Książkowe bestsellery z tych samych kategorii

Przyjaciółka   Książka 37,28 zł
Paderborn Langer Tom 2   Książka 32,93 zł
Tajemnica domu Uklejów   Książka 37,99 zł

Badania marketingowe w zarządzaniu przedsiębiorstwem

książka

Wydawnictwo PWN
Oprawa miękka
  • Dostępność niedostępny

Opis produktu:

Decyzje dotyczące kształtowania struktury kapitału w przedsiębiorstwie mają istotny wpływ na sytuację finansową zarówno w krótkim jak i długim okresie. Podejmując decyzje w tym zakresie kierownictwo przedsiębiorstwa musi brać pod uwagę dostępność kapitału i jego koszt, ryzyko prowadzonej działalności oraz efektywność wykorzystywania środków finansowych. Poszukiwania najtańszych źródeł finansowania i najbardziej efektywnych możliwości zainteresowania dostępnego kapitału to kluczowe decyzje finansowe w przedsiębiorstwie. Niniejsza praca została poświęcona wszystkim aspektom decyzji finansowych dotyczących kształtowania struktury kapitału w przedsiębiorstwie. Opracowanie jest przeznaczone głównie dla kadry menedżerskiej, zajmującej się pozyskiwaniem kapitału do finansowania działalności przedsiębiorstwa oraz dla studentów kierunków ekonomii i zarządzania na studiach dyplomowych i podyplomowych.
S
Szczegóły
Dział: Książki
Wydawnictwo: PWN
Oprawa: miękka
Wprowadzono: 12.12.2008

RECENZJE - książki - Badania marketingowe w zarządzaniu przedsiębiorstwem

4/5 ( 7 ocen )
  • 5
    4
  • 4
    1
  • 3
    0
  • 2
    2
  • 1
    0