American Politics. Media and Elections - Tomasz Płudowski - Książka | Gandalf.com.pl
Ulubione
Kategorie

American Politics. Media and Elections

książka

  • Wydawnictwo Adam Marszałek
  • Oprawa miękka
  • Ilość stron 466
  • GRATIS! Do każdego zamówienia zakładka mola książkowego!
  • Dostępność niedostępny
  • Okazje na książki w promocji!

American Politics. Media and Elections - opis produktu:

Czołowi amerykaniści analizują aktualne zagadnienia cywilizacji amerykańskiej, takie jak: wyzwania przywództwa amerykańskiego, amerykańska polityka zagraniczna, konflikt transatlantycki, religijność Amerykanów, liberalizm, rosnąca rola wyborców latynoskich, reakcje międzynarodowe na wybory prezydenckie 2004 roku, komunikacja polityczna w wyborach oraz rola reklamy telewizyjnej, blogów, debat i badań opinii publicznej w kampanii prezydenckiej, różnice w przekazie dziennikarskim pomiędzy stanami "niebieskimi" i "czerwonymi', działalność niezależnych grup poparcia typu MoveOn.org, współpraca między prezydentem i Kongresem w trakcie kohabitacji (Clinton) oraz w okresie dominacji jednej partii (Bush), rola pierwszej damy czy wreszcie przedstawienie współczesnych kampanii politycznych w filmie hollywodzkim. Tom niezbędny dla studentów i badaczy amerykanistyki, politologii, stosunków międzynarodowych i komunikacji społecznej.

Książka American Politics. Media and Elections pochodzi z wydawnictwa Adam Marszałek. Autorem książki jest Tomasz Płudowski. Należy do gatunków: nauki społeczne, polityka. Książka American Politics. Media and Elections liczy 466 stron. Jej wymiary to 170x240.
S
Szczegóły

Książkowe bestsellery z tych samych kategorii

RECENZJE - Książka - American Politics. Media and Elections

Zaloguj się i napisz recenzję - co tydzień do wygrania kod wart 50 zł, darmowa dostawa i punkty Klienta.

4.4/5 ( 5 ocen )
  • 5
    4
  • 4
    0
  • 3
    0
  • 2
    1
  • 1
    0

Wpisz swoje imię lub nick:
Oceń produkt:
Napisz oryginalną recenzję: