzmarketing liczy 280 stron. Oprawa jest miękka. Szczegóły - Dział: Książki
- Wydawnictwo: Wolters Kluwer
- Oprawa: miękka
- Okładka: miękka
- Ilość stron: 280
- ISBN: 978-83-264-1113-7
- Wprowadzono: 05.04.2011
- -49%

- -43%

- -36%

- -41%

Ten dzień miękka 23,50 zł 39.83
Dodaj do koszyka
- -42%

- -41%

Podobał Ci się ten tytuł? Zainspirował Cię? A może nie zgadzasz sie z autorem, opowiedz nam o tym, opisz swoje doznania związane z lekturą.