rozwiń
rozwiń
zwiń
zwiń
wpisz minimum 3 znaki

Wybierz z dostępnych produktów

Biblioteka Strategiczna Tom 1

M. Nagielski

książka (miękka)

44,00 zł taniej -16%

INTELIGENCJA STRATEGICZNA Jak stworzyć ...

J. Wells

książka (twarda)

37,17 zł taniej -17%

Rosyjska myśl strategiczna i potencjał ...

P. Mickiewicz

ebook, multiformat: mobi, epub

37,52 zł taniej -20%

ANALIZA STRATEGICZNA PRZEDSIĘBIORSTWA
ocena: 6, głosów: 27
 
powiększenie

Fragmenty

przeczytaj fragment książki
ANALIZA STRATEGICZNA PRZEDSIĘBIORSTWA

Spis treści

Wprowadzenie


1. Analiza strategiczna - zakres i wykorzystanie
Pojęcie, geneza i rozwój analizy strategicznej
Użytkownicy analizy strategicznej
Metodyka planowania strategicznego
Zakres analizy strategicznej


2. Analiza makrootoczenia
Makrootoczenie i jego składniki
Analiza makrootoczenia
Metody scenariuszowe


3. Analiza otoczenia konkurencyjnego
Zakres i cele analizy otoczenia konkurencyjnego
Analiza "pięciu sił" M.E. Portera
Analiza grup strategicznych w sektorze
Punktowa ocena atrakcyjności sektora
Profil ekonomiczny sektora
Analiza gron (klastrów)
Krzywa doświadczeń
Analiza potencjału globalizacyjnego sektora


4. Analiza potencjału strategicznego przedsiębiorstwa
Sposoby badania potencjału strategicznego
Bilans strategiczny przedsiębiorstwa
Analiza kluczowych czynników sukcesu
Analiza łańcucha wartości
Cykl życia produktu i technologii
Metody portfelowe
Analiza zasobów przedsiębiorstwa


5. Ocena pozycji strategicznej przedsiębiorstwa
Portfelowe metody oceny pozycji strategicznej przedsiębiorstwa
Analiza SWOT


Aneks
Bibliografia

ANALIZA STRATEGICZNA PRZEDSIĘBIORSTWA (miękka)

książka

Wydawnictwo: PWE Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne

Oprawa: miękka

Ilość stron: 244

Dostępność: niedostępny

Nasza cena: 49,94

Cena detaliczna: 56,75

U nas taniej o 12%

dodaj do przechowalni dodaj do listy życzeń

Przy zakupie 5 egz.
Cena hurtowa:

45,40

Powrót Darmowa wysyłka dla zamówień od 99zł. SPRAWDŹ!
  • Opis

  • Szczegółowe informacje

  • Recenzje (0)

ANALIZA STRATEGICZNA PRZEDSIĘBIORSTWA - opis produktu:

Umiejętne stosowanie metod analizy strategicznej pozwala ocenić szanse przedsiębiorstwa na rynku i przewidzieć czyhające na nie zagrożenia. Dzięki temu można ograniczyć ryzyko błędnych decyzji, aby lepiej sobie radzić na silnie konkurencyjnych rynkach. W podręczniku zostały przedstawione metody analizy strategicznej najczęściej stosowane w zarządzaniu strategicznym. Są to metody służące do analizy makrootoczenia, otoczenia konkurencyjnego oraz sytuacji wewnętrznej przedsiębiorstwa. Szczegółowo została przedstawiona analiza SWOT, pozwalająca zbadać wnętrze organizacji i jej otoczenie konkurencyjne. Cennym uzupełnieniem podręcznika są zestawy ćwiczeń, uczące samodzielnego wykonywania analizy strategicznej. Podręcznik jest przeznaczony dla studentów kierunków ekonomicznych w wyższych uczelniach różnych typów, uczestników kursów doskonalących umiejętności menedżerskie, a także przedsiębiorców i menedżerów.

