SPRAWDŹ STATUS ZAMÓWIENIA
POMOC I KONTAKT
Ulubione
Kategorie

Badanie potrzeb klienta

O Akcji

Akcja Podziel się książką skupia się zarówno na najmłodszych, jak i tych najstarszych czytelnikach. W jej ramach możesz przekazać książkę oznaczoną ikoną prezentu na rzecz partnerów akcji, którymi zostali Fundacja Dr Clown oraz Centrum Zdrowego i Aktywnego Seniora. Akcja potrwa przez cały okres Świąt Bożego Narodzenia, aż do końca lutego 2023.
Dowiedz się więcej
  • Promocja
    image-promocja

książka

Wydawnictwo Złote myśli
Oprawa miękka
Liczba stron 192
  • Wysyłamy w 24h
  • DPD dostawa za półdarmo

Opis produktu:

Chcesz zarabiać więcej, pracując mniej?

Książka Badanie potrzeb klienta, czyli inwestycja z najwyższą stopą zwrotu pomoże Ci to osiągnąć!

Wiedza, która zaprocentuje

W części pierwszej zapoznasz się z ogólnymi informacjami o badaniu potrzeb klienta. Przekonasz się, że badanie potrzeb klienta to ogromnie ważny etap sprzedaży i jedna z najważniejszych części spotkania z Klientem.

Otrzymasz również wyczerpujące informacje, które pomogą Ci w profesjonalny, biznesowy sposób przygotować się do przeprowadzenia pierwszego, kluczowego w dalszym sukcesie i rozwoju firmy, badania potrzeb.

Kolejna część to przedstawienie poszczególnych elementów badania potrzeb w sposób jasny i przejrzysty nawet dla osób, które spotykają się z tym zagadnieniem po raz pierwszy. Zdobędziesz informacje oraz rozwiązania, które sprawią, że przeprowadzanie badania potrzeb będzie Twoim ulubionym etapem sprzedaży i które jednocześnie pomogą uzyskać miażdżącą przewagę nad konkurencją. Zachwycisz się tym, jak w prosty i przyjemny sposób można rozmawiać z Klientem, co pozwoli na późniejsze zebranie takiego ogromu wartościowych informacji, że późniejsza sprzedaż i obsługa Klienta będzie najwyższej jakości przyjemnością. Przyjemnością doskonale rozpracowaną, przemyślaną i sprawiającą satysfakcję obu stronom wszelkiego rodzaju transakcji.

Na koniec, w trzeciej części omówione zostały sposoby oraz momenty, w których wykorzystasz informacje zebrane podczas przeprowadzenia badania potrzeb Klienta. Uwaga skupia się na najbardziej efektywnych metodach użycia tych danych.
Podsumowanie to krótkie i treściwe streszczenie wszystkich najważniejszych informacji z całej książki, abyś w przyszłości mógł szybko wrócić do skondensowanej wiedzy, bez potrzeby czytania całych rozdziałów.
S
Szczegóły
Dział: Książki
Kategoria: nauki społeczne,  ekonomia i biznes
Wydawnictwo: Złote myśli
Oprawa: miękka
Okładka: miękka
Wymiary: 210x140
Liczba stron: 192
ISBN: 9788377019474
Wprowadzono: 25.08.2020

RECENZJE - książki - Badanie potrzeb klienta - Urszula Bartkowska

Zaloguj się i napisz recenzję - co tydzień do wygrania kod wart 50 zł, darmowa dostawa i punkty Klienta.

0/5 ( brak ocen )
  • 5
  • 4
  • 3
  • 2
  • 1

Wpisz swoje imię lub nick:
Oceń produkt:
Napisz oryginalną recenzję: