Książkowe bestsellery z tych samych kategorii

Przyjaciółka   Książka 37,28 zł
Paderborn Langer Tom 2   Książka 32,93 zł
Tajemnica domu Uklejów   Książka 37,99 zł

Badania marketingowe w twojej firmie

książka

Wydawnictwo PWE Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne
Oprawa miękka
  • Dostępność niedostępny

Opis produktu:

Badania marketingowe- prowadzone lub zlecone przez firmy i różne instytucje - dostarczają decydentom informacji zastępujących intuicję i rutynowe doświadczenie, które może być zawodne. Ponieważ w opartej na konkurencji gospodarce rynkowej dokonywanie takich badań jest wręcz konieczne, istnieje duże zapotrzebowanie na poradniki z tej dziedziny. PWE wychodząc naprzeciw oczekiwaniom, przekazuje do rąk Czytelników książkę dotyczącą metod i technik stosowanych w badaniach marketingowych. Treścią książkisą kolejne etapy procesu badawczego: projektowanie badań, konstruowanie instrumentów pomiaru, zbieranie danych ze źródeł wtórnych i pierwotnych (ankiety, wywiady, obserwacje), redukcja i analiza danych, prezentacja i ocena wyników oraz zagadnienia związane z organizacją badań marketingowych, w tym omówienie działalności firm badawczych na świecie i w Polsce. Książka przeznaczona dla studentów i pracowników naukowych.
S
Szczegóły
Dział: Książki
Wydawnictwo: PWE Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne
Oprawa: miękka
Wprowadzono: 15.01.2007

RECENZJE - książki - Badania marketingowe w twojej firmie

4.7/5 ( 3 oceny )
  • 5
    2
  • 4
    1
  • 3
    0
  • 2
    0
  • 1
    0