Analiza satysfakcji i lojalności klientów bankowych - Przemysław Stodulny - Książka | Gandalf.com.pl
Ulubione
Kategorie
odsłuchaj fragment

Analiza satysfakcji i lojalności klientów bankowych

książka

Analiza satysfakcji i lojalności klientów bankowych - opis produktu:

Autor książki na podstawie prowadzonych badań i analiz sformułował ważne wnioski dotyczące strategii marketingowej banków mających zwiększać ich konkurencyjność oraz przedstawił rezultaty metodyczne związane z problemem pomiaru jakości usług, satysfakcji i lojalności klientów. - prof. zw. dr hab. Ewa Bogacka-Kisiel.

Książka Analiza satysfakcji i lojalności klientów bankowych pochodzi z wydawnictwa CeDeWu. Autorem książki jest Przemysław Stodulny. Książka Analiza satysfakcji i lojalności klientów bankowych liczy 228 stron. Jej wymiary to 170x240. Publikacja dostępna jest również w formie elektronicznej.
S
Szczegóły
  • Dział: Książki
  • Wydawnictwo: CeDeWu
  • Oprawa: miękka
  • Wymiary: 170x240
  • Ilość stron: 228
  • ISBN: 9788375560251
  • Wprowadzono: 13.09.2006

Książkowe bestsellery z tych samych kategorii

  • -36%
Halny Cykl: Komisarz Forst, Tom 6 miękka
27,46 zł 42.90
Dodaj do koszyka
  • -36%
Diuna Kroniki Diuny Tom 1 miękka
25,54 zł 39.90
Dodaj do koszyka
  • -36%
Histeria miękka
25,54 zł 39.90
Dodaj do koszyka
  • -40%
27 śmierci Toby`ego Obeda miękka
25,14 zł 41.90
Dodaj do koszyka
Dodruk - 28.10.2020

Recenzje
image Nie wiesz, czy kupić? Sprawdź recenzje
Książka
Analiza satysfakcji i lojalności klientów bankowych

4/5 ( 2 oceny )
    5
    1
    4
    0
    3
    1
    2
    0
    1
    0

Zaloguj się i napisz recenzję na min. 700 znaków. Akceptując regulamin bierzesz udział w cotygodniowym plebiscycie. Do wygrania kupon 50 PLN i 15 punktów klienta.

imię, nazwisko lub nick:
Twoja ocena:
Twoja recenzja:
Wprowadź tekst z obrazka:

W przypadku naruszenia Regulaminu Twój wpis zostanie usunięty.

Podobał Ci się ten tytuł? Zainspirował Cię? A może nie zgadzasz sie z autorem, opowiedz nam o tym, opisz swoje doznania związane z lekturą.