książka
Wydawnictwo Helion |
Oprawa miękka |
- Dostępność niedostępny
Opis produktu:
Globalna potęga marketingowa na szpilkach:* Damskie oblicze sukcesu
* Przedstawiciele handlowi w spódnicach
* Kobiecy marketing bezpośredni
* Wizerunek firmy w pełnym makijażu
* Receptury na kreatywność i innowacje.
Doświadczenia firmy AVON składają się na jedną z najciekawszych i najbardziej inspirujących historii w dziejach współczesnej gospodarki. Działająca od ponad stu lat, a na polskim rynku świętująca właśnie swoje piętnastolecie, firma AVON akceptuje ciągłą potrzebę zmian i dostosowywania się do rosnących oczekiwań klientek. Z jednej strony ma za sobą nieprawdopodobnie długą i piękną tradycję, czyli lata, podczas których kształtowała własną pozycję rynkową, a z drugiej nie zatraciła umiejętności dostosowywania się do aktualnych warunków i zdolności natychmiastowej asymilacji kulturowej, a także analizy nowych wzorców życia. Ta mikstura po prostu musi mieć zapach sukcesu.
AVON dał szansę kobietom. Firma postawiła na ukryte talenty i motywację tej części społeczeństwa, która w czasach rozwoju marki nie miała nawet możliwości głosowania. Przez te wszystkie lata -- z każdą kolejną sprzedaną szminką, pudrem i kremem do twarzy -- AVON pozwalał budować konsultantkom ich własną niezależność. Przy okazji sam rósł w siłę, zdobywał kolejne rynki, kształtował kulturę, angażował się w akcje charytatywne. Dowiedz się, na ile sposobów AVON uczynił świat piękniejszym:
* transformacja z firmy rodzinnej w potęgę międzynarodową,
* nowatorskie metody zarządzania,
* zmiany i rozszerzanie oferty,
* alternatywne formy dystrybucji,
* inwestycje w sieć i zespół pracowników,
* plany i metody motywacyjne,
* działalność non profit.
Szczegóły | |
Dział: | Książki |
Wydawnictwo: | Helion |
Oprawa: | miękka |
Okładka: | miękka |
Wprowadzono: | 01.04.2009 |