Bez osobowości - Guy Kawasaki - Książka | Gandalf.com.pl
Ulubione
Kategorie

Bez osobowości (miękka)

Dlaczego firmy tracą swoją autentyczność i jak wielkie marki ją odzyskują

książka

  • Wydawnictwo Wolters Kluwer
  • Oprawa miękka
  • Ilość stron 332
  • GRATIS! Do każdego zamówienia zakładka mola książkowego!
  • Dostępność niedostępny

Bez osobowości, Dlaczego firmy tracą swoją autentyczność i jak wielkie marki ją odzyskują - opis produktu:

W nowej erze biznesu XXI wieku wielkie marki i produkty muszą mieć dynamiczną osobowość, aby zwrócić na siebie uwagę i przyciągnąć klientów. Wiele organizacji ukrywa jednak swoją osobowość za warstwami sloganów i reklam. Rohit Bhargava, specjalista w dziedzinie komunikacji społecznej, sprzeciwia się takiej filozofii. Przedstawia wiele pomysłów na to, jak pozbyć się martwej skorupy i ponownie odkryć duszę swojej marki. Dzieląc się refleksjami o różnych zagadnieniach, począwszy od etosu najdziwniejszego miasta świata, poprzez fenomen Mangi, która opanowała branżę komiksów, aż po prezentację takich marek, jak Intel, Boeing, ING oraz Dyson, wykazuje, dlaczego osobowość firmy ma znaczenie.

Dzięki tej publikacji dowiesz się:

- jak rozpoznać mit, za którym ślepo podąża większość sprzedawców, i jak z nim skończyć,

- jak używać filtra UAD, aby odkryć osobowość swojej firmy i swojego produktu oraz opracować skuteczną strategię komunikacji,

- jak stworzyć `marketingową historię` firmy, stosując techniki wypracowane przez najlepszych hollywoodzkich scenarzystów,

- jak opanować wpływ `przypadkowych rzeczników` i wykorzystać ich dla własnej korzyści,

- jak pokonać przeszkody ze strony szefów, współpracowników, inwestorów i prawników, bez ryzyka utraty pracy czy wypalenia zawodowego.

Książka Bez osobowości Dlaczego firmy tracą swoją autentyczność i jak wielkie marki ją odzyskują, pochodzi z wydawnictwa Wolters Kluwer. Autorami książki są Guy Kawasaki, Rohit Bhargava. Książka Bez osobowości liczy 332 stron. Jej wymiary to 145x205. Oprawa jest miękka.
S
Szczegóły
  • Dział: Książki
  • Wydawnictwo: Wolters Kluwer
  • Oprawa: miękka
  • Okładka: miękka
  • Wymiary: 145x205
  • Ilość stron: 332
  • ISBN: 978-83-264-3378-8
  • Wprowadzono: 03.07.2014

Książkowe bestsellery z tych samych kategorii

  • -40%
27 śmierci Toby`ego Obeda miękka
25,14 zł 41.90
Dodaj do koszyka
  • -40%
Halny Cykl: Komisarz Forst, Tom 6 miękka
25,75 zł 42.90
Dodaj do koszyka
  • -36%
Diuna Kroniki Diuny Tom 1 miękka
25,54 zł 39.90
Dodaj do koszyka
  • -30%
Amerykański brud miękka
31,43 zł 44.90
Dodaj do koszyka
Dodruk - 10.11.2020

Guy Kawasaki, Rohit Bhargava - przeczytaj też

  • -24%
Sztuka rozpoczynania 2.0 twarda
35,74 zł 47.03
Dodaj do koszyka

Recenzje
image Nie wiesz, czy kupić? Sprawdź recenzje
Książka
Bez osobowości, Dlaczego firmy tracą swoją autentyczność i jak wielkie marki ją odzyskują

4/5 ( 3 oceny )
    5
    2
    4
    0
    3
    0
    2
    1
    1
    0

Zaloguj się i napisz recenzję na min. 700 znaków. Akceptując regulamin bierzesz udział w cotygodniowym plebiscycie. Do wygrania kupon 50 PLN i 15 punktów klienta.

imię, nazwisko lub nick:
Twoja ocena:
Twoja recenzja:
Wprowadź tekst z obrazka:

W przypadku naruszenia Regulaminu Twój wpis zostanie usunięty.

Podobał Ci się ten tytuł? Zainspirował Cię? A może nie zgadzasz sie z autorem, opowiedz nam o tym, opisz swoje doznania związane z lekturą.