Analiza danych marketingowych. Problemy, metody, przykłady

książka

Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu
Oprawa miękka
  • Dostępność niedostępny

Opis produktu:

Prezentowany skrypt jest poświęcony zagadnieniom związanym z badaniami marketingowymi. Przedstawia formalne podejście do problemu planowania badań oraz wskazuje możliwości technicznych rozwiązań i analizy danych.
Książka przeznaczona jest w głównej mierze dla studentów uczestniczących m.in. w kursach: Metody analizy rynku, Badania rynkowe i marketingowe, Ekonometryczne modelowanie danych rynkowych, Modelowanie na podstawie danych jakościowych, Analiza rynku, Komputerowe wspomaganie marketingu. Zaprezentowane metody i ich aplikacje mogą być również źródłem szerokiej wiedzy dla pracowników naukowych i praktyków, których zainteresowania skupiają się na zastosowaniach metod statystyki jedno- i wielowymiarowej w badaniach markeingowych.
S
Szczegóły
Dział: Książki
Wydawnictwo: Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu
Oprawa: miękka
Wprowadzono: 13.03.2007

RECENZJE - książki - Analiza danych marketingowych. Problemy, metody, przykłady

4.6/5 ( 10 ocen )
  • 5
    8
  • 4
    1
  • 3
    0
  • 2
    1
  • 1
    0