Badania marketingowe w twojej firmie
książka
Wydawnictwo PWE Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne |
Oprawa miękka |
Opis produktu:
Badania marketingowe- prowadzone lub zlecone przez firmy i różne instytucje - dostarczają decydentom informacji zastępujących intuicję i rutynowe doświadczenie, które może być zawodne. Ponieważ w opartej na konkurencji gospodarce rynkowej dokonywanie takich badań jest wręcz konieczne, istnieje duże zapotrzebowanie na poradniki z tej dziedziny. PWE wychodząc naprzeciw oczekiwaniom, przekazuje do rąk Czytelników książkę dotyczącą metod i technik stosowanych w badaniach marketingowych. Treścią książkisą kolejne etapy procesu badawczego: projektowanie badań, konstruowanie instrumentów pomiaru, zbieranie danych ze źródeł wtórnych i pierwotnych (ankiety, wywiady, obserwacje), redukcja i analiza danych, prezentacja i ocena wyników oraz zagadnienia związane z organizacją badań marketingowych, w tym omówienie działalności firm badawczych na świecie i w Polsce. Książka przeznaczona dla studentów i pracowników naukowych.
Szczegóły |
Dział: | Książki |
Wydawnictwo: | PWE Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne |
Oprawa: | miękka |
Wprowadzono: | 15.01.2007 |