Książkowe bestsellery z tych samych kategorii

Przyjaciółka   Książka 37,28 zł
Paderborn Langer Tom 2   Książka 32,93 zł
Tajemnica domu Uklejów   Książka 37,49 zł

Badania marketingowe na rynku business - to - business

książka

Wydawnictwo Oficyna Ekonomiczna
Oprawa miękka
  • Dostępność niedostępny

Opis produktu:

Przedsiębiorstwa, decydując się na przeprowadzenie badań marketingowych na rynku business-to-business, stają przed problemem, jaką metodę badawczą przyjąć, by zdobyć potrzebne informacje w jak najkrótszym czasie i ponieść jak najmniejsze koszty. Aby dokonać właściwego wyboru, muszą dysponować wiedzą na temat specyfiki badań na tym rynku. Autorzy książki dzielą się doświadczeniami na temat wykorzystania internetowych i tradycyjnych metod zbierania danych w firmach na rynku business-to-business. Opierają się między innymi na wynikach przeprowadzonych przez siebie badań, w których uczestniczyli menedżerowie sprzedaży i marketingu. W książce omówiono: # specyfikę badań marketingowych na rynku business-to-business, # problemy pojawiające się w trakcie projektowania badań i sposoby ich rozwiązywania, # klasyfikację dostępnych technik badawczych ze wskazaniem ich wad i zalet, # zasady projektowania instrumentu pomiarowego (kwestionariusza, scenariusza), # sposoby nawiązywania kontaktów z respondentami w ramach wywiadów i badań ankietowych, # metody obserwacji i eksperymentu, # zasady przeprowadzania zogniskowanych wywiadów grupowych, # sposoby zaawansowanego przeszukiwania zasobów Internetu, # kryteria stosowane podczas oceny wartości zebranych danych, # metody przetwarzania i prezentacji wyników badań, # aspekty organizacyjne badań marketingowych.
S
Szczegóły
Dział: Książki
Wydawnictwo: Oficyna Ekonomiczna
Oprawa: miękka
Wprowadzono: 15.01.2007

RECENZJE - książki - Badania marketingowe na rynku business - to - business

4.4/5 ( 5 ocen )
  • 5
    3
  • 4
    1
  • 3
    1
  • 2
    0
  • 1
    0