Akredytacja w niemieckim szkolnictwie wyższym - Krzysztof Szewior - Książka | Gandalf.com.pl
Ulubione
Kategorie

Akredytacja w niemieckim szkolnictwie wyższym (miękka)

Zarys zagadnienia

książka

  • Wydawnictwo Aspra JR F.H.U.
  • Oprawa miękka
  • Ilość stron 384
  • GRATIS! Do każdego zamówienia zakładka mola książkowego!
  • Wysyłamy w 24h - 48h + czas dostawy

Akredytacja w niemieckim szkolnictwie wyższym, Zarys zagadnienia - opis produktu:

Szanowny Czytelniku, w książce tej - w niemieckim kontekście - zawarte są pytania i próby odpowiedzi odnoszące się do:
- jakości kształcenia, ewaluacji i akredytacji w szkolnictwie wyższym;
- agencji akredytacyjnych oraz rynku akredytacyjnego w kontekście europejskiego obszaru szkolnictwa wyższego i procesów globalnych;
- związku między narodowym systemem akredytacji a strukturą państwa i modelem polityki szkolnictwa wyższego;
- ładu akredytacyjnego, celów polityki i praktyki akredytacyjnej w powiązaniu z modelem szkolnictwa wyższego i statusem szkół wyższych;
- zadań, kompetencji i instrumentów działania podmiotów akredytacyjnych;
- zdolności instytucji akredytacyjnych przyczyniania się do rozwoju kultury i systemów zapewniania jakości w szkołach wyższych, a także przyczyniania się do trwałego zapewniania i rozwoju nauczania o "dobrej jakości".

`Jako osiągnięcia badawcze ujęte przez Autora w monografii warto wskazać:
- szczegółową diagnozę procesu akredytacji w systemie szkolnictwa niemieckiego z całą jej złożonością struktury `landowej` i różnorodnością agencji akredytacyjnych;
- przybliżenie w szczegółowej i usystematyzowanej warstwie zasad oceny jakości kształcenia czy też akredytacji w systemie szkolnictwa niemieckiego na poziomie uczelni wyższych;
- znaczące wzbogacenie dorobku naukowego procesu akredytacyjnego, w tym oceny jakości kształcenia na poziomie szkolnictwa wyższego;
- wypełnienie luki w dorobku polskiej myśli akredytacyjnej czy też oceny jakości kształcenia, identyfikacji związku procesów akredytacyjnych w szkolnictwie wyższym z dyscypliną nauki o polityce publicznej, która to dyscyplina w zakresie polityki naukowej i kształcenia w Polsce ma również dorobek początkujący;
- otwarcie wielu pól badawczych przede wszystkim w analizach porównawczych systemu akredytacji w uczelniach niemieckich z państwami europejskimi czy też unijnym ogólnym modelem ewaluacyjnym jakości kształcenia;
- otworzenie dla praktyki akredytacyjnej wielu możliwości kreatywnego modelowania procedur dla pożytku publicznego".
- prof. zw. dr hab. Danuta Strahl, Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu

Książka Akredytacja w niemieckim szkolnictwie wyższym Zarys zagadnienia, pochodzi z wydawnictwa Aspra JR F.H.U.. Autorem książki jest Krzysztof Szewior. Należy do gatunków: nauki humanistyczne, pedagogika, dydaktyka. Książka Akredytacja w niemieckim szkolnictwie wyższym liczy 384 stron. Jej wymiary to 150x230. Oprawa jest miękka.
S
Szczegóły

Książkowe bestsellery z tych samych kategorii

Recenzje
image Nie wiesz, czy kupić? Sprawdź recenzje
Książka
Akredytacja w niemieckim szkolnictwie wyższym, Zarys zagadnienia

4.6/5 ( 5 ocen )
    5
    4
    4
    0
    3
    1
    2
    0
    1
    0

Zaloguj się i napisz recenzję na min. 700 znaków. Akceptując regulamin bierzesz udział w cotygodniowym plebiscycie. Do wygrania kupon 50 PLN i 15 punktów klienta.

imię, nazwisko lub nick:
Twoja ocena:
Twoja recenzja:
Wprowadź tekst z obrazka:

W przypadku naruszenia Regulaminu Twój wpis zostanie usunięty.

Podobał Ci się ten tytuł? Zainspirował Cię? A może nie zgadzasz sie z autorem, opowiedz nam o tym, opisz swoje doznania związane z lekturą.