Badania marketingowe w twojej firmie - George E. Breen - Książka | Gandalf.com.pl
Ulubione
Kategorie

Badania marketingowe w twojej firmie

książka

Badania marketingowe w twojej firmie - opis produktu:

Badania marketingowe- prowadzone lub zlecone przez firmy i różne instytucje - dostarczają decydentom informacji zastępujących intuicję i rutynowe doświadczenie, które może być zawodne. Ponieważ w opartej na konkurencji gospodarce rynkowej dokonywanie takich badań jest wręcz konieczne, istnieje duże zapotrzebowanie na poradniki z tej dziedziny. PWE wychodząc naprzeciw oczekiwaniom, przekazuje do rąk Czytelników książkę dotyczącą metod i technik stosowanych w badaniach marketingowych. Treścią książkisą kolejne etapy procesu badawczego: projektowanie badań, konstruowanie instrumentów pomiaru, zbieranie danych ze źródeł wtórnych i pierwotnych (ankiety, wywiady, obserwacje), redukcja i analiza danych, prezentacja i ocena wyników oraz zagadnienia związane z organizacją badań marketingowych, w tym omówienie działalności firm badawczych na świecie i w Polsce. Książka przeznaczona dla studentów i pracowników naukowych.

Książka Badania marketingowe w twojej firmie pochodzi z wydawnictwa PWE Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne. Autorami książki są George E. Breen, Albert B. Blankenship. Należy do gatunków: nauki społeczne, ekonomia i biznes. Książka Badania marketingowe w twojej firmie liczy 245 stron. Jej wymiary to 193 x 253.
S
Szczegóły

Recenzje
image Nie wiesz, czy kupić? Sprawdź recenzje
Książka
Badania marketingowe w twojej firmie

4.7/5 ( 3 oceny )
    5
    2
    4
    1
    3
    0
    2
    0
    1
    0

Zaloguj się i napisz recenzję na min. 700 znaków. Akceptując regulamin bierzesz udział w cotygodniowym plebiscycie. Do wygrania kupon 50 PLN i 15 punktów klienta.

imię, nazwisko lub nick:
Twoja ocena:
Twoja recenzja:
Wprowadź tekst z obrazka:

W przypadku naruszenia Regulaminu Twój wpis zostanie usunięty.

Podobał Ci się ten tytuł? Zainspirował Cię? A może nie zgadzasz sie z autorem, opowiedz nam o tym, opisz swoje doznania związane z lekturą.