rozwiń
rozwiń
zwiń
zwiń
wpisz minimum 3 znaki
Biblioteczny marketing wewnętrzny w teorii i praktyce Na przykładzie bibliotek województwa łódzkiego
ocena: 5, głosów: 2
 
powiększenie

Biblioteczny marketing wewnętrzny w teorii i praktyce
Na przykładzie bibliotek województwa łódzkiego (miękka)

książka

Wydawnictwo: Uniwersytet Łódzki

Oprawa: miękka

Ilość stron: 264

Wysyłamy w: 24h - 48h + czas dostawy

Nasza cena: 39,81

dodaj do przechowalni dodaj do listy życzeń Dodaj do koszyka

Przy zakupie 5 egz.
Cena hurtowa:

35,83

Powrót Darmowa wysyłka dla zamówień od 99zł. SPRAWDŹ!
  • Opis

  • Szczegółowe informacje

  • Recenzje (0)

  • Inne wydania

Biblioteczny marketing wewnętrzny w teorii i praktyce, Na przykładzie bibliotek województwa łódzkiego - opis produktu:

W monografii zostały zaprezentowane badania dotyczące działań z zakresu marketingu wewnętrznego w bibliotekach województwa łódzkiego. Obszerna część teoretyczna zawiera informacje na temat roli bibliotek we współczesnym społeczeństwie informacyjnym oraz analizę koncepcji marketingu wewnętrznego. Autorki, wykorzystując do realizacji wyznaczonych celów badawczych wszechstronne studia literaturowe, odnoszą się do obowiązujących przepisów prawnych, wskazują na współczesne funkcje, zadania i misje bibliotek, a następnie podejmują próbę wyjaśnienia istoty i znaczenia marketingu wewnętrznego we współczesnej bibliotece. W części badawczej omawiają wyniki badania empirycznego dotyczącego takich zagadnień, jak: stosowane w praktyce elementy marketingu wewnętrznego (np. komunikacja wewnętrzna, system motywacyjny, kultura organizacyjna), ocena funkcjonowania marketingu wewnętrznego przez pracowników, konfrontacja oczekiwań pracowników ze stanem faktycznym. Ważnym dodatkiem do książki jest wyczerpująca bibliografia publikacji na temat marketingu bibliotecznego, począwszy od najwcześniejszej, datowanej na rok 1991. Zaletą monografii jest jej interdyscyplinarny charakter - Czytelnik otrzymuje rzetelne studia naukowe przeprowadzone z punktu widzenia informatologa i bibliologa oraz specjalisty w zakresie marketingu.

Biblioteczny marketing wewnętrzny w teorii i praktyce, Na przykładzie bibliotek województwa łódzkiego - szczegółowe informacje:

Dział: Książki

Kategoria: nauki humanistyczne, kulturoznawstwo, nauki społeczne, ekonomia i biznes

Wydawnictwo: Uniwersytet Łódzki
Oprawa:miękka
Okładka:miękka
Wymiary:0x0
Ilość stron:264
ISBN:9788381423342
Wprowadzono: 24.05.2019
i zgarniaj nagrody napisz recenzję

Biblioteczny marketing wewnętrzny w teorii i praktyce, Na przykładzie bibliotek województwa łódzkiego - recenzje klientów


Podobał Ci się ten tytuł? Zainspirował Cię? A może nie zgadzasz sie z autorem, opowiedz nam o tym, opisz swoje doznania związane z lekturą.
10.00

Mariola Antczak, Magdalena Kalińska-Kula - przeczytaj też

Biblioteki i książki w życiu nastolatków

M. Antczak

książka (miękka)

52,58 zł taniej -12%

Market Intelligence jako program ...

B. Gregor

M. Kal...

książka (miękka)

38,54 zł taniej -14%

W kręgu kultury czytelniczej dzieci i ...

M. Antczak

książka (miękka)

29,85 zł taniej -25%

Zobacz również

Niewidoczna metafora Strategie mówienia ...

