BADANIA MARKETINGOWE - METODY I TECHNIKI - Stanisław Kaczmarczyk - Książka | Gandalf.com.pl
Ulubione
Kategorie

BADANIA MARKETINGOWE - METODY I TECHNIKI

książka

BADANIA MARKETINGOWE - METODY I TECHNIKI - opis produktu:

Projektowanie badania marketingowego- budowa instrumentu pomiarowego- zbieranie danych ze źródeł wtórnych i pierwotnych- redukcja i analiza danych- prezentacja i ocena wyników badania marketingowego- zagadnienia związane z organizacją badań marketingowych, w tym omówienie działalności firm badawczych na świecie i w Polsce.

Książka BADANIA MARKETINGOWE - METODY I TECHNIKI pochodzi z wydawnictwa PWE Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne. Autorem książki jest Stanisław Kaczmarczyk. Książka BADANIA MARKETINGOWE - METODY I TECHNIKI liczy 410 stron. Jej wymiary to 160x240.
S
Szczegóły

Książkowe bestsellery z tych samych kategorii

  • -30%
Niespokojne niebo Tom 3 miękka
31,50 zł 44.99
Wysyłamy jutro
Dodaj do koszyka
  • -33%
Mój książę. Bridgertonowie Tom 1 miękka
26,73 zł 39.90
Wysyłamy jutro
Dodaj do koszyka
  • -22%
Baśń o wężowym sercu albo wtóre słowo o Jakóbie Szeli twarda
35,02 zł 44.89
Wysyłamy jutro
Dodaj do koszyka
  • -23%
  • -35%
Powrót do Jedwabnego 2 miękka
29,18 zł 44.90
Wysyłamy jutro
Dodaj do koszyka

Recenzje
image Nie wiesz, czy kupić? Sprawdź recenzje
Książka
BADANIA MARKETINGOWE - METODY I TECHNIKI

4.1/5 ( 11 ocen )
    5
    7
    4
    1
    3
    1
    2
    1
    1
    1

Zaloguj się i napisz recenzję na min. 700 znaków. Akceptując regulamin bierzesz udział w cotygodniowym plebiscycie. Do wygrania kupon 50 PLN i 15 punktów klienta.

imię, nazwisko lub nick:
Twoja ocena:
Twoja recenzja:
Wprowadź tekst z obrazka:

W przypadku naruszenia Regulaminu Twój wpis zostanie usunięty.

Podobał Ci się ten tytuł? Zainspirował Cię? A może nie zgadzasz sie z autorem, opowiedz nam o tym, opisz swoje doznania związane z lekturą.