ANALIZA STRATEGICZNA PRZEDSIĘBIORSTWA - szczegółowe informacje:

Dział: Książki
Wydawnictwo: PWE Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne
Oprawa:miękka
Okładka:miękka
Wymiary:160x235
Ilość stron:244
ISBN:978-83-208-1824-6
Wprowadzono: 03.06.2009
i zgarniaj nagrody napisz recenzję

ANALIZA STRATEGICZNA PRZEDSIĘBIORSTWA - recenzje klientów


Podobał Ci się ten tytuł? Zainspirował Cię? A może nie zgadzasz sie z autorem, opowiedz nam o tym, opisz swoje doznania związane z lekturą.
10.00

Książkowe bestsellery z tych samych kategorii

Obcym alfabetem. Jak ludzie Kremla i ...

G. Rzeczkowski

książka (miękka)

25,85 zł taniej -35%

Wiedźmin Tom 1-8 Komplet

A. Sapkowski

książka (pakiet)

224,99 zł taniej -25%

Nietoperz i suszone cytryny

M. Meller

książka (miękka)

25,89 zł taniej -35%

Odbiorę ci wszystko

R. Lillegraven

książka (miękka)

25,79 zł taniej -35%

Maria Romanowska, Grażyna Gierszewska - przeczytaj też

Ciekawe pomysły Gandalfa

książka

40.57 zł

taniej -17%

Analiza fundamentalna Wykorzystanie na rynku...

Szczególne miejsce w procesie racjonalizacji decyzji na rynku kapitałowym ma analiza fundamentalna, polegająca na badaniu fundamentów działalności przedsiębiorstwa, zarówno w aspekcie finansowym, jak i niefinansowym. Analiza fundamentalna opiera się na założeniu, iż ceny walorów na giełdzie, powinny kształtować się adekwatnie do jej wskazań. Z tego też...

książka

44.88 zł

taniej -10%

Analiza techniczna Średnie ruchome, wskaźniki i...

Książka stanowi kompendium oscylatorów i wskaźników analizy technicznej, a także średnich ruchomych. Przedstawione zostały podstawy systemów transakcyjnych. Liczne przykłady, ukazują zastosowanie wskaźników i oscylatorów do analizowania wykresów cen aktywów, notowanych na rynkach finansowych.

książka

44.80 zł

taniej -0%

Analiza fundamentalna Standing finansowy i ...

Publikacja poświęcona jest analizie fundamentalnej przedsiębiorstwa pojmowanej jako proces badania rynku kapitałowego w oparciu o dane fundamentalne pochodzące ze spółki i rynku dla potrzeb oszacowania wartości wewnętrznej akcji. Składa się z trzech rozdziałów o charakterze merytoryczno-metodycznym, w których główny nacisk położono na problemy wykorzystania...

ebook

7.18 zł

taniej -20%

Analiza porównawcza oligodendrocytów w ...

W budowie układu nerwowego człowieka i zwierząt oprócz neuronów uczestniczy również tkanka glejowa zwana neuroglejem. Oligodendrocyty (OLGs) obecne w substancji białej i szarej ośrodkowego układu nerwowego (OUN) są niewielkimi komórkami ze skąpą ilością wypustek, regularnym jądrem komórkowymi oraz typowymi organelami komórkowymi w cytoplazmie. Dość długo...

Brak list życzeń:

Utwórz

zamówienie tradycyjne
Brak produktów w koszyku
Brak produktów w koszyku

2.99

14.99

2.99

1.98

8.99

2.35

2.84

Łączna wartość zamówienia: 0 zł0 zł
Dostawa i płatność › Płatność › przejdź do koszyka
rozwiń
Wpisz numer
Swojego zamówienia (xxxxxx/rrrr)
Sprawdź

Powiadom kiedy produkt będzie dostępny

Wpisz swój adres e-mail: