Audyt marketingowy / Wioleta Dryl 40,38 zł | Książka w Gandalf.com.pl
Kategorie
  • image

Audyt marketingowy (miękka)

książka

  • Wydawnictwo CeDeWu
  • Oprawa miękka
  • Ilość stron 222
  • GRATIS! Do każdego zamówienia zakładka mola książkowego!
  • Wysyłamy w 24h - 48h + czas dostawy

Audyt marketingowy - opis produktu:

Zarówno w teorii, jak i w praktyce funkcjonuje przekonanie, iż marketing jest tą dziedziną działalności, której efekty najtrudniej zmierzyć, a co za tym idzie, niezwykle trudno udowodnić jest zyskowność działań podejmowanych w tym zakresie. Podejście to w wielu przypadkach znajduje uzasadnienie. Marketing to filozofia działania, to orientacja przedsiębiorstwa ukierunkowana nie tylko na zysk, ale również, a nawet przede wszystkim na klienta, jego potrzeby, pragnienia. Próba zupełnego wyizolowania działań marketingowych od pozostałych dziedzin działalności organizacji jest z góry skazana na porażkę.

Czy w związku z tym jednoznaczne wskazanie efektów inwestycji marketingowych również nie jest możliwe? Teoria dostarcza praktykom gospodarczym bardzo szerokiego instrumentarium z zakresu kontroli marketingowej. Zasadniczą wadą tychże narzędzi jest jednak wycinkowe, fragmentaryczne traktowanie działań podejmowanych w zakresie marketingu. Żadne spośród dostępnych od niedawna narzędzi kontroli nie traktuje działalności marketingowej, zwłaszcza jej efektów, jako złożonego problemu, wymagającego kompleksowego podejścia. Istnieje jednak narzędzie, które umożliwia dokonanie wszechstronnej, kompleksowej analizy działalności marketingowej. Jest to audyt marketingowy.

Książka dostarcza wiedzę niezbędną do efektywnego stosowania audytu marketingowego. Zawiera m.in. analizę:
- obszarów działalności organizacji podlegających audytowi,
- metod i narzędzi stosowanych w audycie,
- miejsca audytu marketingowego w systemie kontroli marketingowej oraz pośród innych rodzajów audytu,
- relacji między kontrolą, controllingiem i audytem marketingowym,
- stopnia wykorzystania audytu jako narzędzia kontroli marketingowej w polskich przedsiębiorstwach.
S
Szczegóły
  • Dział: Książki
  • Kategoria: nauki społeczne,  ekonomia i biznes
  • Wydawnictwo: CeDeWu
  • Oprawa: miękka
  • Okładka: miękka
  • Wymiary: 165x235
  • Ilość stron: 222
  • ISBN: 978-83-8102-148-7
  • Wprowadzono: 23.11.2010

Książkowe bestsellery z tych samych kategorii

  • -32%
Dynastia Miziołków

J. Olech

20,29 zł 29.83
  • -34%
Marzycielka

K. Michalak

26,25 zł 39.77
  • -33%
Seksuolożki. Sekrety gabinetów

M. Szarejko

26,69 zł 39.84
  • -41%
Pacjentka

A. Michaelides
23,49 zł 39.82

  • -38%
Złota klatka

C. Lackberg

24,69 zł 39.82
  • -30%
Zjazd absolwentów

G. Musso

27,09 zł 38.69
  • RRecenzje
  • Książka
  • Audyt marketingowy
Średnia ocena:
4.3
    7
    2
    1
    0
    1
Twoja ocena:
imię, nazwisko lub nick:
Twoja recenzja:
Wprowadź tekst z obrazka:

W przypadku naruszenia Regulaminu Twój wpis zostanie usunięty.

Uwaga!!! Nie jesteś zalogowany. zaloguj się by zgłosić recenzję do konkursu i mieć szansę na wygraną w cotygodniowym plebiscycie!


Podobał Ci się ten tytuł? Zainspirował Cię? A może nie zgadzasz sie z autorem, opowiedz nam o tym, opisz swoje doznania związane z lekturą.
image

Rekomendowane

  • -25%
Meandry losu Tom 5: Non Omnis Moriar

Niwen

33,60 zł 44.80
  • -37%
Dom na wyspie

D. Milli

25,05 zł 39.77
Zapowiedź - 11.9.2019
  • -35%
Sto dni wdzięczności

A. Niemczynow
25,85 zł 39.77
Zapowiedź - 19.9.2019

  • -40%
Nie pozwól mu odejść

T. Kieres

23,89 zł 39.81
Zapowiedź - 19.9.2019
  • -25%
Kim byłbym bez ciebie?

G. Musso

11,20 zł 14.94

Ciekawe pomysły Gandalfa

  • Książka prezentuje teoretyczne zagadnienia audytu wewnętrznego na podstawie studiów literatury krajowej i zagranicznej. Zawiera również, w formie załączników, kartę audytu i dokumentację zadania audytowego, udostępnione przez Wydział Kontroli i Audytu Wewnętrznego w Gminie Miasto Szczecin....

  • Publikacja w przystępny sposób prezentuje najistotniejsze zagadnienia związane z realizacją projektów współfinansowanych z funduszy strukturalnych Unii Europejskiej. Autor szczególną uwagę zwraca na tryby przeprowadzania kontroli oraz błędy i nieprawidłowości popełniane podczas realizacji...

  • 44.89 zł
    32.32 zł

    Audyt to reporterska wyprawa, której podejmuje się Jacek Hugo-Bader. Autor chce poznać losy tych, o których czytali w gazetach wszyscy Polacy i sprawdzić, jak zmieniło się ich życie. Jacek Hugo-Bader to znany dziennikarz, który podjął się trudnego zadania. Postanowił on wyruszyć w głąb kraju,...

  • Publikacja ma rozwiniętą część teoretyczną i trzy studia przypadków. Jeden z nich dotyczy firmy zagrożonej i nie zdolnej do kontynuowania działalności w warunkach dotychczasowego zarządzania kapitałami, których nie posiada. Druga firma o dobrej kondycji finansowej posiada warunki do kontynuowania...

  • 34.44 zł
    29.27 zł

    Janoszowie okazali się pospolitymi kryminalistami, Stefan to sam wierzchołek grypsery, Fala jest uważany za jednego z najgroźniejszych, za to Wiesława Piszczyk, porywając dziecko, uważała, że wymierza sprawiedliwość. Andrzeja Harmonowicza napadła niedźwiedzica, Sławek Sztejter założył się o litra,...

  • Publikacja w przystępny sposób prezentuje najistotniejsze zagadnienia związane z realizacją projektów współfinansowanych z funduszy strukturalnych Unii Europejskiej. Autor szczególną uwagę zwraca na tryby przeprowadzania kontroli oraz błędy i nieprawidłowości popełniane podczas realizacji...