Analiza danych marketingowych. Problemy, metody, przykłady - Agnieszka Stanimir - Książka | Gandalf.com.pl
Ulubione
Kategorie

Analiza danych marketingowych. Problemy, metody, przykłady

książka

Analiza danych marketingowych. Problemy, metody, przykłady - opis produktu:

Prezentowany skrypt jest poświęcony zagadnieniom związanym z badaniami marketingowymi. Przedstawia formalne podejście do problemu planowania badań oraz wskazuje możliwości technicznych rozwiązań i analizy danych.
Książka przeznaczona jest w głównej mierze dla studentów uczestniczących m.in. w kursach: Metody analizy rynku, Badania rynkowe i marketingowe, Ekonometryczne modelowanie danych rynkowych, Modelowanie na podstawie danych jakościowych, Analiza rynku, Komputerowe wspomaganie marketingu. Zaprezentowane metody i ich aplikacje mogą być również źródłem szerokiej wiedzy dla pracowników naukowych i praktyków, których zainteresowania skupiają się na zastosowaniach metod statystyki jedno- i wielowymiarowej w badaniach markeingowych.

Książka Analiza danych marketingowych. Problemy, metody, przykłady pochodzi z wydawnictwa Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu. Autorem książki jest Agnieszka Stanimir. Należy do gatunków: nauki społeczne, ekonomia i biznes. Książka Analiza danych marketingowych. Problemy, metody, przykłady liczy 293 stron. Jej wymiary to 166x237.
S
Szczegóły

Recenzje
image Nie wiesz, czy kupić? Sprawdź recenzje
Książka
Analiza danych marketingowych. Problemy, metody, przykłady

4.6/5 ( 10 ocen )
  • 5
    8
  • 4
    1
  • 3
    0
  • 2
    1
  • 1
    0

Zaloguj się i napisz recenzję na min. 700 znaków. Akceptując regulamin bierzesz udział w cotygodniowym plebiscycie. Do wygrania kupon 50 PLN i 15 punktów klienta.

imię, nazwisko lub nick:
Twoja ocena:
Twoja recenzja:
Wprowadź tekst z obrazka:

W przypadku naruszenia Regulaminu Twój wpis zostanie usunięty.

Podobał Ci się ten tytuł? Zainspirował Cię? A może nie zgadzasz sie z autorem, opowiedz nam o tym, opisz swoje doznania związane z lekturą.