Aplikacje 3D Przewodnik po HTML5, WebGL i CSS3
O Akcji
Akcja Podziel się książką skupia się zarówno na najmłodszych, jak i tych najstarszych czytelnikach. W jej ramach możesz przekazać książkę oznaczoną ikoną prezentu na rzecz partnerów akcji, którymi zostali Fundacja Dr Clown oraz Centrum Zdrowego i Aktywnego Seniora. Akcja potrwa przez cały okres Świąt Bożego Narodzenia, aż do końca lutego 2023.
Dowiedz się więcej
książka
Wydawnictwo Helion |
Oprawa miękka |
Liczba stron 344 |
- Dostępność niedostępny
-
Opis produktu:
Twój przewodnik po grafice 3D w HTML!
Do niedawna wyświetlanie zaawansowanej grafiki 3D w przeglądarce internetowej wymagało zainstalowania dodatkowych wtyczek oraz poznawania nowych narzędzi. Dzięki HTML5 i WebGL te czasy powoli odchodzą w niepamięć! Teraz możesz wykorzystać niesamowite możliwości tego duetu, by zaskoczyć użytkowników atrakcyjnymi efektami 3D!
Ta wyjątkowa książka została w całości poświęcona właśnie zagadnieniom związanym z grafiką 3D w przeglądarce internetowej. Sięgnij po nią i przekonaj się, jak wykorzystać API WebGL do renderowania trójwymiarowej grafiki w czasie rzeczywistym. W kolejnych rozdziałach poznasz bibliotekę języka JavaScript Three.js, która w znaczący sposób ułatwia życie programisty. Informacje zawarte w dalszych rozdziałach pozwolą Ci skorzystać z zaawansowanych efektów w CSS3 i tworzyć animacje trójwymiarowe. Zaznajomisz się też z detalami tworzenia aplikacji dla urządzeń mobilnych. Twoją uwagę z pewnością przykuje przegląd narzędzi do tworzenia trójwymiarowych modeli i animacji zarówno tych klasycznych, jak i tych online. Książka ta jest doskonałą lekturą dla wszystkich deweloperów chcących wzbogacić swój warsztat o elementy grafiki 3D.
Dzięki tej książce:
zapoznasz się z podstawami teorii dla grafiki 3D
poznasz API WebGL
wykorzystasz bibliotekę Three.js w codziennej pracy
odkryjesz narzędzia przydatne w codziennej pracy
jeszcze bardziej uatrakcyjnisz Twoją stronę
Poznaj potencjał HTML5 w zakresie grafiki 3D!
`Tony Parisi od samego początku wiedzie prym w dziedzinie rewolucyjnych rozwiązań pozwalających zagościć interaktywnym aplikacjom trójwymiarowym w internecie. Jego nowa książka zawiera dogłębne informacje na temat tych technologii oraz tworzenia najnowocześniejszych trójwymiarowych aplikacji naprawdę działających w aktualnie dostępnych przeglądarkach`.
- Neil Trevett
wiceprezes ds. treści mobilnej w firmie NVIDIA i prezes organizacji Khronos Group
Szczegóły |
Dział: | Książki |
Wydawnictwo: | Helion |
Oprawa: | miękka |
Okładka: | miękka |
Wymiary: | 168x237 |
Liczba stron: | 344 |
ISBN: | 978-83-246-9668-0 |
Wprowadzono: | 14.11.2014 |
Zaloguj się i napisz recenzję - co tydzień do wygrania kod wart 50 zł, darmowa dostawa i punkty Klienta.