Autopromocja / Gitte Harter 18,70 zł | Książka w Gandalf.com.pl
Kategorie
  • image
  • image

Autopromocja (miękka)

czyli jak wykorzystać swoje atuty

książka

  • Wydawnictwo RM
  • Oprawa miękka
  • Ilość stron 128
  • GRATIS! Do każdego zamówienia zakładka mola książkowego!
  • Wysyłamy w 24h - 48h + czas dostawy

Autopromocja, czyli jak wykorzystać swoje atuty - opis produktu:

`Siedź w kącie, znajdą cię`? Nic z tego! Nawet największe talenty czy dokonania przepadną, jeśli nie zostaną odpowiednio zaprezentowane. Ale bez obaw: umiejętne przedstawienie swoich atutów i osiągnięć nie jest na szczęście kwestią genów - tego można się nauczyć, pod warunkiem, że to, co robimy, pozostaje w zgodzie z naszą osobowością. Podkreśl swoje atuty. Dzięki zamieszczonym w książce testom i ćwiczeniom dowiesz się, jakie są twoje mocne strony i w jaki sposób możesz poprawić swój wizerunek. Stosując techniki autopromocji opisane w tym poradniku, nauczysz się radzić sobie ze swoimi słabościami i błędami, jasno wyrażać swoje oczekiwania i cele oraz komunikować się z innymi w sposób jasny, otwarty i bezpośredni. To wszystko pomoże ci zyskać większy szacunek u szefa, klientów lub kolegów z pracy. Na licznych przykładach pokazano, jak w najrozmaitszych sytuacjach zawodowych przedstawiać własne osiągnięcia, umiejętności i przekonać innych do swojego zdania. Pokaż się z jak najlepszej strony!
S
Szczegóły
  • Dział: Książki
  • Kategoria: poradniki,  praca, biznes,  inne
  • Wydawnictwo: RM
  • Oprawa: miękka
  • Okładka: miękka
  • Wymiary: 163x209
  • Ilość stron: 128
  • ISBN: 9788381512312
  • Wprowadzono: 07.08.2019
  • RRecenzje
  • Książka
  • Autopromocja, czyli jak wykorzystać swoje atuty
Średnia ocena:
4.3
    2
    1
    1
    0
    0
Twoja ocena:
imię, nazwisko lub nick:
Twoja recenzja:
Wprowadź tekst z obrazka:

W przypadku naruszenia Regulaminu Twój wpis zostanie usunięty.

Uwaga!!! Nie jesteś zalogowany. zaloguj się by zgłosić recenzję do konkursu i mieć szansę na wygraną w cotygodniowym plebiscycie!


Podobał Ci się ten tytuł? Zainspirował Cię? A może nie zgadzasz sie z autorem, opowiedz nam o tym, opisz swoje doznania związane z lekturą.
image

Rekomendowane

  • -37%
Dom na wyspie

D. Milli

25,05 zł 39.77
Zapowiedź - 11.9.2019
  • -35%
Sto dni wdzięczności

A. Niemczynow

25,85 zł 39.77
Zapowiedź - 19.9.2019
  • -40%
Nie pozwól mu odejść

T. Kieres

23,89 zł 39.81
Zapowiedź - 19.9.2019
  • -25%
Kim byłbym bez ciebie?

G. Musso

11,20 zł 14.94
  • -25%
Gdański sen

J. Neugebauer

29,85 zł 39.81
  • -25%
Dziady Część 4

A. Mickiewicz

11,15 zł 14.87
  • -25%
Dziady Część 2

A. Mickiewicz

11,15 zł 14.87
  • -36%
Szpieg

D. Steel

25,55 zł 39.91
Zapowiedź - 30.11.2019

Ciekawe pomysły Gandalfa

  • Wypróbowaliście wszystkie modne diety, ćwiczyliście intensywnie i nadal zastanawiacie się, dlaczego nie możecie schudnąć? Jeśli tak, to ta książka jest dla was. Dr Sandra Cabot wyjaśnia WSZYSTKIE ukryte przyczyny nadwagi i tłumaczy, co należy zrobić, aby pozbywanie się nadwagi przyniosło trwały...

  • Kolejny - trzeci - tom z serii autopromocyjnej pt. Autopromocja, autoprezentacja, wizerunek w mediach masowych stanowi zbiór artykułów, które tym razem strategii kreowania wizerunku poszukują właśnie w mediach masowych. W tej niezwykle chłonnej przestrzeni dojrzeć można bowiem realizacje rozmaitych...

  • Autopromocja w przestrzeni publicznej stała się w ostatnich latach niezwykle sprawnym narzędziem działań zmierzających do osiągnięcia określonych celów zarówno przez rozmaite instytucje, jak i same jednostki. Jednak aby móc w sposób właściwy, a więc z określonym skutkiem, wypromować siebie czy...

  • Autopromocja w przestrzeni publicznej stała się w ostatnich latach niezwykle sprawnym narzędziem działań zmierzających do osiągnięcia określonych celów zarówno przez rozmaite instytucje, jak i same jednostki. Jednak aby móc w sposób właściwy, a więc z określonym skutkiem, wypromować siebie czy...

  • Autopromocja w przestrzeni publicznej stała się w ostatnich latach niezwykle sprawnym narzędziem działań zmierzających do osiągnięcia określonych celów zarówno przez rozmaite instytucje, jak i same jednostki. Jednak aby móc w sposób właściwy, a więc z określonym skutkiem, wypromować siebie czy...

  • Zasadniczym tematem tomu jest wieloaspektowe ujęcie dyskursu autopromocyjnego we współczesnych realiach. Prace znajdujące się w tym tomie starają się wypełnić lukę w studiach nad dynamicznie rozwijającym się w Polsce dyskursem autopromocyjnym. Wśród autorów znaleźli się językoznawcy, logopedzi,...