Biblia copywritingu - Dariusz Puzyrkiewicz - Książka | Gandalf.com.pl
Ulubione
Kategorie

Biblia copywritingu

Wydanie II poszerzone

  • Promocja
    image-promocja

książka

  • Wydawnictwo OnePress
  • Oprawa miękka
  • Ilość stron 196
  • GRATIS! Do każdego zamówienia zakładka mola książkowego!
  • Wysyłamy w 24h - 48h + czas dostawy
  • Okazje na książki w promocji!

Biblia copywritingu, Wydanie II poszerzone - opis produktu:

Tworzysz treści na strony WWW lub teksty do ulotek? Konstruujesz hasła reklamowe? Piszesz scenariusze reklam radiowych i telewizyjnych? Prowadzisz profile marek w mediach społecznościowych? W takim razie śmiało możesz nazywać siebie copywriterem. Wojownikiem słów. Operatorem argumentów. Kreatorem treści perswazyjnych. Jak w każdym fachu, także w Twoim istnieje zestaw uniwersalnych zasad oraz narzędzi, chwytów i trików, które wszyscy - czeladnik, rzemieślnik, mistrz - muszą znać i którymi powinni swobodnie operować. Inwencja własna jest oczywiście w copywritingu wskazana, jednak podstawa to opanowanie pisarskiego abecadła.

Dariusz Puzyrkiewicz - specjalista od tekstów, które sprzedają, właściciel firmy Dynanet oraz współautor bestsellera Biblia e-biznesu 2. Nowy Testament. Od 2006 roku pomaga przełamywać stare, coraz mniej skuteczne schematy sprzedaży, narażające marki na odrzucenie ze strony klientów. Szkolił pracowników takich firm jak Mercedes-Benz, Vans, Home.pl, Tauron i wielu innych. Ma ponad 20-letnie doświadczenie w sprzedaży, dzięki czemu jego szkolenia opierają się na praktyce i budują nastawienie na wzrost zysków - zgodnie ze sloganem autora: "Słowo daję, zyski rosną!". Prowadzi pierwszy polski blog o copywritingu, dostępny pod adresem http://dynanet.pl/copywriting - radzi, jak pisać skuteczne oferty i przygotowywać niebanalne mailingi promocyjne. Prowadzi też szkolenia i warsztaty z zakresu tworzenia tekstów sprzedażowych, a dodatkowo - od czasu do czasu - występuje na konferencjach tematycznych.

Książka Biblia copywritingu Wydanie II poszerzone, pochodzi z wydawnictwa OnePress. Autorem książki jest Dariusz Puzyrkiewicz. Należy do gatunków: poradniki, praca, biznes, marketing i reklama. Książka Biblia copywritingu liczy 196 stron. Jej wymiary to 208x140. Oprawa jest miękka.
S
Szczegóły

Książkowe bestsellery z tych samych kategorii

RECENZJE - Książka - Biblia copywritingu, Wydanie II poszerzone

Zaloguj się i napisz recenzję - co tydzień do wygrania kod wart 50 zł, darmowa dostawa i punkty Klienta.

4/5 ( 2 oceny )
  • 5
    0
  • 4
    2
  • 3
    0
  • 2
    0
  • 1
    0

Wpisz swoje imię lub nick:
Oceń produkt:
Napisz oryginalną recenzję:

Maciej Strójwąs

ilość recenzji:1

30-01-2021 14:35

Z ?biblii copywritingu? dowiesz się, że:

- masz moralny obowiązek przemawiania do prymitywnych instynktów człowieka, bo należy do nich także instynkt przetrwania, którego ignorowanie może mieć tragiczny wpływ na życie

- copywriting to gra mentalna

- jeśli głęboko wierzysz, że twój produkt jest najlepszy (a musi wierzyć), to masz moralny obowiązek doprowadzenia do jak najszybszej sprzedaży, aby uchronić klienta przed negatywnymi skutkami jego nie stosowania

