Książkowe bestsellery z tych samych kategorii

BADANIA MARKETINGOWE - METODY I TECHNIKI

książka

Wydawnictwo PWE Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne
Oprawa miękka
  • Dostępność niedostępny

Opis produktu:

Projektowanie badania marketingowego- budowa instrumentu pomiarowego- zbieranie danych ze źródeł wtórnych i pierwotnych- redukcja i analiza danych- prezentacja i ocena wyników badania marketingowego- zagadnienia związane z organizacją badań marketingowych, w tym omówienie działalności firm badawczych na świecie i w Polsce.
S
Szczegóły
Dział: Książki
Wydawnictwo: PWE Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne
Oprawa: miękka
Wprowadzono: 18.03.2004

RECENZJE - książki - BADANIA MARKETINGOWE - METODY I TECHNIKI

4.1/5 ( 11 ocen )
  • 5
    7
  • 4
    1
  • 3
    1
  • 2
    1
  • 1
    1