Biblioteczny marketing wewnętrzny w teorii i praktyce / Mariola Antczak 39,81 zł | Książka w Gandalf.com.pl
Kategorie

Biblioteczny marketing wewnętrzny w teorii i praktyce (miękka)

Na przykładzie bibliotek województwa łódzkiego

książka

  • Wydawnictwo Uniwersytet Łódzki
  • Oprawa miękka
  • Ilość stron 264
  • GRATIS! Do każdego zamówienia zakładka mola książkowego!
  • Dostępność niedostępny

Biblioteczny marketing wewnętrzny w teorii i praktyce, Na przykładzie bibliotek województwa łódzkiego - opis produktu:

W monografii zostały zaprezentowane badania dotyczące działań z zakresu marketingu wewnętrznego w bibliotekach województwa łódzkiego. Obszerna część teoretyczna zawiera informacje na temat roli bibliotek we współczesnym społeczeństwie informacyjnym oraz analizę koncepcji marketingu wewnętrznego. Autorki, wykorzystując do realizacji wyznaczonych celów badawczych wszechstronne studia literaturowe, odnoszą się do obowiązujących przepisów prawnych, wskazują na współczesne funkcje, zadania i misje bibliotek, a następnie podejmują próbę wyjaśnienia istoty i znaczenia marketingu wewnętrznego we współczesnej bibliotece. W części badawczej omawiają wyniki badania empirycznego dotyczącego takich zagadnień, jak: stosowane w praktyce elementy marketingu wewnętrznego (np. komunikacja wewnętrzna, system motywacyjny, kultura organizacyjna), ocena funkcjonowania marketingu wewnętrznego przez pracowników, konfrontacja oczekiwań pracowników ze stanem faktycznym. Ważnym dodatkiem do książki jest wyczerpująca bibliografia publikacji na temat marketingu bibliotecznego, począwszy od najwcześniejszej, datowanej na rok 1991. Zaletą monografii jest jej interdyscyplinarny charakter - Czytelnik otrzymuje rzetelne studia naukowe przeprowadzone z punktu widzenia informatologa i bibliologa oraz specjalisty w zakresie marketingu.
S
Szczegóły
  • Dział: Książki
  • Wydawnictwo: Uniwersytet Łódzki
  • Oprawa: miękka
  • Okładka: miękka
  • Wymiary: 0x0
  • Ilość stron: 264
  • ISBN: 9788381423342
  • Wprowadzono: 24.05.2019

Książkowe bestsellery z tych samych kategorii

  • -37%
Nie ma

Mariusz Szczygieł

twarda
28,91 zł 45.89
Dodruk - październik 2019
  • -30%
Księgi Jakubowe, Olga Tokarczuk

Olga Tokarczuk

twarda
48,81 zł 69.73
Dodruk - 31.10.2019
  • -41%
Umorzenie Cykl: Joanna Chyłka, Tom 9

Remigiusz Mróz

miękka
23,47 zł 39.77
  • -30%
Pozwól mi wrócić

B. A. Paris

miękka
24,37 zł 34.82
  • -45%
Dynastia Miziołków

Joanna Olech

twarda
16,41 zł 29.83
  • -42%
Marzycielka

Katarzyna Michalak

miękka
23,07 zł 39.77
  • RRecenzje
  • Książka
  • Biblioteczny marketing wewnętrzny w teorii i praktyce, Na przykładzie bibliotek województwa łódzkiego
0/5 ( brak ocen )
    5
    4
    3
    2
    1
imię, nazwisko lub nick:
Twoja ocena:
Twoja recenzja:
Wprowadź tekst z obrazka:

W przypadku naruszenia Regulaminu Twój wpis zostanie usunięty.

Uwaga!!! Nie jesteś zalogowany. zaloguj się by zgłosić recenzję do konkursu i mieć szansę na wygraną w cotygodniowym plebiscycie!

Podobał Ci się ten tytuł? Zainspirował Cię? A może nie zgadzasz sie z autorem, opowiedz nam o tym, opisz swoje doznania związane z lekturą.

Ciekawe pomysły Gandalfa

  • Marketing wewnętrzny stanowi próbę zaadaptowania marketingu w obszarze zarządzania zasobami ludzkimi. Według tej koncepcji wiodącym punktem odniesienia i najcenniejszym kapitałem każdej organizacji jest pracownik traktowany jako klient wewnętrzny. Firma stara się zidentyfikować jego potrzeby, aby...

  • 34.82 zł
    32.04 zł

    Pierwsza książka w serii Twoja firma widoczna w internecie. omawiającej najnowsze trendy oraz metody obecności i działania firm w internecie. Poszczególne publikacje będą mieć charakter pisanych na gorąco raportów z pierwszej linii cyfrowego frontu. Autorami są młodzi profesjonaliści....

  • 59.76 zł
    48.41 zł

    Publikacja stanowi kompendium wiedzy na temat współczesnego marketingu, jego genezy i dotychczasowych kierunków rozwoju, ale również ukazuje podstawowe tendencje i wyzwania, jakie będą mu towarzyszyć w przyszłości. Zwrócono w nim zwłaszcza uwagę na: partnerskie podejście do podmiotów rynkowych oraz...

  • Marketing wewnętrzny stanowi próbę zaadaptowania marketingu w obszarze zarządzania zasobami ludzkimi. Według tej koncepcji wiodącym punktem odniesienia i najcenniejszym kapitałem każdej organizacji jest pracownik traktowany jako klient wewnętrzny. Firma stara się zidentyfikować jego potrzeby, aby...

  • Najbardziej kontrowersyjnym wątkiem dostępu do informacji publicznej w Polsce jest rosnąca liczba orzeczeń wojewódzkich sądów administracyjnych oraz Naczelnego Sądu Administracyjnego umożliwiających odmowę dostępu do tzw. dokumentów wewnętrznych. Pojęcie budzi skrajne oceny: od zarzutów...

  • Praca stanowi dwudziesty czwarty numer ukazującego się od 1998 roku czasopisma Nowa Biblioteka. Zeszyty Monograficzne Koła Naukowego Bibliotekoznawców Uniwersytetu Śląskiego (aktualny tytuł: Nowa Biblioteka. Usługi, Technologie Informacyjne i Media). Periodyk to recenzowany kwartalnik naukowy, o...