- jeśli wyjątkowo nie dysponujesz najlepszym produktem, to nie kłam, tylko naciągaj lub kształtuj rzeczywistość

- parafrazowanie tabloidów to doskonały sposób na tworzenie tytułów własnych artykułów

- powinieneś szanować klienta i rozmawiać z nim poprzez swoje teksty (zdecydowanie i absolutnie nie tylko po to, żeby jak najlepiej sprzedać swój produkt)

- copywriting to gra mentalna

- przed przystąpieniem do pisania musisz przeprowadzić research dotyczący zarówno potencjalnych klientów, jak i rynku zbytu

- przy pisaniu warto postępować według planu i kierować się kilkoma zasadami.

Styl w jakim napisana została książka spowodował, że czytało mi się ją łatwo, trochę tylko rozpraszała konieczność zgrzytania zębami.

Czy recenzja była pomocna?

Coś Na Półce

ilość recenzji:36249

11-08-2020 19:10

Copywriting sprzedażowy.

"Biblia copywritingu"... Szumna nazwa. Czyżby odbijało się w niej wielkie ego autora? Trochę tak. Niemniej jednak stara prawda jest taka, że jeśli jesteś dobry, to po co to ukrywać? Dariusz Puzyrkiewicz zdecydowanie jest dobry w tym, co robi. A niniejsza książka może być nieocenioną pomocą dla kogoś, kto stawia pierwsze kroki w copywritingu sprzedażowym. Lub dla kogoś, kto chce być w tym fachu jeszcze lepszy.

Na początek trzeba sobie wyjaśnić jedną rzecz. Ta książka praktycznie w żaden sposób nie przyda się komuś piszącemu pod SEO, ani też komuś, kto skupia się w swojej pracy na social mediach. "Biblia copywritingu" to książka, która ma pomóc w jak najbardziej efektywnym pisaniu tekstów sprzedażowych. Co prawda SEO i social media także zahaczają o tę tematykę, jednak Puzyrkiewicz pisze o sprawach, które mimo wszystko dotyczą czegoś zgoła innego.

Z kolejnych rozdziałów dowiemy się przede wszystkim tego, jak pisać teksty sprzedażowe wczuwając się w sytuację i pozycję klienta. Autor przytacza wiele technik, schematów i wzorców według których powinno się pisać dobre teksty, jednak podstawą tej filozofii jest każdorazowo postawienie w centrum tego wszystkiego jednej osoby: kupującego. A następnie wczucie się w jego sytuację.

Puzyrkiewicz radzi, aby zawsze myśleć jak klient. W końcu to on kupuje (a przynajmniej ma kupić), a naszym zadaniem jest tylko (i aż) rozwianie jego wątpliwości, udzielenie odpowiedzi na zadawane przez niego pytania, a w końcu przekonanie go do postawienia tego ostatniego kroku, który kończy się zakupem. Proste? W teorii tak. W praktyce już niekoniecznie.

Rad przytoczonych przez autora znajdziemy w książce bardzo wiele, aczkolwiek chyba najważniejszą z nich jest ta, zgodnie z którą za każdym razem warto myśleć jak kupujący. Niesie to za sobą szereg reperkusji, na czele z tą, że choćby nie wiem jak bardzo podobał się nam napisany przez nas tekst, to jest to docelowo nic nie warte, jeśli nie przekonuje on do kupna. I tym samym wracamy do początku, a więc do zasady pt. "myśl jak klient".

Książka jest z całą pewnością lekturą wartościową. Z tym jednak zastrzeżeniem, o którym już pisałem - piszący pod SEO i na potrzeby social mediów nie znajdą tutaj zbyt wielu praktycznych porad. Za to każdy piszący teksty stricte sprzedażowe może się z kolejnych stron dowiedzieć naprawdę sporo użytecznych rzeczy.

...

Czy recenzja była pomocna?