Ł. Niewczas

książka (miękka)

31,42 zł taniej -25%

Norwid - spotkania kultur

E. Chlebowska

książka (miękka)

41,90 zł taniej -25%

Poeta i sztukmistrz O twórczości ...

P. Chlebowski

książka (miękka)

34,42 zł taniej -25%

Łatwość działania Klasyczna teoria cnót ...

M. Głowala

książka (miękka)

55,36 zł taniej -25%

Ciekawe pomysły Gandalfa

książka

52.96 zł

taniej -12%

Praktyki ambush marketingu jako wyzwanie dla...

Książka jest refleksją teoretyczną oraz empiryczną nad zagadnieniem ambush marketingu podczas wielkich imprez sportowych. Stanowi pierwszą w literaturze polskiej próbę kompleksowego ujęcia ambush marketingu z perspektywy naukowej. Obejmuje kompendium wiedzy o istocie tego zjawiska, jego znaczeniu oraz najczęściej wykorzystywanych technikach. Autorki...

ebook

15.97 zł

taniej -20%

Ekonomiczne, Organizacyjne i Prawne ...

W ciągu ostatnich kilkunastu lat nastąpił znaczący przełom zarówno w strukturze, formie jak i organizacji rynku motoryzacyjnego w Polsce. Zważywszy na ten fakt, wielu autorów min. Burnewicz J, Ślęzak, M, Bąkowski W, Bronk H., Łuszczak M, Piskozub A, Ruciński A, Załoga E, Długosz J, Wicher J. inni podkreślają konieczność realizacji badań obejmujących...

ebook

15.33 zł

taniej -20%

Ekonomiczne, Organizacyjne i Prawne ...

W ciągu ostatnich kilkunastu lat nastąpił znaczący przełom zarówno w strukturze, formie jak i organizacji rynku motoryzacyjnego w Polsce. Zważywszy na ten fakt, wielu autorów min. Burnewicz J, Ślęzak, M, Bąkowski W, Bronk H., Łuszczak M, Piskozub A, Ruciński A, Załoga E, Długosz J, Wicher J. inni podkreślają konieczność realizacji badań obejmujących...

ebook

46.01 zł

taniej -15%

Praktyki ambush marketingu jako wyzwanie dla...

Książka Praktyki ambush marketingu jako wyzwanie dla współczesnych organizatorów i sponsorów wielkich imprez sportowych jest refleksją teoretyczną oraz empiryczną nad zagadnieniem ambush marketingu podczas wielkich imprez sportowych. Stanowi pierwszą w literaturze polskiej próbę kompleksowego ujęcia ambush marketingu z perspektywy naukowej. Obejmuje...

ebook

107.92 zł

taniej -15%

Dokument wewnętrzny jako ograniczenie...

Najbardziej kontrowersyjnym wątkiem dostępu do informacji publicznej w Polsce jest rosnąca liczba orzeczeń wojewódzkich sądów administracyjnych oraz Naczelnego Sądu Administracyjnego umożliwiających odmowę dostępu do tzw. dokumentów wewnętrznych. Pojęcie budzi skrajne oceny: od zarzutów niekonstytucyjnego ograniczania dostępu do informacji o działalności...

ebook

4.80 zł

taniej -20%

Polityka społeczna. Rozważania o teorii i...

W pracy podjęto problematykę polityki społecznej i jej subdyscyplin. Polityka społeczna w Polsce podlegała licznym przeobrażeniom. Ze względu na nieustanne zmiany instytucjonalne, przekształcenia w strukturze społecznej, postęp technologiczny, procesu tego nie można uznać za dokonany. Coraz większy zakres usług, nowe metody zarządzania, rozwój społeczeństwa...

Brak list życzeń:

Utwórz

zamówienie tradycyjne
Brak produktów w koszyku
Brak produktów w koszyku

2.99

14.99

2.99

1.98

Łączna wartość zamówienia: 0 zł0 zł
Dostawa i płatność › Płatność › przejdź do koszyka
rozwiń
Wpisz numer
Swojego zamówienia (xxxxxx/rrrr)
Sprawdź

Powiadom kiedy produkt będzie dostępny

Wpisz swój adres e-mail: